Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Παπαγιαννοπούλου Ευτυχία - Δισκογραφία 2013-15 & Συλλογές

2013 - Οι αξέχαστες επιτυχίες 













CD1
1. Η διπρόσωπη
2. Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις
3. Μου σπάσανε τον μπαγλαμά
4. Μας πήγαινε
5. Απ' τα ψηλά στο χαμηλά
6. Κάποιο τρένο θα περάσει
7. Τι να σου κάνει μια καρδιά
8. Φορτώθηκα τις τύψεις μου
9. Είσαι μια κότα παρδαλή
10. Το παρελθόν μου
11. Δυο άγνωστοι (ζεϊμπέκικο)
12. Ένας αητός γκρεμίστηκε
13. Θα δω τα χαϊρια σου
14. Δε βγαίνει αστέρι
15. Ο Χατζής (καρσιλαμάς)
16. Χαμένα όνειρα
17. Δική σου είναι η ζωή μου

CD2
1. Στο τραπέζι που τα πίνω (Β' εκτέλεση) feat. Καζαντζίδης Στέλιος
2. Περασμένες μου αγάπες (Live) feat. Λίντα Μαίρη
3. Ρίξτε στο γυαλί φαρμάκι feat. Αγγελόπουλος Μανώλης
4. Πετραδάκι πετραδάκι (Live) feat. Μενιδιάτης Μιχάλης
5. Τι έχει και κλαίει το παιδί (Live) feat. Μοσχολιού Βίκυ
6. Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά (Live) feat. Δασκαλάκης Μιχάλης
7. Ποιος θα με πληροφορήσει feat. Νικολαΐδης Απόστολος
8. Όνειρο απατηλό feat. Βιολάρης Μιχάλης, Θεοχάρη Καίτη
9. Σφάλμα ασυγχώρητο feat. Τζουανάκος Σταύρος
10. Τη ζαχαρένια σου χαλάς feat. Μπέλλου Σωτηρία
11. Στα βουνά δεν παν' οι πόνοι feat. Αγγελόπουλος Μανώλης
12. Έχει και χαράματα feat. Γκολές Μπάμπης
13. Δεν με θέλεις μια δεν σε θέλω δυο
14. Έλα στη μοναξιά μου feat. Καναρίδης Μανώλης, Μάη Όλγα
15. Ψιλή βροχή feat. Μπογδάνος Γιάννης
16. Ένοχο χρήμα ένοχο feat. Καζαντζίδης Στέλιος
17. Κάτω στο γυαλό feat. Νίνου Μαρίκα

2015 - Τα μεγάλα τραγούδια 













CD1
1. Συρματοπλέγματα βαριά feat. Λύδια Γιώτα
2. Του χωρισμού η μαχαιριά feat. Τζουανάκος Σταύρος
3. Είμαι λιγάκι ζόρικος feat. Μπιθικώτσης Γρηγόρης
4. Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά feat. Γαβαλάς Πάνος
5. Περασμένες μου αγάπες feat. Λίντα Μαίρη, Χιώτης Μανώλης
6. Ο μετανάστης feat. Λύδια Γιώτα, Τσαουσάκης Πρόδρομος
7. Ο ξενιτεμένος feat. Αγγελόπουλος Μανώλης
8. Μία σου και μία μου feat. Λύδια Γιώτα
9. Αν μας σπάσουν το μπουζούκι feat. Ζαμπέτας Γιώργος, Ροδά Ελένη
10. Αφού αμάρτησαν τα δυο σου χείλη feat. Καλδάρας Απόστολος, Μπιθικώτσης Γρηγόρης
11. Ρίξτε στο γυαλί φαρμάκι feat. Αγγελόπουλος Μανώλης, Δημητρίου Φούλη
12. Το παρελθόν μου το βαρύ feat. Πάνου Πόλυ
13. Στ' Αποστόλη το κουτούκι feat. Καλδάρας Απόστολος, Μπιθικώτσης Γρηγόρης
14. Απ' τη μια στιγμή στην άλλη feat. Λαμπράκη Χαρούλα
15. Βρήκα αγάπη μου εσένα feat. Αγγελόπουλος Μανώλης, Δημητρίου Φούλη

CD2
1. Τι να κάνει μια καρδιά feat. Μπιθικώτσης Γρηγόρης
2. Πήρα απ' τη νιότη χρώματα feat. Μοσχολιού Βίκυ
3. Πετραδάκι - πετραδάκι feat. Μενιδιάτης Μιχάλης
4. Όνειρο απατηλό feat. Κόκοτας Σταμάτης
5. Τι έχει και κλαίει το παιδί feat. Μοσχολιού Βίκυ
6. Στα βουνά δε παν' οι πόνοι feat. Αγγελόπουλος Μανώλης
7. Του δερβίση το πιοτό feat. Μπιθικώτσης Γρηγόρης
8. Εγώ είμαι ένας παράνομος feat. Κανακάρης Θόδωρος
9. Η διπρόσωπη feat. Ρεπάνης Αντώνης
10. Θα πέφτουνε ψιχάλες feat. Διονυσίου Στράτος
11. Η φιλοσοφία του μπαγλαμά feat. Καλατζής Γιάννης
12. Άλλα σου γράφει η μοίρα feat. Διονυσίου Στράτος
13. Ένας αητός γκρεμίστηκε feat. Διονυσίου Στράτος
14. Γυάλινος κόσμος feat. Καζαντζίδης Στέλιος
15. Η φαντασία feat. Πάριος Γιάννης

Συλλογές 

2013 - Λόγος λαϊκός
2013 - Τα ζεϊμπέκικα με βήματα βαριά
2012 - Τα 45άρια του τζουκ μποξ
2010 - Ρεμπέτικα πορτρέτα - Νίνου Μαρίκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου