Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

C:Real - "Χίλια χρόνια (Special Edition)", "Κάθε μου σκέψη", "Invain", "The Essential"

2004 - Χίλια χρόνια (Special Edition)

Χίλια χρόνια (Special Edition)
CD1
1. Καλόκαίρι στην καρδιά  
2. Θέλω να ξέρεις  
3. Μην ανησυχείς  
4. Χίλια χρόνια
5. Στάσου
6. Κάθε μικρο σου ψέμα  
7. Στου κόσμου την άκρη  
8. Μήπως γι' αυτό  
9. Έτσι κάνουν οι καρδιές
10. Αν δε σε ξαναδώ
11. Fire In The Sky  
12. Θέλω να ξέρεις (Club Mix)

CD2
1. Έτσι μ' αρέσει να ζω  
2. Θα περιμένω (Nv Dance Mix)  
3. Αν δε σε ξαναδώ (Club Mix)  
4. Στάσου (Electro Mix)  
5. Your Favorite Kiss (House Mix)  
6. Χίλια χρόνια (Club Mix)
7. Καλόκαίρι στην καρδιά (Summer Mix)


2006 - Κάθε μου σκέψη

Κάθε μου σκέψη
1. Επικίνδυνα σε θέλω  
2. Σήμερα βράδυ  
3. Μόνη της  
4. Κάθε μου σκέψη
5. Σόναρ  
6. Κυκλώνας  
7. Θα 'μαι πάντα εδώ
8. Το μυστήριο
9. Μείνε δίπλα μου
10. Μόνο εσύ
11. A Slice Of Heaven

2008 - Invain

Invain
1. Μια φωνή (Invain)  
2. Κοίτα με λίγο  
3.Ξ έχασε το  
4. Είναι κάτι μέρες  
5. Stop In The Name Of Love
6. Θέλω να σε έχω
7. Αν είσαι εσύ  
8. Κομμάτια
9. When You Call Me Baby  
10. Just You Call Me Baby

2009 - The Essential

The Essential
1. It's A Sin  
2. Έτσι μ αρέσει να ζω  
3. Χωρίς εσένα χωρίς εμένα  
4. Θα 'ρθεις μια μέρα  
5. Μια φωνή (Dimension X Mix)  
6. Επικίνδυνα σε θέλω  
7. Θα σε θυμάμαι (Mix 4 Club)  
8. Θα περιμένω (Nv Dance Mix)
9. Αν δεν σε ξαναδώ (Club Mix)  
10. Στάσου (Electro Mix)
11. Your Favourite Kiss (House Mix)  
12. Χίλια χρόνια (Club Mix)  
13. Καλοκαίρι στην καρδιά (Summer Mix)  
14. Θέλω να ξέρεις (Club Mix)
15. Επικίνδυνα σε θέλω - Πόσο ακόμα (Mad Mix)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου