Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Τασσόπουλος Φοίβος - Δισκογραφία 20 χρόνια Φοίβος

2012 - 20 χρόνια επιτυχίες 

20 χρόνια επιτυχίες
1.Νυχτολούλουδο Βανδή Δέσποινα  
2.Επιτέλους Θεοδωρίδου Νατάσα  
3.Χαμένα Γαρμπή Καίτη
4.Το αίμα μου Πετρέλης Θάνος  
5.Λάθος άνθρωπο Βανδή Δέσποινα  
6.Το δηλητήριο Καρράς Βασίλης, Κωνσταντίνα
7.Ανεμώνα Κόκοτας Δημήτρης  
8.Τι ήμουν για σένα Ρέμος Αντώνης
9.Κερνάω Πετρέλης Θάνος
10.Κατάλληλες προϋποθέσεις Λεμπέσης Γιώργος  
11.Όπου κοιτάξεις Μαζωνάκης Γιώργος  
12.Κάποιο καλοκαίρι Καλλίρης Θάνος  
13.Sorry Κοκκίνου Έλλη  
14.Μου 'χεις περάσει Βανδή Δέσποινα  
15.Summer In Greece Μαζωνάκης Γιώργος, Χαλκίτη Βικτωρία  
16.Όλα καλά Ρουβάς Σάκης
17.Εξάρτηση Λεμπέσης Γιώργος  
18.Τηλεφώνησε μου Καρράς Βασίλης
19.Άστατος Τερζής Πασχάλης
20.Μαργαρίτες Δημητρίου Άντζελα

2012 - 20 χρόνια Φοίβος

20 χρόνια Φοίβος

CD1
1.Χαμένα Γαρμπή Καίτη
2.Κοσμοθεωρία Κοκκίνου Έλλη
3.Απόψε θα σε ονειρευτώ Μαζωνάκης Γιώργος  
4.Επιτέλους Γαρμπή Καίτη, Θεοδωρίδου Νατάσα  
5.Στην αυλή του παραδείσου Βανδή Δέσποινα  
6.Απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις Καρράς Βασίλης
7.Άφησε με μόνο Τερζής Πασχάλης
8.Ήλιε μου Κόκοτας Δημήτρης
9.Θα μελαγχολήσω Γαρμπή Καίτη
10.Το αίμα μου (είχε το χρώμα του ουρανού) Πετρέλης Θάνος
11.Το κοριτσάκι σου Βανδή Δέσποινα
12.Αχαριστία Κόκοτας Δημήτρης
13.Γυρίσματα Βανδή Δέσποινα  
14.Φοβερή Μαζωνάκης Γιώργος
15.Ερωτεύτηκα Κοκκίνου Έλλη
16.Άπονη καρδιά Πάριος Γιάννης
17.Λυπάμαι Βανδή Δέσποινα
18.Έρχομαι Κωνσταντίνα
19.Συγκοινωνούντα δοχεία Σχοινάς Διονύσης

CD2
1.Σάββατο Μαζωνάκης Γιώργος  
2.Άστατος Τερζής Πασχάλης
3.Έλα Βανδή Δέσποινα
4.Αμαρτωλή Κόκοτας Δημήτρης
5.Τηλεφώνησε μου Καρράς Βασίλης  
6.Όλα καλά Ρουβάς Σάκης
7.Ok Νίνο
8.Γιατρικό Βανδή Δέσποινα  
9.Ευαισθησίες Γαρμπή Καίτη  
10.Τυπική διαδικασία Τερζής Πασχάλης
11.Αυτά που έχουμε, ποτέ δεν τα εκτιμάμε Κονιτοπούλου Στέλλα  
12.Παραγνωριστήκαμε Καλίδης Πάνος  
13.Σαράκι Πάριος Γιάννης  
14.Έρωτα θέλει η ζωή Βανδή Δέσποινα
15.Δε γίνεται Κοκκίνου Έλλη  
16.Τέσσερις Μαζωνάκης Γιώργος
17.Θέλω να σε ξεχάσω Βανδή Δέσποινα
18.Έχτιζα παλάτια Δημητρίου Άντζελα
19.Αρχίζω πόλεμο Γαρμπή Καίτη
20.Δανεικά Μαντώ

CD3
1.Μαργαρίτες Δημητρίου Άντζελα  
2.Φαινόμενο Καρράς Βασίλης
3.Να τη χαίρεσαι Βανδή Δέσποινα
4.Τι σου έχω κάνει Μαζωνάκης Γιώργος
5.Μια φορά κι έναν καιρό Γαρμπή Καίτη
6.Οινοπνευματάκι μου Κονιτοπούλου Στέλλα, Τερζής Πασχάλης  
7.Της τα συγχωρώ Κόκοτας Δημήτρης
8.Masai Κοκκίνου Έλλη
9.Κατάλληλες προϋποθέσεις Βανδή Δέσποινα, Λεμπέσης Γιώργος
10.Πότε Σχοινάς Διονύσης
11.Κάποιο καλοκαίρι Καλλίρης Θάνος
12.Η πατρίδα μου Βαρδής Αντώνης, Γαρμπή Καίτη
13.Το νησί Βανδή Δέσποινα
14.Πως να φανταστώ Κόκοτας Δημήτρης
15.Τρυφερότητα Γαρμπή Καίτη
16.Φίλε Βοσκόπουλος Τόλης, Λεμπέσης Γιώργος
17.Πως ξεχνιέται κάποια σαν εσένα Πετρέλης Θάνος  
18.Ασυμφωνία χαρακτήρων Γαρμπή Καίτη, Ρέμος Αντώνης  
19.Ούτε ένα ευχαριστώ Βανδή Δέσποινα

CD4
1.Στα 'δωσα όλα Βανδή Δέσποινα
2.Είναι κάτι χαρακτήρες Δημητρίου Άντζελα
3.Ανεμώνα Κόκοτας Δημήτρης
4.Εμείς Μαντώ, Ρέμος Αντώνης
5.Ιεροσυλία Γαρμπή Καίτη
6.Ο περιττός Βανδή Δέσποινα
7.Θα περιμένω Κοκκίνου Έλλη
8.Δεν έχω μάτια γι' άλλη Πετρέλης Θάνος
9.Άπαπα Βανδή Δέσποινα
10.Από δω κι πιο πέρα Γαρμπή Καίτη
11.Το κέρμα Ρέμος Αντώνης
12.Γι' αυτό στάσου Καρράς Βασίλης

CD5
1.Τι ήμουνα για σένα Ρέμος Αντώνης
2.Το δηλητήριο Καρράς Βασίλης, Κωνσταντίνα
3.Κερνάω Πετρέλης Θάνος
4.Νυχτολούλουδο μου Βανδή Δέσποινα
5.Το έτερον σου ήμισυ Τερζής Πασχάλης
6.Ατόφιο χρυσάφι Γαρμπή Καίτη
7.Κι άσε να λένε Κόκοτας Δημήτρης
8.Για να την κερδίσεις Ρέμος Αντώνης
9.Πείτε της Καρράς Βασίλης
10.Ποια να συγκριθεί μαζί σου Πετρέλης Θάνος
11.Ε και τι έγινε Οικονομόπουλος Νίκος
12.Δεν τη νοιάζει Πάριος Γιάννης
13.Αποζημίωση Γαρμπή Καίτη
14.Υπάρχει ζωή Βανδή Δέσποινα
15.Όσες φορές Καλλίρης Θάνος  
16.Ταλέντο Κοκκίνου Έλλη
17.Έτσι είμαι Λεμπέσης Γιώργος
18.Διπλό κρεβάτι Πάριος Γιάννης
19.Το φεγγάρι στην ταράτσα Δήμου Ελένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου