Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Μητροπάνος Δημήτρης - Δισκογραφία 1987-1989

1987 - Ένας καινούργιος άνθρωπος













1.Ένας καινούργιος άνθρωπος    
2.Ζήτω ο χωρισμός    
3.Επιπόλαια φερθήκαμε  
4.Γιατί δεν με θέλεις  
5.Τα παιδεμένα μάτια μου    
6.Χάθηκες χάθηκα  
7.Η αγάπη μας δεν πρόλαβε να σβήσει    
8.Κι έλα δες  
9.Όταν χορεύει ο διάβολος  
10.Μια γυναίκα γύρισε  
11.Στα νταμάρια    
12.Αν θυμάμαι καλά

1987 - Το δικό μας τραγούδι













1.Πάντα ήμουν μόνος Κοντολάζος Δημήτρης  
2.Λίγο λίγο Στανίση Κατερίνα  
3.Ιστορία φρίκης
4.Ο τελευταίος έρωτας Στανίση Κατερίνα  
5.Η γυναίκα Κοντολάζος Δημήτρης  
6.Το δικό μας τραγούδι  
7.Χόρεψε χόρεψε Στανίση Κατερίνα    
8.Αυτή η αγάπη Κοντολάζος Δημήτρης  
9.Σε φωνάζω να έρθεις Στανίση Κατερίνα
10.Τρελός δεν είμαι
11.Δεν μπορούν να μας χωρίσουν Κοντολάζος Δημήτρης
12.Μην είσαι ψεύτρα

1987 - 16 από τα ωραιότερα τραγούδια μου













1.Σ' αγαπώ σου λέω    
2.Η αγάπη χάθηκε  
3.Η λυπημένη  
4.Εμένα δε μ' αγάπησε κανείς  
5.Είσαι ωραία σαν αμαρτία  
6.Βράδιασε  
7.Τα συναξάρια (Στη μνήμη ενός παλιού ρεμπέτη)  
8.Το Σαββατόβραδο
9.Μη παραπονιέσαι τώρα  
10.Αγάπη μου  
11.Θα 'ρθω μεσάνυχτα  
12.Το χατίρι feat. Αλεξίου Χάρις  
13.Όπου παν οι πολλοί  
14.Ο χαρταετός    
15.Οι άντρες π' αγαπάνε    
16.Σ' αγαπώ σαν αμαρτία


1989 - Εμείς οι δυο













1.Εμείς οι δυο  
2.Τόσο πολύ σ' αγαπώ    
3.Χιονάνθρωπος    
4.Εσύ τη ζωή σου την έφτιαξες  
5.Ένας πρώην Θεός  
6.Μήπως δεν έπρεπε να φύγω  
7.Μόνο κοντά σου  
8.Κάθε Σεπτέμβρη  
9.Μόνο εγώ το ξέρω (μη ρωτάς αν σ' αγαπώ)  
10.Τι όμορφα που μ' αγαπάς


1989 - Πριν τελειώσει η νύχτα













1.Σου 'χω έτοιμη συγνώμη    
2.Χαμένη πολιτεία  
3.Όλα για μένα είσαι συ feat. Δούκισσα  
4.Φίλα με απόψε
5.Μια ζωή μέσα στους δρόμους  
6.Έρχομαι και σ' ανταμώνω  
7.Μου σπάσανε το μπαγλαμά    
8.Κάτω απ' το πουκάμισο μου    
9.Δεν σε πιστεύω  
10.Τρελή κι αδέσποτη  
11.Γυρίζω από τη νύχτα  
12.Σα μαγεμένο το μυαλό μου  
13.Ως τα πέρατα του κόσμο
14.Με τον βοριά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου