Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Παπαϊωάννου Γιάννης - Δισκογραφία 2008-2010

2008 - Έλληνες συνθέτες 













CD1
1.Απόσπασμα από την ομιλία Λευτέρη Παπαδόπουλου  
2.Solo Bouzouki  
3.Μη μου λες πως πονάω  
4.Τα καλά που θα 'μουνα Τα παιδιά του Οδυσσέα  
5.Άσε με άσε με Ναλμπάντη Μαρία  
6.Ώπα ώπα Τα παιδιά του Οδυσσέα  
7.Το τελευταίο δειλινό Ναλμπάντη Μαρία  
8.Απ' της Ζέας το λιμάνι Παπαϊωάννου Αντώνης  
9.Πριν το χάραμα μονάχος Κοντογιάννης Δημήτρης
10.Τι τα θέλεις τα λεφτά Ζορμπά Μαριάννα  
11.Ο Περικλής Παπαϊωάννου Αντώνης
12.Περασμένα ξεχασμένα Κοντογιάννης Δημήτρης
13.Ράμπι ράμπιΖορμπά Μαριάννα
14.Πως θα περάσει η βραδιά Κοντογιάννης Δημήτρης  
15.Ένας σατράπης θηλυκός Παπαϊωάννου Αντώνης
16.Φαληριώτισσα Καμπουρίδης Γιώργος  
17.Αλεξανδριανή φελάχα Στίγκα Θεοδοσία
18.Όταν νυχτώνει σκέφτομαι Ζορμπά Μαριάννα  
19.Καραμπιμπερίμ Ζορμπά Μαριάννα  
20.Απ' τις παρανομίες μου Παπαϊωάννου Αντώνης
21.Άνοιξε άνοιξε Στίγκα Θεοδοσία  
22.Στον μπάρμπα Γιάννη Παπαϊωάννου Αντώνης, Τα παιδιά του Οδυσσέα  
23.Ποτ πουρί

CD2
1.Πενιές του μπάρμπα Γιάννη  
2.Μαρτυρία Παπαϊωάννου  
3.Σβήσε το φως Χορωδία
4.Τα σφάλματα Ευσταθίου Δημήτρης  
5.Μαρτυρία Παπαϊωάννου    
6.Σε δείλιασε η φτώχεια μου Ντάλια Ρένα, Σαλασίδης Γιάννης
7.Στο ράφι μείνανε πολλές Καλλέργης Nίκος  
8.Μαρτυρία Παπαϊωάννου  
9.Μας κυνηγούν τον άργιλε  
10.Ο Παναής Παπαϊωάννου Αντώνης  
11.Εγώ θα σε γλυτώσω Νικολαΐδης Απόστολος
12.Μαρτυρία Παπαϊωάννου    
13.Βαδίζω και παραμιλώ Γεράνη Τζένη, Τσιτσάνης Βασίλης  
14.Γυναίκα του μπελά Δερλίκου Μίνα, Μπίνης Τάκης
15.Μαρτυρία Παπαϊωάννου  
16.Έζησα στην Αμερική Καλλέργης Nίκος, Παπαϊωάννου Γιάννης  
17.Είμαστε φίλοι Ντάλια Ρένα, Σαλασίδης Γιάννης
18.Το σπίτι έμεινε ορφανό Καζαντζίδης Στέλιος
19.Μαρτυρία Παπαϊωάννου    
20.Πέντε έλληνες στον Άδη Πάριος Γιάννης

2009 - Μεγάλοι συνθέτες













1.Πριν το χάραμα μονάχος Μοσχονάς Οδυσσέας  
2.Απ' τις παρανομίες μου Πάνου Πόλυ
3.Τι τα θέλεις τα λεφτά Δούκισσα
4.Το μαύρο μπεγλέρι Ζαγοραίος Σπύρος  
5.Γκελμεντέν  
6.Έχουν καρδιά και οι φτωχοί Χρηστάκης  
7.Ο καψούρης Νικολαΐδης Απόστολος
8.Καραπιπερίμ    
9.Βαδίζω και παραμιλώ Νικολαΐδης Απόστολος    
10.Δε σε θέλω πια Καζαντζή Μιμίκα
11.Φαληριώτισσα Ορχηστρικό  
12.Άνοιξε τα στήθια μου

2010 - Τα μεγάλα τραγούδια του













1.Πριν το χάραμα μονάχος  
2.Σβήσε το φως να κοιμηθούμε  
3.Ο καψούρης  
4.Άνοιξε άνοιξε  
5.Ο Περικλής (χθες το βράδυ στην ταβέρνα)    
6.Ν' αλλάξεις το βιολί  
7.Εγώ θα σε γλιτώσω  
8.Τρεις γεροντόμαγκες    
9.Απ' τις παρανομίες μου  
10.Κανε κουράγιο καρδιά μου  
11.Οι βαλίτσες  
12.Ένας σατράπης θηλυκός  
13.Γύρνα στη ζωή την πρώτη    
14.Είμαστε φίλοι  
15.Σου 'χει λάχει    
16.Το μεγάλο ψάρι    
17.Έχεις δίκιο    
18.Όταν κλαίει το μπουζούκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου