Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Πλιάτσικας Φίλιππος - Δισκογραφία 2006 - 2009

2006 - Ταξιδεύοντας με άλλον ήχο

Ταξιδεύοντας με άλλον ήχο
1.Ταξιδεύοντας με άλλον ήχο Ορχηστρικό  
2.Τι δεν έμαθε ο Θεός    
3.Καράβι μικρό
4.Γιατί Ευσταθία  
5.Πηγαίνω μόνος
6.Όλο μ αφήνεις να σ' αφήνω Καζούλης Βασίλης
7.Μοναξιά μου όλα  Δρογώσης Στάθης, Καζούλης Βασίλης  
8.Βόλτα με τη Νίνα Ορχηστρικό  
9.Εγνατία - Ομόνοια  
10.Μόνο για κείνη μη μου λες Τσάτσου Θεοδοσία  
11.Στο αίμα μου αλλάζει ο καιρός (Interlude) Τσάτσου Θεοδοσία  
12.Ένα βροχερό ταξί  
13.Θάλασσα  
14.Η γη της ανθισμένης λεμονιάς Ορχηστρικό  
15.Τα δάκρυα της λιακάδας (πνιγμένοι άγγελοι) Δρογώσης Στάθης
16.Να με θυμηθείς
17.Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο Μαχαιρίτσας Λαυρέντης, Τσακνής Διονύσης  
18.Δεν θα δακρύσω πια για σένα Μαχαιρίτσας Λαυρέντης  
19.Έπαψες αγάπη να θυμίζεις

2007 - Όμνια

Όμνια
1.Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα Mc Yinka  
2.Πόλη χιόνι
3.Ποιός έχει λόγο στην αγάπη
4.Είναι ωραία τα λάθη
5.Πού να σου εξηγώ
6.Time For Love  
7.Όμνια
8.Έχω κι άλλα  
9.Αυταπάτες σε θολά νερά  
10.Επαναστάτης δίχως θυμό  
11.Θέλω ακόμα μια βόλτα Ζουγανέλη Ελεωνόρα  
12.Τραγούδια κλέφτες  
13.Ποιος έχει λόγο στην αγάπη (Radio Edit)  
14.Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα (Radio Edit)

2008 - Τι δεν έμαθε ο Θεός

Τι δεν έμαθε ο Θεός
1.Πηγαίνω μόνος  
2.Τι δεν έμαθε ο Θεός  
3.Καράβι μικρο
4.Πες κάτι  
5.Ένα αμάξι με φτερά Μητροπάνος Δημήτρης  
6.Λάθος τελευταίο  
7.Τι τρέχει εδώ  
8.Θάλασσα  
9.Μακάρι να ήταν αλλιώς Νασιμπιάν Τάνια
10.Για άλλο ταξίδι Ξυδούς Μάνος
11.Μια πεταλούδα
12.Χρειάζεται ένα θαύμα Μαχαιρίτσας Λαυρέντης, Τσακνής Διονύσης  
13.Και η ζωή συνεχίζεται  
14.Ένα βροχερό αμάξι  
15.Ένα γέλιο κρεμασμένο στο μπαλκόνι  
16.Έχω ξεχάσει το όνομα σου

2009 - Μπαλαρίνες επιτρέπονται

Μπαλαρίνες επιτρέπονται
1.Ένα θέμα για την Τζέσικα  
2.Είμαστε  
3.Καληνύχτα Αμαλία    
4.Μπαλαρίνες επιτρέπονται  
5.Όσο πεθαίνω ξαναγεννιέμαι  
6.Έχω μόνο μια αγάπη  
7.Καμιά φορά νυχτώνει Mc Yinka
8.Αδερφέ μου    
9.Του μυαλού σου
10.Διάτρητο κουρέλι  
11.Αν σ' ονειρευτώ
12.Όμηρος και Ελένη  
13.Περί μουσικής
14.Αποχαιρετισμός

2009 - Μπαλαρίνες επιτρέπονται - Λίγο όνειρο ακόμα

Μπαλαρίνες επιτρέπονται - Λίγο όνειρο ακόμα
1.Ένα θέμα για τη Τζέσικα Ορχηστρικό
2.Λίγο όνειρο ακόμα I  
3.Καληνύχτα Αμαλία  
4.Μπαλαρίνες επιτρέπονται  
5.Λίγο όνειρο ακόμα II  Mc Yinka
6.Έχω μόνο μια αγάπη  
7.Καμιά φορά νυχτώνει  
8.Αδελφέ μου Mc Yinka
9.Του μυαλού σου οι πυξίδες Milko - Vic
10.Διάτρητο κουρέλι  
11.Αν σ' ονειρευτώ  
12.Λίγο όνειρο ακόμα III
13.Περί μουσικής  
14.Αποχαιρετισμός Ορχηστρικό 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου