Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Νικολόπουλος Χρήστος - Δισκογραφία 2008

2008 - Ο Γιώργος Νταλάρας παρουσιάζει δεξιοτέχνες του μπουζουκιού













1.Πήγα και σου παρήγγειλα
2.Τσιτσάνη και ροκ γωνία Νταλάρας Γιώργος, Παιδική Χορωδία  
3.Λαϊκά περάσματα  
4.Κάνε με ότι θες  
5.Bebis's Lament  
6.Το ξεκρέμασα κι απόψε Τσομίδης Ιορδάνης
7.Σέρβικος χορός
8.Μπουζούκι και ουίσκι    
9.Concerto For Bouzouki    
10.Κουβέντα με τον χάρο Στέργιου Δημήτρης Μπέμπης  
11.Οριεντάλ τσιφτετέλι
12.Rebetiko Journey
13.Αχαριστία  
14.Τρελή που θέλεις να με στεφανώσεις
15.Το ζεϊμπέκικο του Στεφάνου Συγκρότημα Μπουζουκιών Δρόμος
16.Ατζέντα
17.Άρωμα ψυχής

2008 - Εγώ θα σου μιλώ με τα τραγούδια μου













1.Εγώ θα σου μιλώ Νταλάρας Γιώργος
2.Η διαθήκη Αλεξίου Χάρις
3.Ξημέρωμα 1ης Ιανουαρίου 2000 μ.χ. Λιδάκης Μανώλης, Τσαλιγοπούλου Ελένη
4.Γκρίζα Αρβανιτάκη Ελευθερία
5.Κυκλάμινα του Ολύμπου Οργανικό
6.Παίξε Χρήστο επειγόντως Οργανικό
7.Η ζωή γυναίκα μοιάζει Τερζής Πασχάλης
8.Και φούμα φούμα Μπίνης Τάκης, Χορωδία  
9.Όλη μου η ζωή Γλυκερία
10.Βραδιάζει Καζαντζίδης Στέλιος
11.Στο σταυροδρόμι Γαβαλάς Πάνος, Κούρτη Ρία
12.Αλεξανδρούπολη μεριά Μητροπάνος Δημήτρης
13.Εδώ δεν είναι Σαλονίκη Βιτάλη Ελένη, Νταλάρας Γιώργος
14.Απτάλικο
15.Υπάρχω Πουλικάκος Δημήτρης

2008 - Το περιβόλι του ουρανού - Ζωντανή ηχογράφηση













1.Ευδοκία feat. Ορχηστρικό
2.Και φούμα φούμα
3.Στων αγγέλων τα μπουζούκια  
4.Παίξε Χρήστο επειγόντως feat. Παπάζογλου Σοφία
5.Χρόνια χελιδόνια feat. Ρόδου Ιωάννα
6.Ζήλια μου feat. Παπάζογλου Σοφία
7.Οι νταλίκες feat. Μακρής Ηλίας  
8.Μια είναι η ουσία feat. Παπάζογλου Σοφία
9.Ψίθυροι καρδιάς feat. Αιγιώτης Γιώργος
10.Υπάρχω feat. Μακρής Ηλίας
11.Πιασ' τα ζάρια feat. Παπάζογλου Σοφία  
12.Η διαθήκη feat. Ρόδου Ιωάννα
13.Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα feat. Αιγιώτης Γιώργος
14.Ο σαλονικιός feat. Μακρής Ηλίας  
15.Είμαι από τη Θεσσαλονίκη feat. Παπάζογλου Σοφία
16.Ο πενηντάρης feat. Καστανιάς Νίκος  
17.Παίζουν τα μπαγλαμαδάκια feat. Καστανιάς Νίκος
18.Το ποδήλατο feat. Μακρής Ηλίας
19.Γράμματα στο πέλαγος feat. Παπάζογλου Σοφία  
20.Το βραδάκι (με το στόμα γεμάτο φιλιά) feat. Αιγιώτης Γιώργος  
21.Δεν υπάρχουν άγγελοι feat. Παπάζογλου Σοφία
22.Αισθηματίες feat. Μακρής Ηλίας
23.Κάτσε καλά feat. Αιγιώτης Γιώργος  
24.Κρητικός χορός (Ζορμπάς) feat. Ορχηστρικό

2008 - Χρυσή κασετίνα - Μεγάλοι δημιουργοί 













CD1
1.Υπάρχω Δημητριάδης Μιχάλης  
2.Νυχτερίδες κι αράχνες Παπαδοπούλου Πίτσα  
3.Στο σταυροδρόμι Κοντολάζος Δημήτρης  
4.Αγριολούλουδο Δημητριάδης Μιχάλης  
5.Ο σαλονικιός Παπαδοπούλου Πίτσα
6.Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα Παϊτέρης Βασίλης  
7.Απόψε σ' έχω στην αγκαλιά μου Μελάς Ζαφείρης  
8.Κάτω απ' το πουκάμισο μου Παπαδοπούλου Πίτσα
9.Η καρδιά μου ας όψεται Μελάς Ζαφείρης  
10.Καρδιά μου εγώ Μαντώ
11.Μαϊστράλια Καρακώστας Χρήστος  
12.Μια και μοναδική Ζαβάκος Χρήστος  
13.Μια ζωή κυρία Κούκα Κατερίνα
14.Χωριστές αποσκευές Κόρου Κατερίνα  
15.Άσε με να ζήσω μοναχός Νικολάου Θάνος  
16.Εγώ στα είπα Νικολάου Θάνος

CD2
1.Βραδιάζει Μελάς Ζαφείρης
2.Στων αγγέλων τα μπουζούκια Δημητριάδης Μιχάλης, Τσαλιγοπούλου Ελένη
3.Φαντασία μου πλανεύτρα Τριαντάφυλλος
4.Πολύ σ' αγαπάω Καρουσάκη Ελένη
5.Κάτσε καλά Δασκουλίδης Γιώργος
6.Κάποια κάπου κάποτε Δασκουλίδης Γιώργος
7.Όταν χορεύεις μάτια μου Νικολάου Θάνος
8.Γυρίζω απ' τη νύχτα Μελάς Ζαφείρης
9.Αστέρια μάτια Τερλέγκας Βασίλης
10.Ψάχνω το παραμύθι μου Διονυσίου Άγγελος  
11.Όσο η αγάπη μας θα ξημερώνει Κόρου Κατερίνα
12.Προδομένος Ζαβάκος Χρήστος
13.Σοφοκλέους Κόρου Κατερίνα
14.Είμαστε πάτσι Νικολάου Θάνος  
15.Καρέλια Κόρου Κατερίνα
16.Γίνανε τα περασμένα Νικολάου Θάνος

CD3
1.Οι άντρες δεν μιλούν πολύ Βοσκόπουλος Τόλης
2.Παράπονο μου Διονυσίου Άγγελος
3.Τα μάζεψα τα πράγματα Παπαδοπούλου Πίτσα
4.Στου φεγγαριού την αγκαλιά Πολυκανδριώτης Θανάσης
5.Τι έκανα για πάρτη μου Μελίτη Άννα
6.Γύρισε κοντά μου Καρακώστας Χρήστος
7.Αϊντε στην υγειά της Χαρίλαου Κύπρος
8.Και λέγε λέγε Παπαδοπούλου Πίτσα
9.Κι έλεγες Μελίτη Άννα
10.Η ευτυχία δεν μετριέται με παλάτια Λεονάρδου Σωτηρία  
11.Ο φίλος μας Λεονάρδου Σωτηρία    
12.Ευτυχώς στη ζωή που υπάρχεις κι εσύΚαρακώστας Χρήστος  
13.Τα κουρέλια Μελίτη Άννα
14.Τελειώσαμε λοιπόν Μελίτη Άννα
15.Η αγάπη μας τελειώνει Βοσκόπουλος Τόλης
16.Το ταξίδι Αδαμαντίδης Θέμης

CD4
1.Αυτά τα μάτια Δημητρίου Άντζελα
2.Φεύγω Μαργαρίτα Χαρίλαου Κύπρος
3.Ζηλεύω τα πουλιά Πολυκανδριώτης Θανάσης
4.Αν ρωτάς να σου πω Καρακώστας Χρήστος  
5.Έχε γεια Παναγιά Καρακώστας Χρήστος  
6.Ζηλεύω ζηλεύω Καρακώστας Χρήστος  
7.Τα βάσανα μου Πολυκανδριώτης Θανάσης  
8.Τα πήρες όλα Παπαδοπούλου Πίτσα
9.Αλλιώτικη περίπτωση Στανίση Κατερίνα  
10.Εγώ δεν είμαι φυλακτό σου Διονυσίου Άγγελος  
11.Μόνο οι ερωτευμένοι Παϊτέρης Βασίλης  
12.Δικά σου νέα προηγούνται Στανίση Κατερίνα
13.Δεν είσαι εδώ Βοσκόπουλος Τόλης
14.Σε ζητώ σε ζητώ Στανίση Κατερίνα
15.Με συγχωρείτε Στανίση Κατερίνα  
16.Το δικό σου αμάρτημα Πολυκανδριώτης Θανάσης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου