Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Ζαμπέτας Γιώργος - Δισκογραφία 1963-1969

1963 - Μπουζούκι μπουζούκι













1.Σέρβικο    
2.Ρεμπέτικη φαντασία  
3.Έχω μια δεκάρα τρύπια  
4.Χάσαν κέφι    
5.Πρόλογος από την ταινία ποτέ την Κυριακή  
6.Χασάπικο  
7.Τσιφτετέλι  
8.Χασάπικο - σέρβικο  
9.Χασάπικο από την ταινία η Λίζα και η άλλη  
10.Παλαιοπώλης  
11.Τρεις μάγκες - Τρεις γερομάγκες  
12.Ζεϊμπέκικο

1964 - Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι













1.Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι
2.Ειμ' αητός χωρίς φτερά - Ο κυρ Αντώνης  
3.Καρσιλαμάς
4.Χασάπικο με μπαγλαμά  
5.Σέρβικο  
6.Κάτω στα λεμονάδικα  
7.Μπαξέ τσιφλίκι  
8.Κάθε λιμάνι και καημός  
9.Χάθηκες  
10.Σβήσε το φως να κοιμηθούμε  
11.Πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι κυρα    
12.Το μινόρε της αυγής

1966 - Η κόρη μου η σοσιαλίστρια













1.Τίτλοι - Μαραθώνας feat. Ορχήστρα  
2.Η Κυριακή feat. Βουγιουκλάκη Αλίκη  
3.Το χαμόγελο feat. Παπαμιχαήλ Δημήτρης    
4.Χορός στην παραλία feat. Ορχήστρα
5.Δημήτρη μου Δημήτρη μου feat. Βουγιουκλάκη Αλίκη, Χορωδία  
6.Σήκω χόρεψε συρτάκι feat. Βουγιουκλάκη Αλίκη, Χορωδία  
7.Το περιστέρι feat. Παπαμιχαήλ Δημήτρης    
8.Είναι το στρώμα μου μονό feat. Βουγιουκλάκη Αλίκη  
9.Κυριακάτικη εκδρομή feat. Ορχήστρα
10.Φινάλε feat. Ορχήστρα

1966 - Viva Zambetas













1.Πάει πάει  
2.Να ζει κανείς ή να μη ζει  
3.Τα δειλινά  
4.Δεν θα χωρίσουμε ποτέ  
5.Τα λουλούδια    
6.Μια νύχτα ολάκερη  
7.Σήκω χόρεψε σιρτάκι  
8.Τα παλικάρια

1969 - Όταν παίζει ο Ζαμπέτας













1.Ο σταυρός  
2.Παλιά αγάπη  
3.Αγωνία  
4.Παιδιά μου όνειρα  
5.Το σαραβαλάκι  
6.Έχασες το τρένο    
7.Ποιος ειν' αυτός  
8.Που πας χωρίς αγάπη  
9.Να ζήσεις μάνα    
10.Το πικραμένο δειλινό  
11.Γλυκοχαράζει ξύπνησε  
12.Η μοντέρνα η Αθήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου