Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Νικολόπουλος Χρήστος - Δισκογραφία 2003

2003 - Δική μου η χαρά













1.Μα εσύ να μείνεις πάντα αληθινή Τερζής Πασχάλης
2.Τις μεγάλες μου αποφάσεις Μακεδόνας Κώστας  
3.Νυχτερινό μου βάσανο Ρέμος Αντώνης
4.Άλλαξες - άλλαξα  
5.Αλεξανδρούπολη μεριά Μητροπάνος Δημήτρης  
6.Πως πονάει το μαχαίρι Βιτάλη Ελένη
7.Κάποτε Μαρίνος Γιώργος
8.Εγώ που σ' αγάπησα τόσο Δόξας Κώστας
9.Μια ζωή μες τα μπουζούκια Μαργαρίτης Γιώργος
10.Τα πιο μεγάλα μου ταξίδια Γλυκερία  
11.Η ζωή μου τραγούδι Μακεδόνας Κώστας
12.Μα όταν βράδιασε
13.Χρηματιστήριο Μαριώ
14.Οκτώβρης Σαλονίκη Τερζής Πασχάλης

2003 - Της ψυχής μου τα τραγούδια













CD1 
1.Υπάρχω Καζαντζίδης Στέλιος  
2.Παίξε χρηστό επειγόντως Βιτάλη Ελένη  
3.Όταν χορεύεις μάτια μου Αγγελόπουλος Μανώλης
4.Στων αγγέλων τα μπουζούκια Μόραλη Αθηνά, Σακάτος Σταύρος  
5.Φυσάει τρελός βοριάς Κούκα Κατερίνα
6.Πέντε πάνω πέντε κάτω Καζαντζίδης Στέλιος  
7.Παράλογα αγαπάς Βιτάλη Ελένη
8.Στου παράδεισου τα ωραία Κούκα Κατερίνα  
9.Την Παρασκευή το βραδυ Καζαντζίδης Στέλιος  
10.Το αχ, το βαχ, τ' αλίμονο Διονυσίου Στράτος  
11.Τώρα κι εγώ θα ζήσω Αλεξίου Χάρις  
12.Τρελός για σένα Διονυσίου Στέλιος
13.Τι θέλεις από μένανε Καζαντζίδης Στέλιος
14.Χάραμα Ζαλμάς Σταύρος, Κούκα Κατερίνα  
15.Εγώ πληρώνω Κούκα Κατερίνα
16.Ψάχνω το παραμύθι μου Διονυσίου Άγγελος

CD2 
1.Ο Σαλονικιός Διονυσίου Στράτος
2.Οι αισθηματίες Καζαντζίδης Στέλιος
3.Μοιάζουμε Μητσιάς Μανώλης
4.Μου 'ταξες ταξίδι να με πας Γαλάνη Δήμητρα  
5.Οι νταλίκες Σαρρής Γιώργος  
6.Μόλις σε είδα Κούκα Κατερίνα
7.Με το στόμα γεμάτο φιλιά Βελής Λεωνίδας
8.Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα Διονυσίου Στράτος  
9.Όταν τραγουδάω Γαλάνη Δήμητρα  
10.Μπάρμπα Γιάννης Καζαντζίδης Στέλιος  
11.Νύχτα στάσου Διαμάντη Λίτσα  
12.Μπαγλαμαδάκια Κούκα Κατερίνα
13.Ο ωραίος κι η ωραία Καφετζόπουλος Γιώργος, Κούκα Κατερίνα  
14.Μια γυναίκα μπορεί Βιτάλη Ελένη
15.Όλες του κόσμου οι Κυριακές Αλεξίου Χάρις  
16.Μια είναι η ουσία Αλεξίου Χάρις
17.Καινούργια ζωή Κούκα Κατερίνα
18.Νυχτερίδες κι αράχνες Καζαντζίδης Στέλιος

CD3 
1.Αγριολούλουδο Καζαντζίδης Στέλιος
2.Ζήλεια μου Αλεξίου Χάρις
3.Αγάπη όλο ζήλεια Βελής Λεωνίδας
4.Από που να αρχίσω Βιτάλη Ελένη
5.Αυτός αυτός Πάριος Γιάννης  
6.Απ τα ψηλά πατώματα Καζαντζίδης Στέλιος
7.Βήμα βήμα Αλεξίου Χάρις  
8.Γυρίζω απ τη νύχτα Καζαντζίδης Στέλιος
9.Δεν υπάρχουν άγγελοι Κούκα Κατερίνα
10.Εγώ δεν είμαι για σουξέ Γλυκερία, Χορωδία
11.Είμαι από τη Θεσσαλονίκη Διαμάντη Λίτσα
12.Έλληνας είμαι Αγγελόπουλος Μανώλης
13.Έρχομαι και σ ανταμώνω Καμπουρίδης Γιώργος
14.Έτσι ήμουν περαστικός Διονυσίου Στράτος  
15.Έτσι σ' αγάπησα Θεοδόσης Διονύσης  
16.Έχασες για πάντα τον αλήτη σου Βοσκόπουλος Τόλης
17.Αν πεθάνει μια αγάπη Αλεξίου Χάρις  
18.Ζητώ ακρόαση θεού Διονυσίου Στράτος

CD4
1.Η νύχτα θέλει έρωτα Αλεξίου Χάρις  
2.Η αγάπη θέλει φαντασία Βοσκόπουλος Τόλης  
3.Η ζωή γυναίκα μοιάζει Τερζής Πασχάλης  
4.Η θεατρίνα Καζαντζίδης Στέλιος
5.Καθόμουνα στου Λέντζου Κοντογιάννης Δημήτρης
6.Και στο λεγα Χρηστάκη Διαμάντη Λίτσα
7.Η καρδιά μου ας όψεται Καζαντζίδης Στέλιος
8.Και φούμα φούμα Μπίνης Τάκης, Νικολόπουλος Χρήστος, Χορωδία  
9.Και τι έγινε λοιπόν Διαμάντη Λίτσα
10.Καλύτερα ελεύθερος Πάριος Γιάννης  
11.Κάτω απ το πουκάμισο Καζαντζίδης Στέλιος  
12.Κι άλλος ένας μάγκας πάει Διονυσίου Στράτος
13.Λες και κράταγες μαχαίρια Βιτάλη Ελένη  
14.Κι αν δεν είσαι από τζάκι Καζαντζίδης Στέλιος  
15.Με όνειρα απέραντα Κούκα Κατερίνα  
16.Κάψτε κάψτε την καρδιά μου Καζαντζίδης Στέλιος  
17.Κι αν τελείωσε η αγάπη μας Τερζής Πασχάλης  
18.Κράτα καρδιά Καζαντζίδης Στέλιος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου