Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Τσιτσάνης Βασίλης - Δισκογραφία 1994

1994 - Δισκογραφία Τσιτσάνη N.10













1.Συννεφιασμένη Κυριακή    
2.Αντιλαλούνε τα βουνά  
3.Το ξερα πως θα μου φύγεις    
4.Τα αντράκια  
5.Κλάψε σήμερα καρδιά μου  
6.Άσπρο πουκάμισο  
7.Παίξε χρηστό το μπουζούκι    
8.Ο Νικόλας ο ψαράς  
9.Τα καβουράκια    
10.Κατηγορούμενο κορμί    
11.Πάρε το δάκρυ μου βόρια  
12.Το κόκκινο μαντήλι    
13.Ίσως αύριο  
14.Με πήρες στο λαιμό σου  
15.Φέρτε μου να πιω  
16.Με δίκοπο μαχαίρι  
17.Κατάδικος για πάντα  
18.Η ρεζέρβα    
19.Που θα μείνω απόψε  
20.Μπαξέ τσιφλίκι  
21.Ακόμα και στην κόλαση  
22.Πεθαίνω για το δίκιο μου

1994 - Τραγούδια του Βασίλη Τσιτσάνη













1.Απόψε στις ακρογιαλιές  
2.Η μάγισσα της αραπιάς    
3.Κορίτσι μου όλα για σένα  
4.Όταν συμβεί στα πέριξ  
5.Αχάριστη  
6.Στην Καλαμπάκα μια βραδιά  
7.Με παρέσυρε το ρέμα  
8.Αλάνια    
9.Ακρογιαλιές δειλινά  
10.Γιατί με ξύπνησες πρωί    
11.Ο μάγκας κάνει δυο δουλιές    
12.Το' ξερα πως θα μου φύγεις  
13.Δεν ρωτώ ποια είσαι  
14.Πάλιωσε το σακάκι μου  
15.Χωρίσαμε ένα δειλινό  
16.Μπαξέ τσιφλίκι

1994 - Βασίλης Τσιτσάνης (Ζωντανή ηχογράφηση)













1.Το μινόρε του Τσιτσάνη Ορχηστρικό  
2.Ζημιά Κανά Μελίνα
3.Γιατί με ξύπνησες πρωί Χαλκιάς Θανάσης  
4.Φτώχεια που με κουρέλιασες Μαριώ  
5.Μες στην πολύ σκοτούρα μου Αλεξανδρής Γιάννης  
6.Μια Κυριακή σε γνώρισα Χατζηκυριάκος Παντελής  
7.Ξεφάντωμα Κανά Μελίνα  
8.Τρελή που θέλεις να με στεφανώσεις Αλεξανδρής Γιάννης  
9.Τι σήμερα , τι αύριο , τι τώρα Μαριώ  
10.Αη Νικόλα Χαλκιάς Θανάσης
11.Νύχτες μαγικές Κανά Μελίνα
12.Φωτιά Χατζηκυριάκος Παντελής  
13.Ο τρελός τσιγγάνος Μαριώ  
14.Χωρίσαμε ένα δειλινό Αλεξανδρής Γιάννης  
15.Αράπικο λουλούδι Κανά Μελίνα  
16.Κάθε βράδυ πάντα λυπημένη Χατζηκυριάκος Παντελής    
17.Τα ξένα χέρια Μαριώ

1994 - Δισκογραφία Τσιτσάνη Νο 2 1937-1940 













CD1
1.Στου αλευρά τη μάντρα  
2.Τρικαλινή τσαχπίνα feat. Περπινιάδης Στελλάκης, Χρυσίνης Στέλιος  
3.Πάνε τα παλιά    
4.Θα προτιμήσω θάνατο feat. Μαυρίδης Χαράλαμπος, Σταυροπούλου Νταίζυ    
5.Τα βελουδένια μάτια σου  
6.Απόψε να μην κοιμηθείς feat. Αμπατζή Ρίτα, Περπινιάδης Στελλάκης  
7.Ο Τσιτσάνης στη ζούγκλα    
8.Αγαπώ μια παντρεμένη  
9.Οι φιλενάδες feat. Γεωργακοπούλου Ιωάννα, Χρυσίνης Στέλιος  
10.Θα ρωτήσω τη μαμά σου feat. Περπινιάδης Στελλάκης  
11.Θα βρω μιαν άλλη με καρδιά feat. Σταυροπούλου Νταίζυ    
12.Τρικαλινό ζεϊμπέκικο

CD2
1.Σ' ένα τεκέ σκαρώνανε feat. Μηττάκη Γεωργία  
2.Ο Τσιτσάνης στο Μόντε-Kάρλο feat. Παγιουμτζής Στράτος, Περπινιάδης Στελλάκης  
3.Τάγμα τηλεγραφητών feat. Περδικόπουλος Δημήτρης  
4.Τα παντρεμενάδικα feat. Σταυροπούλου Νταίζυ  
5.Στα Τρίκαλα στα δυο στενά feat. Παγιουμτζής Στράτος  
6.Σόλο σέρβικο  
7.Μια Κυριακή σε γνώρισα feat. Παγιουμτζής Στράτος, Περπινιάδης Στελλάκης  
8.Μαζί μου δεν ταιριάζεις feat. Σταυροπούλου Νταίζυ  
9.Προξενεύουν τον Σταμάτη  
10.Γι' αυτά τα μαύρα μάτια σου feat. Κηρομύτης Στέλιος  
11.Ο κόσμος απ' τη ζήλεια του feat. Κηρομύτης Στέλιος, Παγιουμτζής Στράτος  
12.Στον άγιο Κωνσταντίνο feat. Σταυροπούλου Νταίζυ

1994 - Δισκογραφία Τσιτσάνη Νο 8 













CD1
1.Το σκαλοπάτι σου  
2.Κάνε λιγάκι υπομονή  
3.Τα λιμάνια  
4.Της ταβέρνας το ρολόι  
5.Παίξε Χρήστο το μπουζούκι    
6.Το τέλος σου ποιο θα 'ναι  
7.Φτώχεια που με κουρέλιασες  
8.Αχάριστη  
9.Η φωτιά  
10.Μες την πολύ σκοτούρα μου  
11.Μαυρομάτα-μαυρομάτα  
12.Αντιλαλούνε τα βουνά

CD2
1.Ξημερώνει καινούργια ζωή  
2.Μείνε αγάπη μου κοντά μου    
3.Κι όμως την πίστευα  
4.Όσο με μαλώνεις    
5.Δεν σ' άκουσα μανούλα μου  
6.Δυο φορές σε πίστεψα  
7.Δεν ξέρεις την καρδιά μου    
8.Η ξεμυαλίστρα  
9.Ο κουμπάρος ο Τσιτσάνης  
10.Έλα να κλάψουμε μαζί    
11.Γύρνα μόνος μες τη νύχτα  
12.Ήταν τρέλα μεγάλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου