Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Τασσόπουλος Φοίβος - Δισκογραφία 2012 (Γ΄ Μέρος)

2012 - Spicy Summer

Spicy Summer 2012
CD1
1.Γυρίσματα Βανδή Δέσποινα
2.Άσε με να σ' αγαπώ Rec
3.Χόρεψε μωρό μου Tus, Αζούκη Ελεάννα
4.Πάνω απ' όλα Μενιδιάτης Χρήστος
5.Σου ρίχνω άκυρο Καλλή Στέλλα  
6.Μου 'χεις περάσει Βανδή Δέσποινα
7.Εδώ για σένα Master Tempo, Καρράς Βασίλης
8.Εγώ κι εσύ Σπανού Ελισάβετ
9.Παραγνωριστήκαμε Καλίδης Πάνος
10.Οκ Νίνο
11.Τι περνώ Γιασεμής Γιώργος  
12.Φιλικά Emigre  
13.Στο μυαλό μου γυρνάει Υποχθόνιος

CD2
1.Ποια να συγκριθεί μαζί σου (Laiko Mix) Πετρέλης Θάνος  
2.Μη μου το χαλάς Καλίδης Πάνος
3.Άλλη μια νύχτα Χριστοπούλου Σιμέλα  
4.Χορεύεις (Pop Mix) Πετρέλης Θάνος
5.Δεν υπάρχεις πια Κοκκίνου Έλλη
6.Όλα τα ωραία Σπανού Ελισάβετ  
7.Δικά σου τα δικά μου Φωκάς Ιωακείμ
8.Για πόσο ακόμη Καλλή Στέλλα  
9.Θεός (Hot Remix) Νίνο
10.Τι γίνεται (Master Tempo Mix), Καλίδης Πάνος
11.Απίστευτος Κοκκίνου Έλλη
12.Γεια σου Καλίδης Πάνος
13.Ο χρόνος (Remix) Σπανού Ελισάβετ

2012 - Φοίβος Collection CD1 - Hits

Φοίβος Collection
1.Το κάτι Γαρμπή Καίτη  
2.Μου ταιριάζεις Σχοινάς Διονύσης
3.Τι κάνω μόνη μου Βανδή Δέσποινα  
4.Disco Girl Ρουβάς Σάκης
5.Τέλεια Χαλκίτη Βικτωρία  
6.Sorry Κοκκίνου Έλλη
7.Ξύπνα Θανάση Πετρέλης Θάνος  
8.Το Gucci των Masai Καλομοίρα, Μίχας Νίκος
9.Sex Κοκκίνου Έλλη
10.Fucking Magic Χαλκίτη Βικτωρία  
11.Υποφέρω Βανδή Δέσποινα
12.Οπού κοιτάξεις Μαζωνάκης Γιώργος
13.Τέλεια Φωκάς Ιωακείμ
14.Ok Νίνο
15.Η μέρα η καλή Λεμπέσης Γιώργος
16.Πως να φανταστώ Κόκοτας Δημήτρης
17.Αγάπη καλοκαιρινή Καλλίρης Θάνος
18.Φάρος Μαντώ
19.Στυλ Χαρίτου Βίκυ
20.Χόρεψε μωρό μου Tus, Αζούκη Ελεάννα

2012 - Φοίβος Collection CD2 - Χορευτικά

1.Τηλεφώνησε μου Καρράς Βασίλης
2.Ιεροσυλία Γαρμπή Καίτη  
3.Μαργαρίτες Δημητρίου Άντζελα
4.Τυπική διαδικασία Τερζής Πασχάλης
5.Σαράκι Πάριος Γιάννης
6.Γεια σου Καλίδης Πάνος
7.Θέλω και τα παθαίνω Πετρέλης Θάνος
8.Ότι πιο όμορφο Ραφτόπουλος Στάθης
9.Η μηχανή του χρόνου Λύτρα Μάρω
10.Γυναίκες δυνατές Βανδή Δέσποινα
11.Έρωτα μου Κοκκίνου Έλλη  
12.Φοβερή Μαζωνάκης Γιώργος  
13.Ωραία Πετρέλης Θάνος
14.Κολλημένη Λεμπέσης Γιώργος
15.Τι σου έχω κάνει Μαζωνάκης Γιώργος
16.Αχαριστία Κόκοτας Δημήτρης
17.Αχ και να 'τανε Θεοδωρίδου Νατάσα
18.Φαινόμενο Καρράς Βασίλης
19.Υποσυνείδητο Διονυσίου Άγγελος  
20.Εύφλεκτα υλικά Βανδή Δέσποινα, Βοσκόπουλος Τόλης

2012 - Φοίβος Collection CD3 - Καψούρα

1.Για πόσο ακόμη Καλλή Στέλλα
2.Σε χρειάζομαι Βανδή Δέσποινα
3.Ήταν ψέμα Κοκκίνου Έλλη
4.Κερνάω Πετρέλης Θάνος
5.Και τι έγινε Οικονομόπουλος Νίκος
6.Σαν δυο σταγόνες βροχής Μαζωνάκης Γιώργος  
7.Σκουριά Πάριος Γιάννης  
8.Χαμένα Γαρμπή Καίτη
9.Στα 'δωσα όλα Βανδή Δέσποινα  
10.Επιτέλους Γαρμπή Καίτη, Θεοδωρίδου Νατάσα
11.Τι ήμουνα για σένα Ρέμος Αντώνης
12.Τέσσερις Μαζωνάκης Γιώργος
13.Όλα κι όλα Μαντώ
14.Απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις Καρράς Βασίλης  
15.Αυτά είναι τα τραγούδια μου Τερζής Πασχάλης
16.Το δηλητήριο Καρράς Βασίλης, Κωνσταντίνα
17.Όσες φορές Καλλίρης Θάνος
18.Συγκοινωνούντα δοχεία Σχοινάς Διονύσης
19.Πολύ καλή για να 'σαι αληθινή Κόκοτας Δημήτρης  
20.Αποχωρώ Κοκκίνου Έλλη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου