Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Παπαϊωάννου Γιάννης - Δισκογραφία 1970-1994

1970 - Οι μεγάλοι του ρεμπέτικου 4













1.Φαληριώτισσα  
2.Ραντεβού σαν περιμένω  
3.Μοδιστρούλα    
4.Απόψε έλα κοντά μου  
5.Πέθανε ο Περικλής  
6.Παναγής  
7.Σέρβικο Σμυρναίικο  
8.Λεβεντόπαιδο  
9.Αλανιάρικο  
10.Χωρισμός  
11.Μαγκιόρισσα  
12.Γυναίκα του μπελά  
13.Έρως  
14.Σέρβικο Σμυρναίικο

1992 - Μοναδικές ερμηνείες













1.Πήρα το δρόμο τον παλιό    
2.Λόγια σου λεν οι φίλοι μου feat. Λουρεντζής Χρήστος  
3.Βαδίζω και παραμιλώ feat. Σπιτάμπελος Στέφανος  
4.Πάλι μου 'στειλαν προξενιά
5.Από το σπίτι σου περνώ feat. Βλάσσιος Χάρης  
6.Βαγγελίτσα μου feat. Κωνσταντινίδης Γιώργος  
7.Πολύ στο λούσο το 'ριξες feat. Κωνσταντινίδης Γιώργος
8.Μη με κοιτάς στα μάτια feat. Βαμβακάρης Μάρκος    
9.Εσύ θα μετανιώσεις Ευγενικός Θανάσης, Μοσχονάς Οδυσσέας  
10.Καπετάν Ανδρέα Ζέπο Παπαϊωάννου Γιάννης, Περδικόπουλος Δημήτρης  
11.Απ' τη Ζέας το λιμάνι Μοσχονάς Οδυσσέας, Παπαϊωάννου Γιάννης
12.Νύχτα βαθειά σκοτεινιασμένη Πάνου Πόλυ, Τσαουσάκης Πρόδρομος  
13.Παλιώσανε τα ρούχα μου Ζάννετ Μαίρη, Σοκορέλης Ευάγγελος
14.Απ' τις παρανομίες μου Καζαντζίδης Στέλιος  
15.Χουζάμ Παπαϊωάννου

1994 - Συνθέτες ρεμπέτικου 6 Παπαϊωάννου Γιάννης I













1.Φαληριώτισσα  
2.Βαγγελίτσα  
3.Αφ' ότου μ' απαρνήθηκες  
4.Το ναυτάκι  
5.Όταν ήρθα χθες το βράδυ  
6.Βαδίζω με παράπονο  
7.Τώρα το πήρες αψηλά    
8.Φούρνος να μην καπνίσει  
9.Φύγε δεν σε θέλω πια    
10.Ψαροπούλα  
11.Απ' της Ζέας το λιμάνι  
12.Τι μάγια σ' έχουν ποτίσει    
13.Γιαχαμπιμπι  
14.Παύσε ν' ακούς τη φίλη σου  
15.Ντόμινα Μαργαρώ  
16.Της ορφανής το κρίμα    
17.Κακαβιά    
18.Σέρβικο σμυρναίικο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου