Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Καπνίσης Κώστας - Δισκογραφία 2004 & Συλλογές

2004 - Δημοτικοί αντίλαλοι Νο. 1













1. Χαρά μου παλικάρι μου Καραθανάση Ξανθίππη
2. Κυρά καμαρωμένη Κώστογλου Μάριος
3. Θάλασσα πικροθάλασσα Δενάρδου Κλειώ
4. Πέντε χρυσά γαρύφαλλα Θωμόπουλος Γιάννης
5. Τον ήλιο αρραβωνιάζουνε Φρύνη
6. Αφέντη μου Δημητσάνος, Μαστέλος Χρήστος
7. Γραμματικός εκάθονταν Βιτάλη Ελένη
8. Να 'χα νεράντζι Θωμόπουλος Γιάννης
9. Φιανω κεντώ Τάμμυ
10. Ηπειρωτικό Ορχηστρικό
11. Τραγούδι της μάνας Φρύνη
12. Χίλια φλουριά Βιολάρης Μιχάλης
13. Εψές με την αστροφεγγιά Περάκη Ξάνθη
14. Αητός είμαι που λάβωσαν Μήλας Πέτρος
15. Παλικάρι από τη Χίο Ζήλου Βάσια
16. Ποιος το 'πε μια, ποιος το 'πε δυο Συγκρότημα Κώστα Καπνίση
17. Αητος με την τρυγόνα Συγκρότημα Κώστα Καπνίση

2004 - Δημοτικοί αντίλαλοι Νο.2













1. Βουνά μου εσείς αδέρφια μου Βιολάρης Μιχάλης
2. Μωρουδέλιμ Φρύνη
3. Μικρή τριανταφυλλιά Κώστογλου Μάριος
4. Μάνα και θυγατέρα Δενάρδου Κλειώ
5. Ο καλός μου ο γαμπρός Μαστέλλος Αλέκος
6. Εγώ είμαι εκείνο το πουλί Καραθανάση Ξανθίππη
7. Διγενής Κώστογλου Μάριος
8. Η μάνα που 'χει ένα γιο Καραθανάση Ξανθίππη
9. Ποτάμι ποταμάκι μου Θωμόπουλος Γιάννης
10. Μαύρο χελιδονάκι Τάμμυ
11. Το παλικάρι το καλό Μήλας Πέτρος
12. Χαραυγή Περάκη Ξάνθη
13. Φάτε και πιείτε Μήλας Πέτρος
14. Φεγγάρι φεγγαράκι Ζήλου Βάσια
15. Ανέβα μήλο Συγκρότημα Κώστα Καπνίση
16. Σταφύλι μου κρυστάλλινο Ζήλου Βάσια
17. Η όμορφη που τραγουδά Συγκρότημα Κώστα Καπνίση

2004 - Δημοτικοί αντίλαλοι Νο.3













1. Καράβι καραβάκι Καραθανάση Ξανθίππη
2. Μικρή σ' επάντρεψαν Βιολάρης Μιχάλης
3. Τραπέζι γιορτερό Βιτάλη Ελένη
4. Τρεις μαυρομάτες Μαστέλλος Αλέκος
5. Ξενιτεμένο μου πουλί Δενάρδου Κλειώ
6. Ολόγυρα τρεις θάλασσες Συγκρότημα Κώστα Καπνίση
7. Μαύρα γλυκά ματάκια μου Τάμμυ
8. Τρεις περδικούλες Θωμόπουλος Γιάννης
9. Η μάνα που 'χει ένα γιο Περάκη Ξάνθη
10. Χαρά μου παλικάρι μου Ορχηστρικό
11. Νανούρισμα Φρύνη
12. Όλα τα δέντρα Μήλας Πέτρος
13. Τριανταφυλλάκι μου Περάκη Ξάνθη
14. Ποιος είδε ήλιο Μήλας Πέτρος
15. Μαύρο χελιδονάκι κι άσπρο περιστέρι Ζήλου Βάσια
16. Φεγγάρι μου Συγκρότημα Κώστα Καπνίση
17. Η τρυγόνα Ζήλου Βάσια

2004 - Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά













1. Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά
2. Στάλα τη στάλα
3. Πέτρα βαριά το βλέμμα σου
4. Στάλα τη στάλα Ορχηστρικό
5. Σεργιάνι βγήκε ο χάροντας
6. Πίκρα
7. Τσιγγάνα για χατίρι σου
8. Σεργιάνι βγήκε ο χάροντας Ορχηστρικό
9. Κόκκινο φαρί
10. Σταλαγματιές Ορχηστρικό
11. Όμπρε γεια
12. Κόκκινο φαρί-Τσιγγάνα για χατίρι σου Ορχηστρικό
13. Σεργιάνι βγήκε ο χάροντας Χορωδία
14. Πίκρα Ορχηστρικό
15. Φαγοπότι Χορωδία
16. Το κάλεσμα των τσιγγάνων Ορχηστρικό

Συλλογές 

1995 - Οι μεγάλες ορχήστρες του 60'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου