Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Νταλάρας Γιώργος - Δισκογραφία 1969-1974

1969 - Γιώργος Νταλάρας

Γιώργος Νταλάρας
1. Ο ουρανός φεύγει βαρύς  
2. Μου 'δως'ο πλάστης την καρδιά  
3. Που 'ναι τα χρόνια
4. Παίρνω την ανηφόρα
5. Ποιο δρόμο να διαλέξω  
6. Αν είναι νάρθει
7. Το λιμάνι (είπες αντίο)  
8. Σ' αγαπώ  
9. Ρίξε μες' τις φλόγες την αγάπη μου
10. Ήτανε απρίλης μήνας
11. Δυο λουλούδια σε μια γλάστρα  
12. Κάπου στα Πετράλωνα

1970 - Νάτανε το 21

Νάτανε το 21
1. Νάτανε το 21  
2. Μ' έκοψαν με χώρισαν στα δυο  
3. Δώσε μου το χέρι σου
4. Αν δεις στον ύπνο σου ερημιά  
5. Έτσι ειν' οι άνθρωποι
6. Ορχήστρα  
7. Κάπου νυχτώνει  
8. Δίχως την καρδούλα σου
9. Το σακάκι μου κι αν στάζει
10. Στο καπηλειό  
11. Ο ουρανός φεύγει βαρύς

1971 - Ο Γιώργος Νταλάρας τραγουδά Απόστολο Καλδάρα

Ο Γιώργος Νταλάρας τραγουδά Απόστολο Καλδάρα
1. Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι
2. Εβίβα ρεμπέτες  
3. Εγώ ποτέ δεν αγαπώ  
4. Γιατί πονάς και βασανίζεσαι
5. Είμαι ένα κορμί χαμένο
6. Μένα με λένε Περικλή  
7. Η Μαρμπαρία (Ένα τραγούδι απ' τ' Αλγέρι)  
8. Ποιος θα με πληροφορήσει  
9. Είπα να σβήσω τα παλιά  
10. Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά  
11. Φορτώθηκα τις τύψεις μου
12. Απ' τα ψηλά στα χαμηλά

1971 - Ο μέτοικος

Ο μέτοικος
1. Ο μέτοικος  
2. Είναι πια καιρός
3. Ο θάνατος του πολίτη  
4. Βασανάκι
5. Ήταν άνθρωπος δικός μας
6. Μάνα δε φυτέψαμε
7. Αχ χελιδόνι μου  
8. Πάνε να πιεις  
9. Η ροδιά
10. Με έκοψαν με χώρισαν στα δυο  
11. Η φαντασία  
12. Έχω ένα καφενέ

1973 - Ηλιοσκόπιο

Ηλιοσκόπιο
1. Το πρώτο περιστέρι feat. Χορωδία
2. Λίγη είν' η σάρκα feat. Χορωδία
3. Αυτός που θα φανερωθεί
4. Πως να σε πάρωΚουγιουμτζή Αιμιλία
5. Η πρώτη ανάσταση  
6. Πάσχα των Ελλήνων feat. Χορωδία
7. Μήτηρ θεούΚουγιουμτζή Αιμιλία, Χορωδία
8. Να σταματήσω τον καιρό   3
9. Αίμα κι' αηδόνι μου Κουγιουμτζή Αιμιλία
10. Τσάμικος χορόςΟρχηστρικό
11. Χασάπικο

1974 - Μικρές πολιτείες

Μικρές πολιτείες
1. Να 'μουν ο Μεγαλέξανδρος  
2. Ήταν πέντε ήταν έξη  
3. Του κάτω κόσμου τα πουλιά  
4. Σ' αγαπώ Βίσση Άννα
5. Αν σε δω σε ξένα χέρια  
6. Τώρα που θα φύγεις
7. Το πουκάμισο το θαλασσί
8. Αυγερινό παράπονο  
9. Τα πρώτα λόγια  
10. Τα χρέη της καρδιάς
11. Δίψασα στην πόρτα σου Βίσση Άννα
12. Μικρές πολιτείες Οργανικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου