Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

Νικολόπουλος Χρήστος - Δισκογραφία 1977-1984

1977 - Λαϊκές συγκινήσεις













1.Χαρά σ' εκείνον  
2.Τι το λες  
3.Σούρτα φερτά  
4.Σήκω επάνω    
5.Θα διαδώσω έξυπνα  
6. Πλήγωσέ με, πλήγωσέ με  
7.Δεν πουλάω την καρδιά μου  
8.Όσο με μαλώνεις  
9.Φύγε κι άσε με  
10.Μείνε αγάπη μου κοντά  
11.Που θα πας  
12.Θα πεθάνω μάνα    
13.Άμα θες να κλάψεις κλάψε    
14.Δεν με πονάς δεν μ' αγαπάς  
15.Μη με μελαγχολείς  
16.Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο  
17.Σαν το κουρέλι το παλιό  
18.Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά  
19.Το σταυροδρόμι

1982 - Λέω...













1.Θα γυρίσεις    
2.Εγινανε τα περασμένα    
3.Μαύρα μάτια    
4.Άψυχο χαρτί    
5.Μια διαδρομή  
6.Ασυνείδητη    
7.Λέω  
8.Χαμοπουλί    
9.Μπράβο σου κυρα μου  
10.Απλά και συ αγάπησε με  
11.Πάρε την αγάπη μου  
12.Φανταστικός κόσμος

1982 - Παίξε Χρήστο επειγόντως













1.Παίξε Χρήστο επειγόντως Βιτάλη Ελένη
2.Με τα φώτα νυσταγμένα Σαρρής Γιώργος  
3.Το πιο παράξενο τραγούδι Τερζής Πασχάλης  
4.Ζούμε σε ψεύτρα εποχή Βιτάλη Ελένη
5.Το είχες κάνει σχέδιο Σαρρής Γιώργος  
6.Είπα να της πω ένα γεια Σαρρής Γιώργος  
7.Καθόμουνα στου Λέντζου Κοντογιάννης Δημήτρης  
8.Η ζωή γυναίκα μοιάζει Τερζής Πασχάλης  
9.Στα μέντιουμ θα πάω Κοντογιάννης Δημήτρης
10.Ο Μάρκος και ο Ομάρ Καγιάμ Βιτάλη Ελένη  
11.Το ζεϊμπέκικο του θεού Σαρρής Γιώργος
12.Όταν με κοιτάς στα μάτια Βιτάλη Ελένη  
13.Ο σεΐχης Κοντογιάννης Δημήτρης
14.Σαν το φονιά Σαρρής Γιώργος

1983 - Μίλα μου στον ενικό













1.Από την άνω τούμπα  
2.Γεια σας πόντιοι    
3.Κάτι μου κρύβεις  
4.Μίλα μου στον ενικό    
5.Να 'ταν μπαξές  
6.Όλος ο κόσμος  
7.Που σε ξέρω    
8.Τα γυρίσματα του χρόνου  
9.Τι έχεις πάνω σου  
10.Τώρα σε ξέχασα  
11.Φαντασία μου πλανεύτρα   2:36
12.Χίλιες να 'χω

1984 - Όλοι δικοί μας είμαστε













1.Ριξ' το έξω κι είσαι μέσα Κοντογιάννης Δημήτρης  
2.Να 'ναι πανσέληνος να έχει φύγει και να έχεις πιει Κοντογιάννης Δημήτρης
3.Αχ βρε Σοφία Κούτρας Γιάννης  
4.Τι θες απ' τη ζωή μου νεαρέ Καραγιάννη Νάντια  
5.Ποια είσαι ντε να ξέρουμε Κοντογιάννης Δημήτρης
6.Σ' αγαπώ 52% Κούτρας Γιάννης  
7.Όλοι δικοί μας είμαστε Παπάζογλου Νίκος
8.Πάντα ονειρευόμουν    
9.Στο Ζάππειο ένα σπερνό Κοντογιάννης Δημήτρης  
10.Πάντα ονειρευόμουνα    
11.Καθένας αγαπάει με τον τρόπο σου Μακρής Ηλίας  
12.Να μη με λένε Χάρο Κοντογιάννης Δημήτρης
13.Αναμνήσεις απ' το μέλλον του έρωτα μας Τερζής Πασχάλης    
14.Γύρισα Τερζής Πασχάλης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου