Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Νικολόπουλος Χρήστος - Δισκογραφία 2004-2006

2004 - Λαϊκοι δρόμοι













1.Με τον έρωτα θα κλάψεις Μητσιάς Μανώλης  
2.Αχ! αυτοί οι έρωτες Σπυροπούλου Μαρία  
3.Τα πεντακάθαρα Δημητριάδης Μιχάλης
4.Χαράματα στο δρόμο σου Μακρής Ηλίας  
5.Ξαφνικά Σπυροπούλου Μαρία  
6.Η γραβάτα Μακρής Ηλίας  
7.Τρέλα μου Δημητριάδης Μιχάλης  
8.Όλα εδώ πληρώνονται Μητσιάς Μανώλης
9.Στις καρδιάς σου το βυθό Μακρίδης Ηλίας  
10.Ψάχνω το παραμύθι μου Καπαρού Αργυρώ  
11.Τέταρτος παγκόσμιος Δημητριάδης Μιχάλης
12.Για σένα τραγουδάω Μακρής Ηλίας
13.Μείνε εδώ Σπυροπούλου Μαρία
14.Μια ματιά μελαχρινή Δημητριάδης Μιχάλης
15.Αγάπησα τα λάθη σου Καπαρού Αργυρώ  
16.Ποιος Μακρής Ηλίας  
17.Το τίμημα Δημητριάδης Μιχάλης  
18.Και τι έγινε λοιπόν Σπυροπούλου Μαρία  
19.Αν τελείωνε η ζωή Μακρής Ηλίας
20.Φώτο φίνις Δημητριάδης Μιχάλης

2005 - Έλληνες συνθέτες













1.Οι νταλίκες Σαρρής Γιώργος  
2.Μια γυναίκα μπορεί Γιαννακάκη Έλενα
3.Κάποια κάπου κάποτε Κλωναρίδης Ηλίας
4.Ο Σαλονικιός Ντουνιάς Γιάννης  
5.Υπάρχω Παπαδάκης Μάνος
6.Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα Παπαδάκης Μάνος
7.Ο τραγουδιστής Νικολάου Φίλιππος  
8.Τώρα κι εγώ θα ζήσω Γιαννακάκη Έλενα  
9.Πέντε πάνω πέντε κάτω Χαλκιάς Ιωάννης  
10.Οι αισθηματίες Σαρρής Γιώργος
11.Κάτω απ' το πουκάμισο μου Χαλκιάς Ιωάννης  
12.Παίξε χρηστό επειγόντως Δούκισσα  
13.Ποια είσαι εσύ Ντουνιάς Γιάννης
14.Σήκω πάνω κάτσε κάτω Ντουνιάς Γιάννης
15.Μια είναι η ουσία Γιαννακάκη Έλενα  
16.Την παρασκευή το βράδυ Παπαδάκης Μάνος  
17.Στο σταυροδρόμι Ντουνιάς Γιάννης  
18.Νυχτερίδες κι αράχνες Χαλκιάς Ιωάννης  
19.Η διαθήκη Ροδά Ελένη  
20.Νύχτα στάσου Πέτσα Κατερίνα  
21.Καρδιά μου εγώ Εγγλέζου Μαρία  
22.Αγάπη όλο ζήλια Σαρρής Γιώργος  
23.Και φούμα φούμα Κλωναρίδης Ηλίας    
24.Οι κυβερνήσεις πέφτουνε Νικολάου Φίλιππος  
25.Στων αγγέλων τα μπουζούκια Κλωναρίδης Ηλίας  
26.Δεν υπάρχουν άγγελοιΔ ούκισσα
27.Δεν υπάρχουν λόγια Αμπάβη Καίτη  
28.Χίλιες φορές Δούκισσα  
29.Εγώ θα σου μιλώ Παπαδάκης Μάνος  
30.Το αγριολούλουδο Χαλκιάς Ιωάννης
31.Όταν χορεύεις μάτια μου Αμπάβη Καίτη  
32.Πάρε τον δρόμο ξαναγύρισε Κλωναρίδης Ηλίας  
33.Πήγα σε μάγισσες Δούκισσα
34.Όλες του κόσμου οι κυριακές Αμπάβη Καίτη  
35.Το 'πες Νικολάου Φίλιππος  
36.Ζήλια μου Ροδά Ελένη
37.Βραδιάζει Νικολάου Φίλιππος  
38.Βήμα βήμα Ροδά Ελένη

2006 - Της καρδιάς τα βήματα













1.Κάθε φορά που φεύγεις  
2.Αθήνα - Σαλονίκη  
3.Αυτός ο άντρας  
4.Βήματα  
5.Της αγάπης τα μαχαίρια  
6.Γραμμάρα στο πέλαγος  
7.Δε σε γνωρίζω  
8.Ένα φιλί μόνο  
9.Ξύπνησα νωρίς  
10.Θα σε ξεμυαλίσω  
11.Δε θα κουραστώ  
12.Κάποια νύχτα στη Βαγδάτη  
13.Στο Θησείο (μπλεγμένο δίχτυ)    
14.Ρισκάρω  
15.Δεν είμαι της εκδίκησης

2006 - Η λίμνη των αναστεναγμών













1.Έρωτα, πως με γέλασες  
2.Πως να σ' αρνηθώ  
3.Δρόμοι της καρδιάς  
4.Στα μεγάλα αδιέξοδα  
5.Δεν είμαι εγώ    
6.Ρίξε φως  
7.Έρωτα πως με γέλασες Ορχηστρικό
8.Άνοιξη Ορχηστρικό  
9.Πρωινή βόλτα Ορχηστρικό  
10.Στα μεγάλα αδιέξοδα Ορχηστρικό  
11.Γκελμεντέν Ορχηστρικό  
12.Καημός της λίμνης Ορχηστρικό  
13.Αχ ανατολή Ορχηστρικό  
14.Στην απέναντι όχθηΟρχηστρικό
15.Πως να σ' αρνηθώ Ορχηστρικό  
16.Τσακιτζής Ορχηστρικό  
17.Ταξίδι Ορχηστρικό
18.Έρωτα πως με γέλασες

2006 - Των αγγέλων οι κιθάρες













1.Στον αγγέλων τα μπουζούκια  
2.Ζήλια μου  
3.Βήμα-βήμα  
4.Έκανες το λάθος  
5.Το αγριολούλουδο  
6.Ντουέντε  
7.Όλες του κόσμου οι Κυριακές  
8.Με το στόμα γεμάτο φιλιά  
9.Στα βουνά τ' απατηλά  
10.Κάτσε καλά  
11.Άγια μέθη  
12.Το 'πες  
13.Πρωινή φωτογραφία του Μάνου  
14.Της καλήνυχτας τα φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου