Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Πάριος Γιάννης - Δισκογραφία 2000 - "Έρωτας"

Έρωτας: με τους φίλους

1.Ποτέ δεν σε ξεχνώ
2.Συμβιβασμούς δεν κάνω
3.Τώρα πια
4.Μη φεύγεις μη
5.Είμαι καλά βρε ζωή
6.Να λοιπόν γιατί σ αγάπησα
7.Τώρα που σήμανε η ώρα
8.Μη μ αφήνεις μη
9.Να μου να Θεός
10.Θυμάμαι
11.Φύγε λοιπόν
12.Που πας
13.Πιο καλή η μοναξιά feat. Βαρθακούρης Χάρης
14.Ποτέ ποτέ ποτέ feat. Δήμου Ελένη
15.Μπέμπα feat. Σαββόπουλος Διονύσης
16.Λεηλάτησέ με feat. Αλεξίου Χάρις
17.Το τραγούδι του Χάρη feat. Βαρθακούρης Χάρης
18.Σε συγχωρώ feat. Βανδή Δέσποινα
19.Κόκκινο γαρύφαλλο feat. Μούσχουρη Νάνα

Έρωτας: οι καθρέφτες της ψυχής μου

1.Κάτι τέτοιες ώρες feat. Βοσκόπουλος Τόλης
2.Τελειώσαμε λοιπόν feat. Χριστιάνα
3.Γιατί θεέ μου η ζωήΔιονυσίου Στράτος
4.Και μου μιλάς για μοναξιά feat. Μαρινέλλα
5.Τα μάζεψα τα πράγματά σου feat. Διονυσίου Στράτος
6.Άντε στην υγεία της feat. Βοσκόπουλος Τόλης
7.Και λέγε λέγε feat. Διονυσίου Στράτος
8.Καρδιά μου μόνη feat. Βοσκόπουλος Τόλης
9.Τα πήρες όλα feat. Διονυσίου Στράτος
10.Θέλω να 'ρθω μα φοβάμαι feat. Δήμου Ελένη
11.Γύρισε κοντά μου feat. Διονυσίου Στράτος
12.Παράπονο μου feat. Διονυσίου Άγγελος, Διονυσίου Στράτος
13.Τώρα κι εγώ θα ζήσω feat. Αλεξίου Χάρις
14.Μη μιλάς feat. Παπαδοπούλου Πίτσα
15.Το δικό σου αμάρτημα feat. Καζαντζίδης Στέλιος
16.Εφήμερες αγάπες feat. Πρωτοψάλτη Άλκηστις
17.Απορώ feat. Χριστοδουλόπουλος Μάκης
18.Σ' αποθύμησα feat. Καλογιάννης Αντώνης
19.Ποιός εγώ feat. Πάριος Γιάννης
20.Τα σφάλματά σου πέλαγα feat. Κονιτοπούλου Στέλλα

Έρωτας: μελαγχολικό φθινόπωρο του '83

1.Θα σ' ακολουθώ
2.Συ μου χάραξες πορεία
3.Μοιάζεις και συ σαν θάλασσα
4.Δεν κλαίω για τώρα
5.Αύριο πάλι
6.Τι γλυκό να σ αγαπούν
7.Τα δειλινά
8.Το γράμμα και η φωτογραφία
9.Θα σε καρτερώ
10.Βροχή τα παράπονα
11.Το τραγούδι του Χάρη
12.Σ' αγαπώ
13.Τι σου φταίξαν τα νιάτα μου
14.Είπα να φύγω
15.Πες πως μ' αντάμωσες
16.Έκλαψα χτες
17.Θα πιώ απόψε το φεγγάρι
18.Η φαντασία μου
19.Αχ καναρίνι μου
20.Το κλειδί
21.Φύγε κι εσύ
22.Μη ρωτάς
23.Ούτε ένα ευχαριστώ
24.Δρόμο το δρόμο

Έρωτας: όνειρα με φεγγάρι

1.Είσαι το λάθος μου
2.Θυμήσου
3.Να το πάρεις το κορίτσι
4.Καπετάνιε χαμογέλα
5.Ένα βράδυ που βρέχε
6.Έλα μου κοπέλα μου
7.Γλυκά μου μάτια
8.Μ' αρέσεις μ' αρέσεις
9.Μίλα μας και μη μας αγαπάς
10.Ας' τα ματάκια σου
11.Απόψε φίλα με
12.Σου σφυρίζω
13.Πού να σαι τώρα αγαπημένη
14.Η γυναίκα είναι ζημιά
15.Αυτός και ο άλλος
16.Τί είναι αυτό που το λένε αγάπη
17.Ας ερχόσουν για λίγο
18.Για τις γυναίκες ζούμε
19.Έλα μαζί μου και δεν θα χάσεις
20.Γελάς

Έρωτας: της Μαρουσώ και του Χαραλάμπη

1.Περβολαρία
2.Θάλασσα
3.Καλέ συ Παναγιά μου
4.Ντάρι - ντάρι
5.Ποιος μωρό μου ποιος
6.Ωραία που ναι την αυγή
7.Του γάμου
8.Μαούκας
9.Στην Πάρο και στη Νάξο
10.Έρι έρι
11.Κοτσάκια
12.Ικαριώτικο
13.Νεράιδα είσαι μάτια μου
14.Λυγαριά
15.Τσιριγώτικος
16.Έχω μια δίψα
17.Χόρεψε χόρεψε
18.Τα παλιά μου βάσανα
19.Έλα να πάμε σε ένα μέρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου