Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Νικολόπουλος Χρήστος - Δισκογραφία 1996-1998

1996 - Μεθυσμένα τραγούδια













1.Μεθυσμένα τραγούδια  
2.Με βάρκα την Ελλάδα  
3.Μες τους βίους των αγίων  
4.Τι νεώτερο θα βρεις  
5.Στο μπαρ  
6.Η άγια μέθη  
7.Σαν τον Οδυσσέα  
8.Εγώ μιλώ κι εσύ είσαι αλλού  
9.Στον Πειραιά  
10.Σε κοιτάω και ξεχνάω το όνομα μου  
11.Εγώ δεν είμαι υπουργός  
12.Θέλω να φύγω σ' επαρχία

1996 - Μια στροφή













1.Για μιαν αγάπη  
2.Τρεις χιλιάδες βλέμματα άδεια  
3.Παρασκευή  
4.Φίλημα αράχνης  
5.Σου κράτησα καρδιά  
6.Μάτια π' αγαπάνε  
7.Είναι κάποιες ιστορίες    
8.Το σύνθημα  
9.Μου βγήκε το όνειρο κακό  
10.Μια στροφή  
11.Δεν θέλει η αγάπη εντολές  
12.Άνθρωποι μονάχοι

1996 - Άνθη Ευλαβείας













1.Ταξιδεύω  
2.Και φούμα φούμα feat. Μπίνης Τάκης  
3.Όλα συμβαίνουν στο μυαλό μας feat. Γλυκερία, Μακεδόνας Κώστας  
4.Στα στέκια των άνομων  
5.Τι κι αν στα πω  
6.Χνότο με χνότο γυρνάμε  
7.Εγώ δεν είμαι για σουξέ Γλυκερία
8.Ο χειρότερος εχθρός μου    
9.Εγώ σ' αγαπώ αλλιώς  
10.Παράδεισο δεν είδα feat. Γλυκερία
11.Ψάχνω να σε βρω  
12.Γκρίζα feat. Αρβανιτάκη Ελευθερία

1996 - Πάμε για ορθοπεταλιές













1.Ευρωπαϊκές παλιοκοινωνίες  
2.Το ποδήλατο  
3.Για τη γυναίκα μου  
4.Κάτσε καλά  
5.Του έρωτα η πνοή  
6.Έκανες το λάθος  
7.Ντροπή δεν είναι ν' αγαπάς  
8.Η πατρίδα που έχω  
9.Θέλω την ελπίδα  
10.Άκου να δεις  
11.Έτσι απλά

1997 - Ψίθυροι καρδιάς













1.Ψίθυροι καρδιάς Μπάσης Δημήτρης
2.Άστρα φώτα ρίξτε Μπάσης Δημήτρης  
3.Εγώ απ' έξω Μπάσης Δημήτρης
4.Θεέ μου κανε Χαρίδου Ειρήνη
5.Μάτια τρένα φωταγωγημένα Μποτέλλη Μελίνα
6.Ήταν να γίνει Μπάσης Δημήτρης
7.Απαγορευμένη αγάπη Μποτέλλη Μελίνα  
8.Να πέσουν δέκα κεραυνοί Χαρίδου Ειρήνη  
9.Ουρανέ μου Χαρίδου Ειρήνη  
10.Δακρυσμένη Μπάσης Δημήτρης  
11.Κάτω απ' το πουκάμισο μου Γκλέτσος Απόστολος
12.Καραβάνι (Solo κλαρίνο)

1997 - Δέκα χρόνια στου Μπακάκου













1.Οι γυναίκες οι παλιές  
2.Παράλογο  
3.Δέκα χρόνια στου μπακάκου  
4.Ξέρω  
5.Το μελάνι και το ψέμα  
6.Στο μποζ-νταγ και στο Παγγαίο  
7.Ληστής  
8.Τα λάθη τα μεγάλα  
9.Ο Καφαντάρης  
10.Δεν είμαι και δε θέλω  
11.Με του τρελού τον πυρετό  
12.Νταμάρια  
13.Λόγια κλέβω από τη μέρα

1997 - Τραγούδια λαϊκά













1.Κάποια κάπου κάποτε Νταλάρας Γιώργος
2.Όλες του κόσμου οι Κυριακές Αλεξίου Χάρις  
3.Κάτω απ' το πουκάμισο μου Καζαντζίδης Στέλιος  
4.Κυριακή σε είχα βρει Βιτάλη Ελένη
5.Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα Διονυσίου Στράτος
6.Νύχτα στάσου Διαμάντη Λίτσα  
7.Μοιάζουμε Μητσιάς Μανώλης
8.Όταν τραγουδάω Γαλάνη Δήμητρα  
9.Στων αγγέλων τα μπουζούκια Μόραλη Αθηνά, Σακάτος Σταύρος  
10.Έτσι σ' αγάπησα Θεοδόσης Διονύσης    
11.Με τα φώτα νυσταγμένα (οι νταλίκες) Σαρρής Γιώργος
12.Ταξίδι στη Θεσσαλονίκη Ορχηστρικό
13.Ζητώ ακρόαση θεού Διονυσίου Στράτος

1998 - Σε ανοιχτούς ουρανούς













1.Τώρα μένω μόνος μου  
2.Στα παλιά μου τα μάτια  
3.Αγρίμι μεθυσμένο  
4.Μοναχός στο Άγιον Όρος  
5.Αυγουστιάτικο φεγγάρι  
6.Μάγισσες  
7.Τι γίνεται μ' εμάς  
8.Ρόδο στο Ιράν  
9.Ο αναπτήρας  
10.Το λίγο  
11.Σε μια στροφή    
12.Επικίνδυνο φως  
13.Η εκδρομή  
14.Τα καλύτερα σου χρόνια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου