Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

Νικολόπουλος Χρήστος - Δισκογραφία 2000-2002

2000 - Λαϊκό ξεφάντωμα 













CD1
1.Μια καινούρια μέρα Δημητριάδης Μιχάλης  
2.Οι παλιοκοινωνίες Μόραλη Αθηνά, Χαρίδου Ειρήνη  
3.Θεέ μου κάνε Χαρίδου Ειρήνη
4.Ουρανέ μου Χαρίδου Ειρήνη  
5.Μικρή πατρίδα Θεοχαρίδης Παντελής  
6.Λαβύρινθος Θεοχαρίδης Παντελής  
7.Έκανες το λάθος Μόραλη Αθηνά
8.Το ποδήλατο Δημητριάδης Μιχάλης  
9.Ξημέρωμα 1ης Αύγουστου 2000 μ.χ. Δημητριάδης Μιχάλης  
10.Ορχηστρικό Ορχηστρικό
11.Και φούμα φούμα  
12.Ψίθυροι καρδιάς Δημητριάδης Μιχάλης
13.Δεν υπάρχουν άγγελοι Χαρίδου Ειρήνη  
14.Ζήλεια μου Μόραλη Αθηνά
15.Παίξε Χρήστο επειγόντως Μόραλη Αθηνά  
16.Με βάρκα την Ελλάδα Θεοχαρίδης Παντελής  
17.Μόλις σε είδα Πετρίδου Χαρά  
18.Και τι δεν κάνω Δημητριάδης Μιχάλης  
19.Του κόσμου το περίγελο Θεοχαρίδης Παντελής
20.Εγώ καλά σου τα 'λεγα Δημητριάδης Μιχάλης  
21.Να είχα το κουράγιο Θεοχαρίδης Παντελής

CD2
1.Κάτσε καλά Δημητριάδης Μιχάλης
2.Σαλονικιός Δημητριάδης Μιχάλης  
3.Για κοίτα με στα μάτια Μόραλη Αθηνά  
4.Πολλές φορές Χαρίδου Ειρήνη
5.Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω Μόραλη Αθηνά
6.Γλυκέ μου τύραννε Δημητριάδης Μιχάλης  
7.Τάκα τάκα Δημητριάδης Μιχάλης  
8.Το πλοίο θα σαλπάρει Μόραλη Αθηνά  
9.Στα όπα όπα σ' είχα Δημητριάδης Μιχάλης  
10.Είναι το κρύο τσουχτερό Δημητριάδης Μιχάλης  
11.Τα δαχτυλίδια Μόραλη Αθηνά
12.Άνθρωποι είμαστε Μόραλη Αθηνά  
13.Μια είναι η ουσία Χαρίδου Ειρήνη  
14.Πότε Βούδας πότε Κούδας Θεοχαρίδης Παντελής  
15.Σόλο Περπινιάδη Περπινιάδης Βαγγέλης  
16.Αποκοιμήθηκα Δημητριάδης Μιχάλης
17.Βρέχει φωτιά στη στράτα μου Δημητριάδης Μιχάλης  
18.Που να γυρνάς Δημητριάδης Μιχάλης  
19.Ο μαθητής Δημητριάδης Μιχάλης
20.Με παρέσυρε το ρέμα Δημητριάδης Μιχάλης
21.Ναυτάκι συριανό Δημητριάδης Μιχάλης  
22.Είμαστε αλάνια Δημητριάδης Μιχάλης
23.Σόλο Ζαμπέτα Ζαμπέτας Γιώργος

2000 - Ωδείο Ηρώδου Αττικού













CD1
1.Ορχηστρικό Ορχήστρα  
2.Ευρωπαϊκές παλιοκοινωνίες Μακεδόνας Κώστας  
3.Έκανες το λάθος Μακεδόνας Κώστας
4.Τις μακρινές τις θάλασσες Μακεδόνας Κώστας
5.Το ποδήλατο Μακεδόνας Κώστας
6.Βήμα-βήμα Αρβανιτάκη Ελευθερία  
7.Ζήλεια μου Αρβανιτάκη Ελευθερία  
8.Γκρίζα Αρβανιτάκη Ελευθερία
9.Τώρα μένω μόνος μου Μπάσης Δημήτρης  
10.Ψίθυροι καρδιάς Μπάσης Δημήτρης  
11.Ξένος για σένανε κι εχθρός Μπάσης Δημήτρης
12.Έτσι σ' αγάπησα Μακεδόνας Κώστας  
13.Κάτσε καλά Μακεδόνας Κώστας

CD2
1.Με το στόμα γεμάτο φιλιά (Το βραδάκι) Μπάσης Δημήτρης
2.Κάτω απ' το πουκάμισό μου Μπάσης Δημήτρης  
3.Το αγριολούλουδο Μακεδόνας Κώστας
4.Το 'πες Μακεδόνας Κώστας, Μπάσης Δημήτρης  
5.Με βάρκα την Ελλάδα Μακεδόνας Κώστας, Μπάσης Δημήτρης
6.Νυχτερίδες κι αράχνες Αρβανιτάκη Ελευθερία  
7.Στων αγγέλων τα μπουζούκια Αρβανιτάκη Ελευθερία, Μπάσης Δημήτρης  
8.Της καληνύχτας τα φιλιά Αρβανιτάκη Ελευθερία
9.Τα ωραία του Τσιτσάνη Ορχηστρικό

2001 - Η συνάντηση













1.Πρόλογος  
2.Η Ραράου Γαλάνη Δήμητρα  
3.Με τον έρωτα θα κλάψεις Μητσιάς Μανώλης  
4.Αχ, τι θα γίνω! Αλεξίου Χάρις
5.Απόψε μες στη σιγαλιά Λιδάκης Μανώλης  
6.Αχ, αυτοί οι έρωτες Σπυροπούλου Μαρία
7.Πικρό ποτήρι Λιδάκης Μανώλης  
8.Γιαλό-γιαλό Μακρίδης Ηλίας  
9.Όλα εδώ πληρώνονται Μητσιάς Μανώλης  
10.Η γραβάτα Μακρίδης Ηλίας  
11.Για σένα τραγουδάω Μακρίδης Ηλίας  
12.Μες στα βαθιά χαράματα    
13.Η λαδιά Μακρίδης Ηλίας

2002 - Η ζωή μου τραγούδι













CD1
1.Η ζωή μου τραγούδι feat. Μακεδόνας Κώστας
2.Στων αγγέλων τα μπουζούκια Δημητριάδης Μιχάλης, Τσαλιγοπούλου Ελένη
3.Ψίθυροι καρδιάς Μπάσης Δημήτρης
4.Κάτσε καλά Μακεδόνας Κώστας
5.Ξημέρωμα της 1ης Ιανουαρίου 2000 μ.Χ. (Live)Λιδάκης Μανώλης  
6.Όμορφη, τρελή και σκάρτη Μητσιάς Μανώλης
7.Φαντασία μου πλανεύτρα Τερζής Πασχάλης  
8.Τώρα μένω μόνος μου Μπάσης Δημήτρης  
9.Έκανες το λάθος Μακεδόνας Κώστας  
10.Σε χιλιάδες σταθμούς Μητσιάς Μανώλης
11.Το λίγο Μπάσης Δημήτρης  
12.Μεσ' στα βαθιά χαράματα  
13.Ελλάδα-Ελλάδα Λέκκας Βασίλης  
14.Συλλαβιστά, ψιθυριστά Βελής Λεωνίδας  
15.Δε μετανιώνω Παπαδοπούλου Πίτσα  
16.Το ζεϊμπέκικο της αυγής  
17.Ενθύμιον Φλωρίνης feat. Μπάντα της Φλώρινας
18.Μαϊστράλια feat. Βόσσου Σοφία, Λιδάκης Μανώλης

CD2 
1.Αγριολούλουδο Καζαντζίδης Στέλιος, Παπαδοπούλου Πίτσα  
2.Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα Διονυσίου Στράτος  
3.Με τα φώτα νυσταγμένα Σαρρής Γιώργος
4.Ζήλεια μου Αλεξίου Χάρις  
5.Δεν υπάρχουν άγγελοι Κούκα Κατερίνα  
6.Κάτω απ' το πουκάμισό μου Καζαντζίδης Στέλιος, Νταλάρας Γιώργος  
7.Με το στόμα γεμάτο φιλιά Βελής Λεωνίδας
8.Νύχτα στάσου Διαμάντη Λίτσα  
9.Ο Σαλονικιός Βλαχάκη Μαρίνα, Διονυσίου Στράτος
10.Οι αισθηματίες Καζαντζίδης Στέλιος, Νταλάρας Γιώργος  
11.Όλες του κόσμου οι Κυριακές Αλεξίου Χάρις
12.Όταν τραγουδάω Γαλάνη Δήμητρα  
13.Όταν χορεύεις μάτια μου Αγγελόπουλος Μανώλης
14.Παίξε Χρήστο επειγόντως Βιτάλη Ελένη  
15.Σου 'χα πει πως πέφτεις έξω Μητροπάνος Δημήτρης
16.Αυτός, αυτός Πάριος Γιάννης
17.Η ζωή γυναίκα μοιάζει Τερζής Πασχάλης
18.Και φούμα-φούμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου