Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Πουλόπουλος Γιάννης - Δισκογραφία 1969-1970

1969 - 12 τραγούδια του Φρεντερίκο Γκαρθία Λόρκα













1.Το τραγούδι του καβαλάρη    
2.Σεβελιάνικο νανούρισμα  
3.Οι ρηγάδες της τράπουλας
4.Το πρώτο φιλί Κυρανά Έλενα
5.Θάνατος την αυγή  
6.Από έρωτα πεθαίνουν τα κλαριά  
7.Κορντόβα
8.Αποχαιρετισμός  
9.Μπαλκόνι  
10.Κεφαλοδέσι Κυρανά Έλενα  
11.Χάρτινο τριαντάφυλλο  
12.Μπαλάντα των τριών ποταμών

1969 - Οι ώρες


1.Χορός Οργανικό
2.Όσα δεν βαίνει ο λογισμός
3.Και συ δεν μου μιλάς Βιολάρης Μιχάλης  
4.Ερημιά Ζωγράφος Γιώργος
5.Κοιμάσαι στο γιαλό Κουμιώτη Ρένα
6.Ασημένιο φύλλο Βιολάρης Μιχάλης  
7.Ο Οδυσσέας Ζωγράφος Γιώργος, Χορωδία  
8.Κόρη του γιαλού Κουμιώτη Ρένα
9.Γειτονάκι μου
10.Ραχήλ αγαπημένη Ζωγράφος Γιώργος, Χορωδία
11.Καράβι αραγμένο
12.Στα χείλη μας ακόμα το φιλί Βιολάρης Μιχάλης  
13.Χορός Οργανικό

1969 - Ο δρόμος (Συλλεκτική έκδοση)













1.Γέλαγε η Μαρία
2.Φραγκόκλησα Αστεριάδη Πόπη
3.Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου
4.Ο τρελός
5.Πρώτη φορά Κουμιώτη Ρένα
6.Πήρα σύννεφο δυο τοπία
7.Ξημερώνει Κυριακή
8.Η μυρσίνη βάζει τ' άσπρα
9.Δώδεκα μαντολίνα
10.Το άγαλμα
11.Δώσε μου το στόμα σου Κουμιώτη Ρένα  
12.Έπεφτε βαθιά σιωπή

1970 - Γιάννης Πουλόπουλος No 4













1.Αυτοί που φεύγουν και αυτοί που μένουν
2.Έχω μια βάρκα με πανιά  
3.Μάνα, γυναίκα, Παναγιά  
4.Τα περιβόλια του νοτιά  
5.Χαλάζι έφερε η ψιχαλιά  
6.Τι έχεις και δακρύζεις
7.Απόψε αντάμωσα το χάρο
8.Θα κρατηθώ
9.Οι πικροδάφνες
10.Μπήκα στον κήπο σου πρωί
11.Μεθυσμένο το φεγγάρι  
12.Κάθε Μάρτη, κάθε Απρίλη, κάθε Μάη    
13.Πως να ξεχάσει κανείς την αυγή

1970 - Γύφτισσα μέρα













1.Γύφτισσα μέρα
2.Γιαλό γιαλό Δουράκη Μαρία
3.Μέθυσα και τρέχω Κουμιώτη Ρένα
4.Σε ποιο γεφύρι να σταθώ Ζευγάς Δημήτρης
5.Δέκα μέρες στη σειρά Δουράκη Μαρία
6.Μια πικραμένη Παναγιά
7.Σκύψε φεγγαράκι Κουμιώτη Ρένα
8.Πες μου παραμύθια
9.Λαχτάρα μου  
10.Φαληράκι και μοσχάτο Ζευγάς Δημήτρης  
11.Ήλιε μου που πετάς ψηλά
12.Ένα φιλί αμάραντο Κουμιώτη Ρένα

1970 - Μέρες του καλοκαιριού













1.Να μουν αγέρας
2.Αλίμονο σε μένα
3.Το παιδί που σ αγαπάει
4.Τα χέρια του μισανοίξανε  
5.Μέρες του καλοκαιριού  
6.Το γλυκό τ' αηδόνι
7.Βοήθησε με
8.Ένα κορίτσι της προκοπής  
9.Ένα καράβι  
10.Πάρε το κλειδί  
11.Ποια νύχτα σ' έκλεψε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου