Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Γαβαλάς Πάνος - Δισκογραφία - Λαϊκό τραγούδι η αυθεντική ιστορία CD 7-9

2010 - National Geographic-Λαϊκό τραγούδι η αυθεντική ιστορία 













CD7
1.Γιατί πονάς και βασανίζεσαι (της αμαρτίας το σκαλί)   
2.Πίνω να ξεχνώ    
3.Να σε ξεχάσω πάσχισα   
4.Αχ μανούλα μου θα τρελαθώ    
5.Που 'ναι τα λεφτά που είχα     
6.Άσε με πια   
7.Άσε με στην αγκαλιά σου  
8.Ισοβίτης της αγάπης  
9.Γιατί με βασανίζεις   
10.Μη μου θυμίζετε το χτες   
11.Το φιλότιμο μου    
12.Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά    
13.Μη με ρωτάτε φίλοι μου   
14.Δυο χέρια έχεις βρε ζωή   
15.Όσο κι αν πίνω και μεθώ    
16.Άπονε έρωτα μου   
17.Συγχώρεσε με   
18.Δεν πουλάω την καρδιά μου   
19.Εβίβα ρεμπέτες   
20.Δοκιμασία   
21.Θέλω να πω τον πόνο μου

CD8
1.Φτάνει η αγάπη σου φτάνει    
2.Μες τους πονεμένους ένας παραπάνω    
3.Φέρτε μου ακόμα ένα κρασί    
4.Πόση υπομονή να κάνω   
5.Γλέντα καρδιά μου   
6.Φύγε φύγε (μη σκαλίζεις τη καρδιά μου)  
7.Για σένα τα πάντα στερήθηκα    
8.Μη μου μιλάτε    
9.Δεν με θυμάσαι πια   
10.Πρέπει να μείνω   
11.Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα   
12.Συνήθισα κοντά σου

CD9
1.Ζηλεύω ζηλεύω   
2.Δυστύχησα και εγώ    
3.Όταν μ' αγαπάς και σ' αγαπώ    
4.Πήραν τα μυαλά σου αέρα   
5.Που να το ξέρω καρδιοκλέφτρα   
6.Το παραδέχομαι     
7.Να καώ να καώ    
8.Πικραμένα χείλι  
9.Δεν θέλω να μ' αγαπάς   
10.Το παράπονο    
11.Δεν μ' αγαπάς   
12.Γλυκέ μου τύραννε   
13.Πιο καλά πιο καλά  
14.Έχω τον κόσμο βαρεθεί    
15.Πες μου πως με ξέχασες   
16.Με βρήκαν μόνο τ' άστρα   
17.Τα μάτια μου κλαίνε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου