Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Χρυσίνης Στέλιος - Δισκογραφία 1990-1998

1990 - Βάσανα και παράπονα













1. Απάνω που λεγα να κόψω το πιοτό Στάμου Ρένα, Τσαουσάκης Πρόδρομος
2. Απόψε μ εγκατέλειψες Βούλγαρης Νίκος, Στάμου Ρένα, Τσιτσάνης Βασίλης
3. Οπού κι αν είσαι μην ξεχνάς Ρουμελιώτης Δημήτρης, Στάμου Ρένα
4. Μάγκα μου περαστικά σου Καζαντζίδης Στέλιος, Στάμου Ρένα
5. Ο εξόριστος Καλλέργης Nίκος, Ντάλια Ρένα, Τζιβάνης Γιάννης
6. Ζούμε στην παρανομία Κλειδωνιάρης Αντώνης, Πάνου Πόλυ
7. Βάσανα και παράπονα Καζαντζίδης Στέλιος
8. Απ' τα πολλά χτυπήματα Γιαννακουδάκης Αντώνης
9. Όλα τα ελληνόπουλα Περπινιάδης Στελλάκης
10. Στολίδι είσαι μόνη σου Ταλιούρης Γιώργος

1998 - Συνθέτες ρεμπέτικου 34 Χρυσίνης Στέλιος I 













1. Χθες το βράδυ στο τεκέ
2. Ελένη μικροπαντρεμένη
3. Μια μελαχρινή
4. Μαργαρίτα
5. Ότι ζητήσεις θα το βρεις
6. Μ'έκαψες σκύλα
7. Αργιλέ μου γιατί σβήνεις
8. Χειμώνιασε μανούλα μου
9. Στη γειτονιά σου
10. Άλλα μου λες κι άλλα μου κάνεις
11. Τα ψαράδικα
12. Τα ματάκια σου τι έχουν
13. Ένα πικρό παράπονο
14. Μικρή μου πεισματάρα
15. Στον ποταμό τα ρούχα μου
16. Θάλασσα γαλάζια
17. Συχνά με βλεπ' ένα πουλί
18. Όλα τα ελληνόπουλα
19. Νησιωτοπούλες έμμορφες

1998 - Συνθέτες ρεμπέτικου 35 Χρυσίνης Στέλιος II













1. Πειραιά μου σ' αφήνω γεια
2. Ειμ' εργάτης στο λιμάνι
3. Τα τάλιρα
4. Δως μου φωτιά ν' ανάψω
5. Μια κόρη μεσογείτισα
6. Απόψε μ' εγκατέλειψες
7. Βόγκα τη νύχτα ο άνεμος
8. Ψεύτικος κόσμος
9. Απόψε σε παντρεύουνε
10. Η ξενιτιά είναι φωτιά
11. Τα μάτια σου φωτίζουν
12. Παιδί μου πάλι θα πας στα ξένα
13. Ήθελα να μουνα πασάς
14. Η σουλτάνα
15. Η ορφάνια
16. Σ' όλους τους συνοικισμούς
17. Φίλα με γιατί λιώνω
18. Οι ομορφιές του Πειραιά

1998 - Συνθέτες ρεμπέτικου 36 Χρυσίνης Στέλιος III













1. Γεια σου λεβεντιά μου φτώχεια
2. Κι αν έπεσα στα σίδερα
3. Φέρτε απ όλα τα ποτά
4. Ξαναγύρισε στον Γιάννη
5. Ορφανή δυστυχισμένη
6. Το τραγούδι της καρδιάς μου
7. Το πείσμα σου μας χώρισε
8. Φτάνουνε τα βάσανα μου
9. Τα παλιά μου τα μεράκια
10. Απ το πέρα το χωριό
11. Από τα πολλά φαρμάκια
12. Τι σου έφταιξα παλιόκοσμε
13. Αν δε φερθείς σατραπικά
14. Μια κούπα δηλητηριασμένη
15. Μπαμ
16. Άλλον αγαπώ
17. Γύρνα πίσω δεν αντέχω
18. Μαρίτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου