Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: Διανομέας διαφημιστικών δειγμάτων

Περιγραφή: Ο διανομέας διαφημιστικού υλικού ασχολείται με τη διανομή δειγμάτων προϊόντων ή διαφημιστικών εντύπων στο αγοραστικό κοινό, παραλαμβάνει το διαφημιστικό υλικό από την εταιρία που παράγει το προϊόν ή από τη διαφημιστική εταιρία που έχει αναλάβει την διαφήμιση του προϊόντος και διανέμει το υλικό στην περιοχή που έχει προκαθοριστεί και επιστρέφει στην εταιρία, όπου καταθέτει αναφορά για την πορεία της εργασίας του. Η διανομή γίνεται είτε από πόρτα σε πόρτα, είτε σε σημεία όπου συγκεντρώνεται πλήθος κόσμου, όπως σταθμοί τρένου, αεροδρόμια, πολυκαταστήματα, σχολεία, γήπεδα, κινηματογράφοι, διόδια ή σε πολυσύχναστους δρόμους.

Εκπαίδευση: Δεν απαιτούνται κάποιες συγκεκριμένες γνώσεις ή σπουδές για την  άσκηση του επαγγέλματος. Οι επιχειρήσεις που απασχολούν διανομείς, αναλαμβάνουν  να ενημερώσουν τον εργαζόμενο για τον αποτελεσματικότερο τρόπο εκτέλεσης της εργασίας και για την απαιτούμενη συμπεριφορά. Ο διανομέας διαφημιστικού υλικού πρέπει να διαθέτει ευχάριστη προσωπικότητα, πειθώ, εγκαρδιότητα, καλούς τρόπους, καλή εμφάνιση και άνεση στις δημόσιες σχέσεις. Η επινοητικότητα, η καλή συμπεριφορά και η ικανότητα επικοινωνίας με τον κόσμο κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική.

Μέλλον: Υπάρχει αρκετή ζήτηση στην αγορά εργασίας για διανομείς. Η απασχόληση είναι συνήθως εποχιακή ή αποσπασματική και δεν επιδιώκεται από άτομα που επιθυμούν μονιμότητα και σταθερότητα στους μισθούς.

Επαγγελματικές συνθήκες: Η διανομή διαφημιστικού υλικού είναι μια σχετικά εύκολη εργασία, που όμως απαιτεί πολλές ώρες πεζοπορίας και ορθοστασίας. Η απασχόληση δεν είναι σταθερή, ούτε και το ωράριο απασχόλησης, αφού εξαρτάται από τη φύση της κάθε αποστολής. Η διανομή μπορεί να γίνει ομαδικά ή ατομικά, συνήθως σε ανοιχτούς χώρους και κυρίως την ημέρα. Ο διανομέας είναι αναγκασμένος να μεταφέρει τη βαριά τσάντα με το υλικό που πρόκειται να διανείμει σε μεγάλες αποστάσεις, κάτω από τον ήλιο, το κρύο ή τη βροχή. Η αμοιβή θεωρείται χαμηλή και εξαρτάται από την εμπειρία και τις ικανότητες των διανομέων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου