Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

Παπαγιαννοπούλου Ευτυχία - Δισκογραφία 2002-2008

2002 - Τόσα χρόνια σαν τυφλός













1. Τόσα χρόνια σαν τυφλός Μενιδιάτης Μιχάλης
2. Καλή τύχη Αγγελόπουλος Μανώλης
3. Τώρα κλαις γιατί κλαις Χατζηαντωνίου Γιώργος
4. Πετραδάκι πετραδάκι Μενιδιάτης Μιχάλης

2005 - Το τελευταίο βράδυ 1951 - 1973 













CD 1
1. Τώρα που φεύγω απ τη ζωή
2. Ηλιοβασιλέματα
3. Περασμένες μου αγάπες
4. Βρε μοίρα δεν κουράστηκες
5. Απ τα ψηλά στα χαμηλά
6. Ποιος θα με πληροφορήσει
7. Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά
8. Σαν σήμερα χωρίσαμε
9. Με χειροπέδες με παίρνουν
10. Συρματοπλέγματα βαριά
11. Μα είναι και θεός
12. Του χωρισμού η μαχαιριά

CD 2
1. Πετραδάκι πετραδάκι
2. Αφού αμαρτήσανε τα δυο σου χείλη
3. Ρίξε στο γυαλί φαρμάκι
4. Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις
5. Τόσα χρόνια σαν τυφλός
6. Δεν υπάρχει για μας χωρισμός
7. Πήρα απ' τη νιότη χρώματα
8. Όνειρο απατηλό
9. Αλλοτινές μου εποχές
10. Στο τραπέζι που τα πίνω
11. Αν είναι η αγάπη έγκλημα
12. Η φιλοσοφία του Μπαγλαμά

CD 3
1. Τι να σου κάνει μια καρδιά
2. Τι έχει και κλαίει το παιδί
3. Αν μας σπάσουν το μπουζούκι
4. Κάποιο τρένο θα περάσει
5. Άνθρωπε δυστυχισμένε
6. Το παρελθόν μου το βαρύ
7. Βρέχει ο ουρανός και βρέχομαι
8. Δεν έχω μπαλκόνι να ρθει το χελιδόνι
9. Η διπρόσωπη
10. Ένας αϊτός γκρεμίστηκε
11. Άλλα σου γράφει η μοίρα
12. Πολιτεία

2007 - Ανθολογία 













Part I
1. Μα είναι και Θεός Τζουανάκος Σταύρος
2. Με χειροπέδες με παίρνουν Καζαντζίδης Στέλιος
3. Συρματοπλέγματα βαριά Λύδια Γιώτα
4. Ποιος θα με πληροφορήσει Καζαντζίδης Στέλιος
5. Του χωρισμού η μαχαίρια Τζουανάκος Σταύρος
6. Ο φλώρος Λύδια Γιώτα, Μπιθικώτσης Γρηγόρης
7. Ο μετανάστης Λύδια Γιώτα, Τσαουσάκης Πρόδρομος
8. Τα αντράκια Καζαντζίδης Στέλιος
9. Είμαι λιγάκι ζόρικος Μπιθικώτσης Γρηγόρης
10. Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά Γαβαλάς Πάνος
11. Σαν σήμερα χωρίσαμε Καζαντζίδης Στέλιος
12. Πρόσεχε τη μανούλα σου Λύδια Γιώτα
13. Ο ξενιτεμένος Αγγελόπουλος Μανώλης
14. Πως τα βαστάει ο Θεός Καζαντζίδης Στέλιος
15. Ηλιοβασιλέματα Λίντα Μαίρη, Χιώτης Μανώλης
16. Το κατάκλειστο σπίτι Αγγελόπουλος Μανώλης
17. Απ' τα ψηλά στα χαμηλά Καζαντζίδης Στέλιος
18. Περασμένες μου αγάπες Λίντα Μαίρη, Χιώτης Μανώλης
19. Βρέχει ο ουρανός και βρέχομαι Μπιθικώτσης Γρηγόρης
20. Βρε μοίρα δεν κουράστηκες Μπιθικώτσης Γρηγόρης, Πάνου Πόλυ
21. Τώρα που φεύγω απ' τη ζωή Καζαντζίδης Στέλιος, Μαρινέλλα
22. Φάτε πλούσιοι παράδες Βλάσσης Βασίλης
23. Το παρελθόν μου το βαρύ Πάνου Πόλυ
24. Μια σου και μια μου Λύδια Γιώτα
25. Δικαιολογίες Λίντα Μαίρη, Χιώτης Μανώλης
26. Άνθρωπε δυστυχισμένε Καζαντζίδης Στέλιος, Μαρινέλλα
27. Είμ' αετός χωρίς φτερά Μπιθικώτσης Γρηγόρης
28. Κάποιο τρένο θα περάσει Καζαντζίδης Στέλιος, Μαρινέλλα
29. Αν μας σπάσουν το μπουζούκι Ζαμπέτας Γιώργος, Ροδά Ελένη
30. Κοπέλα απ' τα νησιά Γκρέυ Καίτη
31. Είδα πολλές που κλάψανε Μοσχολιού Βίκυ
32. Δεν υπάρχει για μας χωρισμός Αγγελόπουλος Μανώλης

Part II
1. Τι να σου κάνει μια καρδιά Μπιθικώτσης Γρηγόρης
2. Πήρα απ' τη νιότη χρώματα Μοσχολιού Βίκυ
3. Ο Μαθιός Λαμπράκη Χαρούλα, Χατζηαντωνίου Γιώργος
4. Πετραδάκι πετραδάκι Μενιδιάτης Μιχάλης
5. Πλάι μου στάσου στη ζωή Κόκοτας Σταμάτης
6. Οπού δεις φωτιά να καίει Μενιδιάτης Μιχάλης
7. Όνειρο απατηλό Κόκοτας Σταμάτης
8. Τι έχει και κλαίει το παιδί Μοσχολιού Βίκυ
9. Αλλοτινές μου εποχές Καζαντζίδης Στέλιος
10. Λάθος χτύπησα λάθος μ' άνοιξες Διαμάντη Λίτσα, Τσετίνης Μπάμπης
11. Στα βουνά δεν παν' οι πόνοι Αγγελόπουλος Μανώλης
12. Ένα πουλί πληγώθηκε Μοσχολιού Βίκυ
13. Ο ξεριζωμός Κόκοτας Σταμάτης
14. Του ντερβίση το πιοτό Μπιθικώτσης Γρηγόρης
15. Στο τραπέζι που τα πίνω Διαμάντη Λίτσα, Καζαντζίδης Στέλιος
16. Εγώ είμαι ένας παράνομος Κανακάρης Θόδωρος
17. Τα χαμένα όνειρα Λύδια Γιώτα
18. Ο γκρεμός Μενιδιάτης Μιχάλης
19. Εγώ θα ζω με τ' όνειρο Μοσχολιού Βίκυ
20. Πέτρινη καρδιά Κόκοτας Σταμάτης
21. Η διπρόσωπη Ρεπάνης Αντώνης
22. Θα πέφτουνε ψιχάλες Διονυσίου Στράτος
23. Αν είναι η αγάπη έγκλημα Καζαντζίδης Στέλιος, Μαρινέλλα
24. Καράβι που ταξίδεψε Μπιθικώτσης Γρηγόρης
25. Όχι πια χίλιες φορές Διονυσίου Στράτος
26. Η πολιτεία Μητσιάς Μανώλης
27. Η φιλοσοφία του μπαγλαμά Καλατζής Γιάννης
28. Αφήστε με μοναχό μου Μπιθικώτσης Γρηγόρης
29. Άλλα σου γράφει η μοίρα Διονυσίου Στράτος
30. Δεν έχω μπαλκόνι να 'ρθει χελιδόνι Αγγελόπουλος Μανώλης
31. Η πατρίδα Μητσιάς Μανώλης
32. Λα λα λα λα Μυτιληναίος Λευτέρης
33. Εστένεψε ο δρόμος μας Λύδια Γιώτα
34. Ένας αετός γκρεμίστηκε Διονυσίου Στράτος
35. Γυάλινος κόσμος Κόκοτας Σταμάτης
36. Ο χειρότερος εχθρός μου Νικολόπουλος Χρήστος
37. Η Μαλάμω Δήμου Ελένη
38. Θα πάω σ' άλλες πολιτείες Κόκοτας Σταμάτης
39. Χνώτο με χνώτο γερνάμε Γλυκερία, Νικολόπουλος Χρήστος
40. Η φαντασία Πάριος Γιάννης

2008 - Όλα είναι ένα ψέμα













1. Δυο λόγια της ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου
2. Ειμ' αϊτός χωρίς φτερά Μοσχολιού Βίκυ
3. Το τελευταίο βράδυ μου Καζαντζίδης Στέλιος
4. Πετραδάκι πετραδάκι Μενιδιάτης Μιχάλης
5. Φορτώθηκα τις τύψεις μου Καρακότας Ανδρέας
6. Ψιλή βροχή Μπογδάνος Γιάννης
7. Η διπρόσωπη Αγγελόπουλος Μανώλης
8. Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις Κύπριος Στράτος
9. Μα είναι και θεός Γκολές Μπάμπης
10. Ποιος θα με πληροφορήσει Συγκρότημα Μπουζουκιών Δρόμος
11. Μην κάνεις όνειρα τρελά Τσαλιγοπούλου Ελένη
12. Συρματοπλέγματα βαριά Μοσχολιού Βίκυ
13. Θολώνεις τα νερά Μπέλλου Σωτηρία
14. Ηλιοβασιλέματα Χιώτης Μανώλης  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου