Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Πουλόπουλος Γιάννης - Δισκογραφία 2009

2009 - Τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη













1.Τ' όνειρο καπνός  
2.Τι να την κάνω τη χαρά    
3.Χρυσοπράσινο φύλλο    
4.Το όνειρο    
5.Το ψωμί είναι στο τραπέζι  
6.Βρέχει στη φτωχογειτονιά    
7.Ο καημός  
8.Το τραγούδι της ξενιτιάς    
9.Βράχο βράχο τον καημό μου    
10.Στράτα τη στράτα    
11.Από το παράθυρο σου    
12.Είναι μακρύς ο δρόμος σου    
13.Στρώσε το στρώμα σου για δυο    
14.Γωνιά γωνιά  
15.Βραδιάζει

2009 - Από το "Δρόμο" στα "11 λαϊκά" 













CD 1
1.Γειτονάκι μου    
2.Το άγαλμα
3.Να 'χα τη δύναμη  
4.Αυτοί που φεύγουν κι αυτοί που μένουν  
5.Έπεφτε βαθιά σιωπή    
6.Τι όμορφη που είσαι όταν κλαις    
7.Τα ματόκλαδά σου λάμπουν    
8.Όσα δε βάνει ο λογισμός  
9.Η αχάριστη
10.Βρέχει στη φτωχογειτονιά  
11.Ο καημός  
12.Χαλάζι έφερε η ψιχάλα    
13.Καιρός να χαρείς    
14.Εγώ 'μαι ένα παλιόπαιδο

CD 2
1.Γέλαγε η Μαρία    
2.Καμαρούλα μια σταλιά  
3.Όλα δικά σου μάτια μου    
4.Βρέχει πάλι απόψε    
5.Θα 'θελα να 'χα  
6.Άμαξα μεσ' στη βροχή    
7.Χρυσοπράσινο φύλλο    
8.Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη  
9.Το ψωμί είναι στο τραπέζι    
10.Να 'μουν αγέρας  
11.Στου σπιτιού σου το στενάκι  
12.Φίλε μου  
13.Το τραγούδι της ξενιτιάς  
14.Χάρτινες καρδιές

CD 3
1.Μη του μιλάτε του παιδιού  
2.Μια φορά μονάχα φτάνει  
3.Καράβια αλήτες    
4.Ξημερώνει Κυριακή    
5.Ήρθες εψές  
6.Θέλω να μ' αγαπάς    
7.Αγάπα με  
8.Τ' όνειρο καπνός  
9.Η Μαρίνα η Σαλονικιά  
10.Φραγκοσυριανή  
11.Πώς να ξεχάσει κανείς την αυγή    
12.Έμαθε η νύχτα να μη κλαίει  
13.Το κορίτσι μου στ' άστρα    
14.Ποιος μου πήρε τη χαρά

CD 4
1.Πάμε για ύπνο Κατερίνα
2.Θα πιω απόψε το φεγγάρι  
3.Από έρωτα πεθαίνουν τα κλαριά (Sereneta)  
4.Φραγκόκλησσα feat. Αστεριάδη Πόπη    
5.Ο τρελός  
6.Απόψε κάποιος θα χαθεί    
7.Μα τώρα αγάπη μου  
8.Απόψε κλαίει ο ουρανός    
9.Άιντε και ντε    
10.Έχω μια βάρκα με πανιά  
11.Μάνα, γυναίκα, Παναγιά    
12.Γλυκιά μου αγάπη  
13.Με τον Αυγερινό  
14.Νύχτα μικρή αρχόντισσα

CD 5
1.Έκλαψα χθες  
2.Ποια νύχτα σ' έκλεψε  
3.Η Ελένη του Μάη    
4.Μια πικραμένη Παναγιά  
5.Μεθυσμένο το φεγγάρι  
6.Η Μυρσίνη βάζει τ' άσπρα  
7.Σαν μαγεμένο το μυαλό μου φτερουγίζει  
8.Όποια και να 'σαι  
9.Δώδεκα η ώρα θα 'ρθω βρε Μαριώ    
10.Ήλιε μου που πετάς ψηλά  
11.Το άδειο σπίτι  
12.Χαράματα  
13.Τι να την κάνω τη χαρά  
14.Πίσω απ' το παράθυρο

CD 6
1.Γύφτισσα μέρα    
2.Μέθυσ' απόψε το κορίτσι μου
3.Κάθε Μάρτη, κάθε Απρίλη, κάθε Μάη    
4.Απόψε αντάμωσα το χάρο  
5.Καράβι αραγμένο  
6.Παιδί μου ώρα σου καλή    
7.Με το βουνό θα γίνω φίλος  
8.Περιστεράκι της φτωχιάς αυλής (Βροχή στα δειλινά)  
9.Πες μου παραμύθια  
10.Ο ναύτης  
11.Το τραγούδι της ταβέρνας    
12.Δε σου γύρεψα μαχαίρι  
13.Του χωρισμού η πόρτα  
14.Έξι φεγγάρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου