Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Βαρδής Αντώνης – Δισκογραφία 2005

2005 - Παιχνίδι είναι













1.Το λάθος  
2.Το παρελθόν μου    
3.Εξομολόγηση    
4.Με δυο γάτους παρέα    
5.Να θυμάσαι    
6.Αόρατη πληγή  
7.Δε χάνεται η ψυχή    
8.Λατέρνα  
9.Τρίτη φορά  
10.Συνθήματα  
11.Παιχνίδι είναι    
12.Κόκκινο βαθύ

2005 - Είμαι εδώ













1.Δεν πιστεύω τίποτα  
2.Λυπάμαι  
3.Δήλωση καρδιάς    
4.Δε σε νοιάζει    
5.Μην κολλάς    
6.Είμαι εδώ    
7.Τα μονοπάτια  
8.Δώδεκα ακριβώς  
9.Μαύρη ζωή    
10.Σαν Θεός    
11.Αλίμονο μου

2005 - Δεν γυρίζω πίσω (Limited Edition)













1.Δεν γυρίζω πίσω  
2.Στο κάτω κάτω της γραφής    
3.Το παλιό κρεβάτι    
4.Πάλι  
5.Η αγάπη δεν χρεώνει    
6.Έγκλημα έκανες    
7.Ανέβα πίστα    
8.Κάπνισα πολύ    
9.Σκότωμα θέλουμε κι οι δυο  
10.Κι είχα τόσα να σου πω feat. Ρέμος Αντώνης  
11.Άνοιξη    
12.Μη με συγκρίνεις

2005 - Οτι αγαπήσαμε













1.Αμφιβολίες  
2.Άσε με να σ' αγαπάω    
3.Ποτέ    
4.Μένω εκτός    
5.Ας τη να λέει  
6.Τώρα κι εγώ θα ζήσω, Ξένος για σένα κι εχθρός, Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα  
7.Φίλα με απόψε  
8.Αν μ' αγαπούσες λίγο    
9.Στάσου  
10.Μια βραδιά στη Σαλονίκη    
11.Τι βαρέθηκε η ψυχή μου  
12.Γιατί θες να φύγεις, Δεν με πονάς, δε μ αγαπάς, Μείνε αγάπη μου κοντά μου  
13.Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα , Που θα πας, που θα πας    
14.Μετά

2005 - Οι φίλοι μου κι εγώ













1.Βιβλίο    
2.Που γυρνάς    
3.Φεύγω  
4.Σχήμα λόγου feat. Μαχαιρίτσας Λαυρέντης    
5.Θα σε περιμένω  
6.Με τους αλήτες
7.Σ' αγάπησα στο μέγιστο βαθμό  
8.Δεν θα με ξεχάσεις    
9.Στην Ελλάς του 2000 feat. Καζαντζίδης Στέλιος, Κατσιμίχας Πάνος, Κατσιμίχας Χάρης
10.Βαρέθηκα  
11.Πέρασε κάποια και φορούσε το άρωμα σου    
12.Θα 'θελα να ήσουνα εδώ    
13.Τα καλύτερα μας χρόνια feat. Βαρθακούρης Χάρης, Πάριος Γιάννης  
14.Θέλω να σε δω  
15.Θα προχωράμε μαζί feat. Μαραγκόζη Χριστίνα  
16.Όλα στη ζωή 'ναι ρολόι feat. Βαγιόπουλος Πέτρος, Ρασούλης Μανώλης
17.Εδώ σε θέλω feat. Αλεξίου Χάρις  
18.Θα μ' αγαπήσεις feat. Γλυκερία    
19.Θ' αναζητάς feat. Μητσιάς Μανώλης    
20.Έτσι ξαφνικά feat. Ρέμος Αντώνης  
21.Άμα δεις τα παιδιά (πες ένα γεια)  
22.Φεύγουν καράβια feat. Παπακωνσταντίνου Βασίλης
23.Κουράστηκα να υποκρίνομαι feat. Λιδάκης Μανώλης
24.Μ' αγαπούσες feat. Γαλάνη Δήμητρα  
25.Έκλαιγε μαζί μου το φεγγάρι feat. Γλυκερία  
26.Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση feat. Πάριος Γιάννης  
27.Ίσως  
28.Εμένα αφορά feat. Μητσιάς Μανώλης  
29.Ότι κι αν πεις feat. Βίσση Άννα    
30.Ξύπνησα 5 το πρωί    
31.Δεν έχω πια δικαίωμα feat. Γλυκερία    
32.Άνευ όρων feat. Παπαδοπούλου Πίτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου