Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

Χατζηγιάννης Μιχάλης - Δισκογραφία 1995-2000

1995 - Σενάριο


1.Η αγάπη δεν φοβάται
2.Το μπαράκι
3.Μια ηλιαχτίδα
4.Η απάτη
5.Ποντάρω
6.Σενάριο
7.Έτη φωτός
8.Ξενώνας από πέτρα
9.Ταξίδι
10.Τα καράβια

1997 - Επαφή


1.Σήμερα Γεωργιάδης Δώρος
2.Μικρός αρχάγγελος Μαλένης Λεωνίδας
3.Τραγούδι αμαρτωλό Ζιντίλης Ζήνωνας
4.Άγιες οι καθημερινές Τσώτου Σώτια
5.Ήθελα Φαλάρας Πάνος
6.Τα φιλαράκια Μαλένης Λεωνίδας
7.Μίλα μου για τη ζωή σου Μαλένης Λεωνίδας
8.Μπράβο σου Ελένη Αξιώτης Άγγελος
9.Χίλια κι' ένα ψέματα Ζιντίλης Ζήνωνας
10.Όλα σου τα 'δωσα Φαλάρας Πάνος
11.Κυριακές Τσώτου Σώτια
12.Χαμογέλασε στον ήλιο Τσώτου Σώτια

1997 - Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης τραγουδά Δώρο Γεωργιάδη


1.Βρώμικο τείχος Γεωργιάδης Δώρος
2.Φωνές σειρήνας Γεωργιάδης Δώρος
3.Καλώς ήλθες αγάπη Τσώτου Σώτια
4.Η νύχτα μ' αλλάζει Τσώτου Σώτια
5.Σαρωνικέ μου Τσώτου Σώτια
6.Παγκόσμιος πολίτης Γεωργιάδης Δώρος
7.Έλα να σ' αγαπήσω Γεωργιάδης Δώρος
8.Εγώ ζωγράφισα τη γη Τσώτου Σώτια
9.Έτσι θέλω να με θέλεις Καραβοκύρης Γιώργος
10.Βλέφαρο μου Φαλάρας Πάνος
11.Αχ ουρανέ μου Γεωργιάδης Δώρος
12.Και σ' αγαπώ Γεωργιάδης Δώρος

1998 - Χριστουγεννιάτικες μελωδίες


1.Silent Night - Άγια νύκτα
2.Last Christmas
3.Με στεφάνια τρέξτε όλοι
4.Jingle Bells - Τα κουδουνάκια
5.Μικρούλη μας Χριστέ
6.Οι ποιμένες γονατίζουν
7.White Christmas - Λευκά Χριστούγεννα
8.Πρωτοχρονιά - πρωτομηνιά
9.Χριστούγεννα
10.Mary's boy Child - Ω! Χριστέ
11.Feliz Navidad
12.Ρούντολφ το ελαφάκι

2000 - Μόνο στα όνειρα


1.Μόνο στα όνειρα (Dreamland)
2.Μόνο στα όνειρα (Wet Dreams)
3.Μόνο στα όνειρα (Dreams Come Together)
4.Μόνο στα όνειρα (Lucid Dreams)

2000 - Παράξενη γιορτή


1.Μόνο στα όνειρα  
2.Παράξενη γιορτή  
3.Και θα χαθώ  
4.Είσαι εσύ εγώ είμαι  
5.Είμαι σκιά που γυρνά  
6.Πόσες βροχές πόσοι χειμώνες  
7.Οι τίτλοι του τέλους  
8.Η φωτογραφία  
9.Το δάκρυ  
10.Πτήση 201 feat. Παπαδοπούλου Μαρία  
11.Θάλασσα πλατιά  
12.Στην αγάπη μείνε  
13.Στην αγάπη χαθώ  
14.Οι τίτλοι του τέλους  
15.Μόνο στα όνειρα (Dreamland)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου