Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Τσιτσάνης Βασίλης - Δισκογραφία 1975-1978

1975 - Οι μεγάλοι του ρεμπέτικου 3 (1937-1952)













1.Να γιατί γυρνώ Βαμβακάρης Μάρκος  
2.Με σπανιόλικες χαβάγιες  
3.Φάνταζες σαν πριγκιπέσα  
4.Είμαι παιδάκι με ψυχή  
5.Εσύ είσαι αριστοκράτισσα  
6.Ξελογιάστρα  
7.Ντερμπεντέρισσα  
8.Βόλτα στην Ελλάδα  
9.Το σκαλοπάτι σου  
10.Σατράπισσα  
11.Μάγκας του γλυκού νερού  
12.Περιπλανώμενη ζωή

1975 - Σκοπευτήριο













1.Της γερακίνας γιος feat. Νικολάου Λιζέττα  
2.Το παλληκάρι στο σφυρί Μοσχολιού Βίκυ  
3.Μαυρομάτα feat. Νικολάου Λιζέττα  
4.Νοσταλγία Γαλάνη Δήμητρα  
5.Ο γλεντζές feat. Νικολάου Λιζέττα
6.Το φίλντισι κομπολογάκι μου Μοσχολιού Βίκυ  
7.Η σκιά μου κι εγώ Γαλάνη Δήμητρα  
8.Αστροφεγγιά feat. Μοσχολιού Βίκυ  
9.Ο τακατζίφας Μοσχολιού Βίκυ
10.Σταυραετός Γαλάνη Δήμητρα  
11.που να πω τα βάσανα μου feat. Νικολάου Λιζέττα  
12.Μου πήραν και τα ρέστα μου Μοσχολιού Βίκυ

1977 - Ο Βασίλης Τσιτσάνης τραγουδά μεγάλες επιτυχίες του (1966-1977)













1.Με παρέσυρε το ρέμα feat. Λαμπράκη Χαρούλα  
2.Δε ρωτώ ποια είσαι feat. Λαμπράκη Χαρούλα  
3.Το βαπόρι απ' την Περσία feat. Νικολάου Λιζέττα  
4.Κορίτσι μου όλα για σένα feat. Λαμπράκη Χαρούλα  
5.Ο μάγκας κάνει δυο δουλειές feat. Λαμπράκη Χαρούλα
6.Παρήγορα με μπουζούκι μου feat. Λαμπράκη Χαρούλα  
7.Τα μούρα feat. Γρηγοριάδου Αλεξάνδρα  
8.Απόψε στις ακρογυαλιές feat. Γκρέυ Καίτη  
9.Για να σε κάνω άνθρωπο feat. Γκρέυ Καίτη  
10.Όταν θα σμίξεις feat. Λαμπράκη Χαρούλα  
11.Καλύτερα σ' ένα κελί feat. Λαμπράκη Χαρούλα
12.Στην απάνω σκάλα feat. Λαμπράκη Χαρούλα  
13.Δείρε με και μάλωσε με feat. Λαμπράκη Χαρούλα

1978 - Live από το θεμέλιο













1.Αρχόντισσα  
2.Σερσε λα φαμ    
3.Χατζηκυριάκειο  
4.Τα λερωμένα τ' άπλυτα  
5.Ζαϊρα  
6.Στου σιδερή τον παλιό τεκέ  
7.Όταν συμβεί στα πέριξ  
8.Πριγκιπομαστούριδες  
9.Στην Καλαμπάκα μια βραδιά  
10.Αντιλαλούνε τα βουνά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου