Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

Ζαμπέτας Γιώργος - Δισκογραφία 1998-2001

1998 - Ο πιο καλός δάσκαλος 













1.Ο μαθητής  
2.Ο αράπης  
3.Κυρ Αλέκο  
4.Πατέρα κάτσε φρόνιμα  
5.Αποσπάσματα από έρωτες    
6.Η κουλτούρα  
7.Ρωμιός αγάπησε ρωμιά  
8.Πάει - πάει    
9.Αγάπη μου αγάπη μου  
10.Τα δειλινά  
11.Μιας πεντάρας νιάτα  
12.Με το βοριά  
13.Μεσάνυχτα που να σε βρω  
14.Ρεμπέτικη σερενάτα

1998 - Τα σπάνια από τον Ελληνικό κινηματογράφο













CD1
1.Ο παραμυθατζής Ορχηστρικό
2.Δεν ειν' αητός το μπόι σου Στυλιανοπούλου Δέσποινα  
3.Ένας ναύτης Μανταλένα  
4.Πόρτα κλειστή τα χείλη σου Ορχηστρικό
5.Σε ζητούσανε τα μάτια Δενάρδου Κλειώ  
6.Κρεμόσουνα στα χείλη μου Δενάρδου Κλειώ  
7.Δεν μου καίγεται καρφάκι  
8.Ο ήλιος βγαίνει Παντζάς Γιώργος, Προκοπίου Ελένη
9.Το παραμύθι Στυλιανοπούλου Δέσποινα  
10.Φυσάει ο άνεμος τα σταυροδρόμια Τζανετής Πάνος
11.Ησαΐα μη χορεύεις  
12.Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του
13.Η εφοπλιστίνα Ορχηστρικό
14.Δεσποινάκι - Δεσποινάκι  
15.Γεια σου Τσίφτη Περικλή  
16.Δεν θα χωρίσουμε ποτέ Γιαννακοπούλου Ντόρα
17.Το παραμύθι Ορχηστρικό

CD2
1.5000 ψέματα Ορχηστρικό
2.Να ζει κανείς ή να μη ζει Μανταλένα
3.Ποιος ήπιε δάκρυ για νερό Τζανετής Πάνος  
4.Αυτοσχεδιασμός Ορχηστρικό
5.Που πας χωρίς αγάπη Αναστασιάδης Αλέκος  
6.Βαγγελίτσα Τζανετής Πάνος  
7.Θυμήσου τα παλιά μας
8.Άκου τ' αηδόνια (Live) Μανταλένα
9.Μια καμαρούλα φτωχική Στυλιανοπούλου Δέσποινα  
10.Ο φαντάρος Τζανετής Πάνος
11.Δεν ειν' αητός το μπόι μου Ορχηστρικό
12.Γιώργος ο ερωτιάρης
13.Μια ιστορία Κυρανά Έλενα
14.Το παλληκάρι στη γωνία Χατζιδακης Σταυρος
15.Φτωχομάνα γειτονιά  
16.Η πεθερά
17.Μια καμαρούλα φτωχική Ορχηστρικό

2001 - Ανωτάτη Ζαμπετική













1.Ήταν ένας μάγκας Λέκκας Βασίλης  
2.Τα μάτια σου τα όμορφα Χριστιάνα  
3.Δε λογάριασες Θαλασσινός Παντελής
4.Τσιφτετέλι Ζαμπέτα Δημητριάδης Μιχάλης
5.Η καρδιά μου αντέχει Στεφανάκη Χρυσούλα  
6.Γλυκιά ζωή Αμπαζής Παντελής
7.Η γυναίκα και το χρήμα Δημητράτος Νίκος
8.Τώρα που 'χεις φύγει Αλκαίου Λένα
9.Γιατί 'σαι μάγκισσα Ζουγανέλης Γιάννης  
10.Η αγάπη δε ρωτάει Κοκόλης Κοσμάς  
11.Βαρκάδα κι αγκαλίτσα Αμπαζής Παντελής  
12.Ο Τζακ Ο'Χάρα feat. Ζαμπέτας Μιχάλης

2001 - Της αγάπης χρώματα













1.Εισαγωγή  
2.Ο Ζαμπέτας στην πενιά  
3.Σαν φεγγάρι θα ρθω    
4.Τα μάτια θέλουν φιλιά  
5.Της αγάπης χρώματα feat. Αρβανιτάκη Ελευθερία  
6.Μόνο μια νύχτα  
7.Σήκω ψυχή μου  
8.Το καπέλο στραβά  
9.Βαρύς καημός  
10.Δε θα φύγω ποτέ  
11.Ο πόθος μάγος  
12.Αξία έχει ν' αγαπάς  
13.Παρασκευή και δεκατρείς    
14.Τι ωραίο ν' αγαπάς  
15.Της αμαρτίας τα φιλιά  
16.Εξόριστος στον τόπο μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου