Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Θαλασσινός Παντελής - Δισκογραφία 2003-2005

2003 - Στης καρδιάς μου τ' ανοιχτά 

Στης καρδιάς μου τ' ανοιχτά
CD1
1.Στης καρδιάς μου τ' ανοιχτά  
2.Ιστορία 
3.Αν προδοθείς  
4.Ν' αγαπάς  
5.Όλα σε ζητούν  
6.Εγώ, που λες... 
7.Ο,τι αγάπησα πολύ  
8.Γύρισε 
9.Απ' την Πέτρα ως το Μολυβί   
10.Φυλάξου απ' την αγάπη μου - Νίκος Κουρουπάκης  
11.Ντουντούκ  
12.Πέντε καραβάνια

CD2
1.Ολη η ζωήΛιδάκης Μανώλης 
2.Τ' ολόγλυκο φιλί  
3.Ο βράχος ο ξεροβράχος Υφαντής Δημήτρης 
4.Οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας  
5.Ωχ, αμάν  
6.Στα βήματα του να πατάς Λιδάκης Μανώλης 
7.Γι' αυτούς που λησμονήθηκαν   
8.Οδός πάγκαλου  
9.Γκάιντα  
10.Κατερίνα καρδερίνα Αηδονίδης Χρόνης
11.Αχ, κορμί ζωγραφιστό Αηδονίδης Χρόνης  
12.Κανονάκι 
13.Ξενιτεμένο μου πουλί 
14.Το τραγουδάκι

2003 - Τα μονοπάτια τα παλιά

Τα μονοπάτια τα παλιά
1.Για 'σε μπαξέ μου τραγουδώ Σκουλάς Βασίλης
2.Άχι και πως το σκέφτηκες Μουτσάτσου Αναστασία, Σκουλάς Βασίλης 
3.Ελπίδες 
4.Σαν τη σταγόνα της βροχής Μανίας Νίκος 
5.Κοντυλιές της αυγής 
6.Όνειρο το 'δα πως θα 'ρθείς Ξυλούρης Γιώργης (Ψαρογιώργης) 
7.Πηδηχτός (οργανικό)  
8.Σαν της αυγής την ομορφιά Ξυλούρης Γιώργης (Ψαρογιώργης) 
9.Κοντυλιές Λασιθιώτικες feat. Μανίας Νίκος, Μουτσάτσου Αναστασία, Ξυλούρης Γιώργης (Ψαρογιώργης), Σκουλάς Βασίλης 
10.Τα μονοπάτια τα παλιά Ξυλούρης Γιώργης (Ψαρογιώργης)
11.Σούστα (οργανικό)

2005 - Οι άγγελοι του έρωτα

Οι άγγελοι του έρωτα
1.Ποτέ μου δεν μιλώ  
2.Οι άγγελοι του έρωτα   
3.Του έρωτα 
4.Ένα μόνο με πειράζει 
5.Της μάνας η καρδιά  
6.Τ' άγρια πουλιά 
7.Του φεγγαριού  
8.Παραμύθι  
9.Μαράθηκε ο βασιλικός  
10.Γλυκοπαραμυθένια  
11.Το κρίνο  
12.Πικρό τραγούδι  
13.Της πέρδικας 
14.Bonus

2005 - Έτσι ξαφνικά

Έτσι ξαφνικά
1.Κεραυνός κι αστραπή  
2.Υπόθεση καθαρά προσωπική 
3.Ο κόσμος είναι ένα βουνό  
4.Παγώνει ο χρόνος feat. Μπινοπούλου Νανά 
5.Έτσι ξαφνικά 1 
6.Βαθύ ποτάμι ο έρωτας  
7.Παλιό σκαρί  
8.Ταξίμι - ταξίδι  
9.Μια μοναξιά στοχαστική 
10.Το δάκρυ των ονείρων 
11.Λιακάδα 
12.Έτσι ξαφνικά 2  
13.Έμμονη παραίσθηση  
14.Φυλακή   
15.Στης μοίρας το χαρτί  
16.Εκδρομή 
17.Έτσι ξαφνικά 3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου