Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Νταλάρας Γιώργος - Δισκογραφία 1995-1997

1995 - 100 χρόνια σινεμά 

100 χρόνια σινεμά

CD1

1. Nino Rota's Film Music  
2. Dave Gruisin's Cinemagic  
3. Leonard Berstein's West Sid

CD2

1. Ο χορός των χαρταετών  
2. Όμορφη πόλη  
3. Ματωμένο φεγγάρι - Αροδαφνούσα - Χρυσοπράσινο φύλλο  
4. Αστέρι μου φεγγάρι μου
5. Βρέχει στη φτωχογειτονιά  
6. Μόνος στο διαμέρισμα - Δρόμοι παλιοί  
7. Ο Μπελογιάννης  
8. Αντώνης - το γελαστό παιδί  
9. Los Libertadores - America Insurrecta
10. Ο χορός του Ζορμπά
11. Καημός

1996 - Μεθυσμένα τραγούδια

Μεθυσμένα τραγούδια
1. Μεθυσμένα τραγούδια  
2. Με βάρκα την Ελλάδα  
3. Μες τους βίους των αγίων
4. Τι νεώτερο θα βρεις
5. Στο μπαρ
6. Η άγια μέθη
7. Σαν τον Οδυσσέα  
8. Εγώ μιλώ κι εσύ είσαι αλλού  
9. Στον Πειραιά
10. Σε κοιτάω και ξεχνάω το όνομα μου  
11. Εγώ δεν είμαι υπουργός
12. Θέλω να φύγω σ' επαρχία

1996 - Διφωνίες

Διφωνίες
1. Ερωτικό κάλεσμα feat. Αδελφοί Κατσιμίχα
2. Διδυμότειχο Blues feat. Μαχαιρίτσας Λαυρέντης
3. Θα 'ρθω να σε βρω feat. Παπακωνσταντίνου Βασίλης
4. Πρωινό τσιγάρο feat. Αλεξίου Χάρις
5. Η ημέρα εκείνη δε θ' αργήσει feat. Γαλάνη Δήμητρα
6. Νοέμβρης 90 (17 χρόνια μετά) feat. Τσακνής Διονύσης
7. Τσάμικο / Ωδή στον Γεώργιο Καραϊσκάκη feat. Σαββόπουλος Διονύσης
8. Το μικρό βλαχόπουλο feat. Αηδονίδης Χρόνης
9. Σύνοψη feat. Θεοδωράκης Μίκης
10. Αν θυμηθείς τ' όνειρο μου feat. Δήμου Ελένη
11. Σ' αγαπώ feat. Γαλάνη Δήμητρα
12. Τάκα τάκα feat. Οπισθοδρομική Κομπανία, Παπαδόπουλος Θοδωρής
13. Φορτώθηκα τις τύψεις μου feat. Καλδάρας Απόστολος
14. Ο δερβίσης και η Άννα feat. Αλεξίου Χάρις  
15. Δεν θέλω πια να ξαναρθείς feat. Γλυκερία
16. Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις feat. Λύδια Γιώτα
17. Αυτή η νύχτα μένειΛύδια Γιώτα

1997 - Νυχτερινός περίπατος στην Ιερά Οδό

Νυχτερινός περίπατος στην Ιερά Οδό
1. Ένας κόμπος η χαρά μου
2. Τι είναι αυτό που μας ενώνει
3. Μια βραδιά στο λεβερκούζεν

1997 - Στην Ιερά Οδό

Στην Ιερά Οδό
1. Ένας κόμπος η χαρά μου  
2. Τα βεγγαλικά σου μάτια
3. Τι πάθος
4. Το πεπρωμένο
5. Κάτω από γέφυρες
6. Τα τσιγάρα  
7. Του έρωτα  
8. Εσύ εκεί  
9. Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο  
10. Δεν θα δακρύσω πια για Σένα  
11. Ανόητες αγάπες
12. Σκόνη
13. Μια βραδιά στο λεβερκούζεν
14. Ζιγκουάλα 2
15. Τι είναι αυτό που μας ενώνει
16. Στο πα και στο ξαναλέω  

1997 - A Portrait

A Portrait
1. Μοναχογιός ο Κωνσταντής  
2. Κληρώθηκα  
3. Ήσουν Θεός
4. Ξένος
5. Την ζωή μου μη διαβάζεις
6. Για πάρε γύφτο σφυρί και αμόνι
7. Του χάρου
8. Κυρ' Κωστάκη έλα κοντά
9. Ο ουρανός φεύγει βαρύς
10. Ταξίδι στα Κύθηρα
11. Μανουέλα
12. Με τέλειωσες
13. Ο ζόρικος
14. Αύγουστος
15. Πέντε χρόνια δικασμένος  
16. Όσο βαρούν τα σίδερα  
17. Είν' αρρώστια τα τραγούδια
18. Στου Θωμά

1997 - Θεσσαλονίκη - Γιάννενα με δυο παπούτσια πάνινα

Θεσσαλονίκη - Γιάννενα με δυο παπούτσια πάνινα
1. Σου άξιζε μια καλύτερη αγκαλιά feat. Goran Bregovic  
2. Κι αν σε θέλω  
3. Με λένε Άννα feat. Ψυχράμη Αντιγόνη  
4. Ένα τραγούδι για την Ελένη  
5. Νύχτα
6. Το τραγούδι της βροχής
7. Της αγάπης σου το ρίσκο
8. Κέρνα μας (Βελιγράδι-Χανιά)
9. Που να 'σαι τώρα, Άννα feat. Αδελφοί Κατσιμίχα
10. Μαρτύρα τα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου