Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

Μητροπάνος Δημήτρης - Δισκογραφία 2005

2005 - Πες μου τ' αληθινά σου













1.Θες    
2.Πες μου τ' αληθινά σου feat. Κανά Μελίνα  
3.Σβήσε το φεγγάρι  
4.Απόψε χάσαμε κι οι δυο  
5.Στο δρόμο που μαχαίρωσαν τη Στέλλα    
6.Φύγε καρδιά μου    
7.Κανε εύκολο το τέλος    
8.Μόνος  
9.Τελευταία στιγμή  
10.Πόσα ξέρεις  
11.Δέκα χρόνια  
12.Απόψε χάσαμε κι οι δυο (ορχηστρικό)

2005 - Υπάρχει και το ζεϊμπέκικο 













CD1
1.Ζεϊμπέκικος [ορχηστρικό]
2.Ζεϊμπεκιό  
3.Ερωτικό    
4.Ήλιε μου σε παρακαλώ    
5.Δυο πόρτες έχει η ζωή  
6.Λαδάδικα  
7.Συννεφιασμένη Κυριακή    
8.Πριν το χάραμα  
9.Τα ματόκλαδα σου λάμπουν    
10.Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι  
11.Βρέχει στη φτωχογειτονιά  
12.Αγάπη που 'γινες δίκοπο μαχαίρι - δεν ξέρω Πόσο σ' αγαπώ    
13.Παραπονεμένα λόγια  
14.Ότι αγαπώ εγώ πεθαίνει  
15.Στων αγγέλων τα μπουζούκια  
16.Ρόζα  
17.Το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας [ορχηστρικό]

CD2
1.Μια ζωή πληρώνω αμαρτίες αλλονών  
2.Μα που να πάω  
3.Απόψε θέλω να πιω  
4.Σ' αναζητώ στη Σαλονίκη
5.Μέχρι να βρούμε ουρανό  
6.Δεν υπάρχουν άγγελοι  
7.Δεν θα ξαναγαπήσω    
8.Αισθηματίες - βρέχει φωτιά στη στράτα μου  
9.Μια στάση εδώ
10.Φεύγοντας - παραστράτημα - πριν χαθεί το όνειρο μας  
11.Τέσσερις  
12.Κλαίει απόψε η γειτονιά - πες μου που πουλάν καρδιές  
13.Στο άδειο μου πακέτο  
14.Το δικό σου αμάρτημα

2005 - Τα καλύτερα ζεϊμπέκικα













1.Κυρα ζωή  
2.Πες' μου που πουλάν' καρδιές    
3.Δώσε μου φωτιά
4.Οι ξενύχτες    
5.Κλαίει απόψε η γειτονιά  
6.Σε μια στοίβα καλαμιές  
7.Γυρίζω απ' τη νύχτα  
8.Με το βοριά
9.Κάτω απ' το πουκάμισο μου  
10.Θα 'ρθω τα μεσάνυχτα  
11.Χαμένη πολιτεία  
12.Σου 'χω έτοιμη συγνώμη    
13.Εμένα δε μ' αγάπησε κανείς  
14.Μια ζωή μέσα στους δρόμους  
15.Οπού πάει να ξημερώσει  
16.Εγώ ειμ' ένα παλιόπαιδο  
17.Μου σπάσανε τον μπαγλαμά    
18.Τώρα που τραγουδώ  
19.Όλα εδώ γραμμένα  
20.Ο μοναχογιός του πόνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου