Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Κουνάδης Αργύρης - Δισκογραφία 1994-2009 & Συλλογές

1994 - Κεφαλονίτικες αριέτες













1.Θέλω ν' αφήσω  
2.Στο παραθύρι όπου είσαι συ  
3.Καλησπερίζω δυο αδελφές    
4.Πολύ ψηλά έχτισες φωλιά  
5.Όσο βαθιά είν η θάλασσα  
6.Αψηλό μου κυπαρίσσι  
7.Μα την Αγιά Παρασκευή  
8.Τζατζαμίνια μου  
9.Δαχτυλιδοπλεχτα  
10.Λαμπρή κερί δεν άναψα  
11.Απόψε την κιθάρα μου  
12.Μέσα στη μέση του γιαλού  
13.Μαύρα μάτια έχεις φως μου

1995 - Δεν περισσεύει υπομονή













1.Έλα φίλε Μπέλλου Σωτηρία
2.Εις μνημόσυνων Βιτάλη Ελένη  
3.Της αγάπης Μπέλλου Σωτηρία
4.Νανούρισμα Βιτάλη Ελένη  
5.Ψυχομάνα μάνα μου Μπέλλου Σωτηρία
6.Δεν περισσεύει υπομονή Μπέλλου Σωτηρία
7.Η λατέρνα Βιτάλη Ελένη  
8.Πόσο μακριά είναι η κυριακή Πασπαράκης Σταύρος  
9.Αγιάζι Χορωδία

1997 - Ταξιδεύοντας (10 χρόνια τραγούδια)













1.Έλα να δεις τον τόπο μου    
2.Όταν θα γεννηθεί ο γιος σου  
3.Περιμένει ο ουρανός (Γερό-Νώε)  
4.Δυο φύλλα δρόσερα  
5.Χαμένο τίποτα δεν πάει  
6.Ven conmigo ,ven  
7.Άμε Χελιδονάκι  
8.Καραγκούνα  
9.Τα ματόκλαδα σου λάμπουν  
10.Ωραία που΄ναι σήμερα    
11.Οι μηχανές μου    
12.Ο ευράτης  
13.Άλλοθι  
14.Νανούρισμα  
15.Ξενιτεμένο μου πουλί  
16.Βαρκαρόλα  
17.Αρκεί που θα 'ρθεις  
18.Χαμένα όνειρα  
19.Μας εχώρησε ο Σεπτέμβρης    
20.Μες τα παραμύθια

2009 - Δυο κύκλοι τραγουδιών του Αργύρη Κουνάδη













1.Έλα φίλε Μπέλλου Σωτηρία  
2.Αϊ γαρούφαλο μου Βιτάλη Ελένη  
3.Της αγάπης Μπέλλου Σωτηρία
4.Νανούρισμα Βιτάλη Ελένη
5.Ψυχομάνα μάνα μου Μπέλλου Σωτηρία
6.Δεν περισσεύει υπομονή Μπέλλου Σωτηρία
7.Η λατέρνα Βιτάλη Ελένη
8.Πόσο μακριά είναι η Κυριακή Πασπαράκης Σταύρος  
9.Αγιάζι Χορωδία
10.Τι θέλεις γερο Κουμιώτη Ρένα  
11.Τα παλιά του στρατού Ψαριανός Δημήτρης
12.Σου 'πα, μάνα πάντρεψε με Βιτάλη Ελένη  
13.Σερενάτα Ψαριανός Δημήτρης  
14.Κλέφτες μοιράζονται τη γη Κουμιώτη Ρένα  
15.Χιονόνερο μες στη βραδιά Ψαριανός Δημήτρης  
16.Παναγιά μου ένα αγόρι Κουμιώτη Ρένα  
17.Ζηλιάρικο Ψαριανός Δημήτρης  
18.Του καπετάνιου η κυρα Κουμιώτη Ρένα
19.Αριέτα Βιτάλη Ελένη  
20.Ρόδα είναι και γυρίζει Κουμιώτη Ρένα

Συλλογές 

2002 - Λόγος μουσικός - μελοποιημένη Ελληνική ποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου