Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

Μητροπάνος Δημήτρης - Δισκογραφία 2006

2006 - 8 μεγάλες επιτυχίες













1.Κλαίει απόψε η γειτονιά  
2.Κάτω απ το πουκάμισο μου  
3.Απόψε σε θέλω πολύ  
4.Παράπονο μου  
5.Τι το θες το κουταλάκι  
6.Θα ρθω μεσάνυχτα    
7.Νικολή - Νικολή  
8.Ότι πιάνω εγώ στα χέρια

2006 - Ο Δημήτρης Μητροπάνος ερμηνεύει 













CD1
1.Κανε κάτι να χάσω το τρένο    
2.Κυρα ζωή    
3.Καλοκαίρια και χειμώνες  
4.Συγνώμη    
5.Εμένα δε μ' αγάπησε κανείς  
6.Σε μια στοίβα καλαμιές    
7.Σ' αγαπώ ακόμα  
8.Το σ' αγαπώ το κρατάω για σένα  
9.Οπού παν οι πολλοί  
10.Απόψε σε θέλω πολύ    
11.Της ζωής το μαγαζί    
12.Θα βρεις μια στιγμή να με νιώσεις

CD2
1.Θεσσαλονίκη    
2.Δώσε μου φωτιά    
3.Φιλί - φιλί σ' ανάστησα  
4.Κλαίει απόψε η γειτονιά    
5.Το φιλότιμο τ' αντρικό  
6.Μεταξουργείο  
7.Ο ξενύχτης  
8.Αυγές , χαράματα και δειλινά    
9.Η ξενιτειά  
10.Γιατί κακούργα πεθερά  
11.Με ξύπναγες με ξύπναγες  
12.Ο Αλί-Πασάς

CD3
1.Άλλος για Χίο τράβηξε    
2.Να τανε το 21  
3.Ο χάρος βγήκε παγανιά  
4.Κι ύστερα λένε  
5.Η σούστα πήγαινε μπροστά  
6.Η λυπημένη    
7.Είσαι ωραία σαν αμαρτία    
8.Ο χαρταετός  
9.Παράπονο μου  
10.Τριανταφυλλένια  
11.Το κουτούκι (Άγγελος Δραπέτης)    
12.Μου σπάσανε το μπαγλαμά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου