Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Νταλάρας Γιώργος - Δισκογραφία 1985-1989

1985 - Άπονα μάτια

Άπονα μάτια
1. Τι να τα κάνεις τα φτερά  
2. Άπονα μάτια feat. Αλεξίου Χάρις
3. Τριανταφυλλιές
4. Ότι έχει και δεν έχει
5. Το δίκιο μου που να το βρω feat. Γκάρτζος Χρήστος
6. Αναφορές
7. Πολλές φορές χρειάστηκε feat. Πομώνη Χαρά
8. Χριστέ και Παναγία μου  
9. Το όγδοο θαύμα feat. Βαμβακάρης Στέλιος
10. Πήγα και σου παρήγγειλα  
11. Και που δεν πήγα feat. Αλεξίου Χάρις
12. Εγώ είμαι γιος της Κοκκινιάς

1986 - Τρελοί και άγγελοι

Τρελοί και άγγελοι
1. Τρελοί και άγγελοι
2. Άδειοι οι δρόμοι
3. Τα κατά Ματθαίον πάθη  
4. Τα πολύχρωμα σου μάτια  
5. Σ' αυτήν την πόλη
6. Οι ελεύθεροι κι ωραίοι
7. Μη γυρεύεις ομορφιές  
8. Το φορτηγό
9. Οποίος τραγουδάει τον πόνο
10. Το κόκκινο φουστάνι feat. Αρβανιτάκη Ελευθερία
11. Τι σημαίνει αγάπη

1987 - Latin

Latin
1. Los Gargeros
2. El Cascabel
3. Cancion Del Mimby
4. El Preso Numero Nueve
5. Alma Corazon Y Vida  
6. Una Moneda Le Di
7. Al Bohio  
8. Que Nadie Sepa Mi Sufrir
9. Fado Corrido De Coimbra
10. La Malaguena  
11. La Bamba
12. Σε μαγικά νησιά  
13. Ποτέ μην κλαις  
14. Τι σου 'κάνα και μ' εγκατέλειψες
15. Δεν θέλω πια να ξανάρθεις  
16. Μανουέλα
17. Μάμπο Mπραζιλέιρο feat. Πρωτοψάλτη Άλκηστις
18. Περασμένες μου αγάπες
19. Χαρά μου
20. Πάντα μικρή μου
21. Γέλα αγάπα και τραγούδα
22. Historia de un' amor
23. Χρόνια σε περίμενα
24. Παραμυθένια ζωγραφιά

1987 - Ζωντανές ηχογραφήσεις

Ζωντανές ηχογραφήσεις
1. Η μάνα του Αλέξανδρου  
2. Ο μέτοικος
3. Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου feat.Δήμου Ελένη
4. Σκόνη
5. Μπαλάντα των αισθήσεων και των παραισθήσεων
6. Ταξίδι στα Κύθηρα
7. Με τελείωσες  
8. Ο θάνατος του ποιητή  
9. El emigrante  
10. Μανουέλα  
11. Ερωτικό κάλεσμα feat. Αδελφοί Κατσιμίχα
12. Ορχηστρικό
13. Τώρα τα πουλιά  
14. Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου

1988 - Το ελληνικό πρόσωπο του Γιώργου Νταλάρα

Το ελληνικό πρόσωπο του Γιώργου Νταλάρα
1. Εξέδυσαν με τα ιμάτια μου  
2. Όσο βαρούν τα σίδερα  
3. Ο ζόρικος
4. Ταξίδι στα Κύθηρα
5. Ένας κόμπος η χαρά μου
6. Έχω ένα καφενέ
7. Δακρυσμένα μάτια
8. Ωδή στον Γεώργιο Καραϊσκάκη  
9. Γυναίκα
10. Αν είναι η αγάπη έγκλημα
11. Η εκτέλεση
12. Η μικρή Ραλλού  
13. Η μπαλάντα των αισθήσεων και των παραισθήσεων  
14. Στο Σείριο υπάρχουνε παιδιά

1988 - Νυχτερινή κυβέρνηση

Νυχτερινή κυβέρνηση
1. Ο έρωτας που τόσο αργεί  
2. Η εκτέλεση  
3. Όλα μου φταίνε feat. Γαλάνη Δήμητρα
4. Η ωραία Ελένη feat. Φωτίου Μαρία
5. Η Γκαμπριέλλα feat.Χατζημιχάλης Κωνσταντίνος
6. Ασία  
7. Καημέ του κόσμου  
8. Κόκκινα xαλιά feat. Φωτίου Μαρία
9. Στα μπαρ feat. Φωτίου Μαρία
10. Το παιδί της Αθήνας feat. Χατζημιχάλης Κωνσταντίνος  
11. Ο κόσμος πήγε πάσο
12. Τα βοτάνια

1989 - Μη μιλάς, κινδυνεύει η Ελλάς

Μη μιλάς, κινδυνεύει η Ελλάς
1. Μη μιλάς,κινδυνεύει η Ελλάς  
2. Ήθελα να σ' αντάμωνα
3. Μαγνητοφώνησα απόψε το φεγγάρι
4. Είχα όνομα  
5. Μια γυναίκα  
6. Το πες  
7. Ξένος για σενανε κι εχθρός  
8. Μη γυρίζεις πια
9. Φωτιά χιονίζει ο ουρανός
10. Εσύ το τσιφτετέλι σου
11. Δεν ξέρω ο θεός που κάνει πιάτσα  
12. Καληνύχτα

1989 - Misa Criolla

Misa Criolla
1. Kyrie
2. Gloria
3. Credo
4. Sanctus  
5. Agnus Dei

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου