Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Τσιτσάνης Βασίλης - Δισκογραφία 2009

2009 - Η Άννα Χρυσάφη τραγουδά Βασίλη Τσιτσάνη













1. 1)Τα'ξερα πως θα μου φύγεις 2)Μείνε αγάπη μου κοντά μου  
2. 3)Πέφτουν της βροχής οι στάλες 4)Σε διώξαν απ'την Κοκκινιά  
3. 5) Στο Τούνεζι στην Μπαρμπαριά 6) Αϊ Νικόλας  
4. 7) Θα κάνω ντου βρε πονηρή 8) Γιατί με ξύπνησες πρωί  
5. 9) Δε με στεφανώνεσαι 10) Μπαξέ τσιφλίκι  
6. 11) Ο ζητιάνος 12) Τρικαλλινή παλιά μου αγάπη  
7. 13) Η Μαρίτσα 14) Τ' αλάνια  
8. 15) Χωρίσαμε ένα δειλινό 16) Ο απόκληρος  
9. 17) Νύχτες μαγικιές 18) Αθηναίησσα  
10. 19) Πάλιωσε το σακάκι μου 20) Κάνε λιγάκι υπομονή  
11. 21) Όμορφη Θεσσαλονίκη 22) Δε ρωτώ ποια είσαι  
12. 23) Βρε μάγκα σπάσε 24) Μη μου ξαναφύγεις πια

2009 - Αφιερωμένο στον Βασίλη Τσιτσάνη 













CD1
1.Ότι κι αν πω δεν σε ξεχνώ    
2.Κάθε βράδυ πάντα λυπημένη  
3.Πέφτουν της βροχής οι στάλες feat. Ανδρεάτος Γεράσιμος  
4.Γλυκοχαράζουν τα βουνά  
5.Τι σήμερα τι αύριο τι τώρα Τσαλιγοπούλου Ελένη
6.Θα κάνω ντου βρε πονηρή    
7.Πήρα τη στράτα κι έρχομαι feat. Ανδρεάτος Γεράσιμος  
8.Γιατί με ξύπνησες πρωί feat. Ανδρεάτος Γεράσιμος  
9.Πέφτεις σε λάθη  
10.Τι σε μέλει εσένα κι αν γυρνώ Τσαλιγοπούλου Ελένη  
11.Φάνταζες σαν πριγκιπέσα    
12.Βάρκα γιαλό Ανδρεάτος Γεράσιμος, Δρακιά Νάγια, Παιδική Χορωδία  
13.Πάλιωσε το σακάκι μου  
14.Ακρογιαλιές - δειλινά Τσαλιγοπούλου Ελένη  
15.Η ζημιά  
16.Απόψε κάνεις μπαμ  
17.Έλα όπως είσαι Τσαλιγοπούλου Ελένη  
18.Ζαΐρα Τσαλιγοπούλου Ελένη  
19.Η Σεράχ Δρακιά Νάγια  
20.Γεννήθηκα για να πονώ Τσαλιγοπούλου Ελένη  
21.Η μάγισσα της αραπιάς    
22.Νύχτες μαγικές  
23.Μπαξέ τσιφλίκι    
24.Η αρχόντισσα

CD2
1.Τα καβουράκια Ανδρεάτος Γεράσιμος, Δρακιά Νάγια, Παιδική Χορωδία    
2.Όταν στα κέντρα σε πηγαίνω feat. Νταλάρας Γιώργος  
3.Cherez La Fame Ανδρεάτος Γεράσιμος  
4.Χωρίσαμε ένα δειλινό Ανδρεάτος Γεράσιμος  
5.Τ' αλάνια Δρακιά Νάγια  
6.Όταν συμβεί στα πέριξ  
7.Το σκαλοπάτι σου  
8.Μες στην πόλη σκοτούρα μου  
9.Τα ξένα χέρια Τσαλιγοπούλου Ελένη  
10.Αντιλαλούνε τα βουνά    
11.Αργοσβήνεις μόνη Τσαλιγοπούλου Ελένη  
12.Μην απελπίζεσαι  
13.Τα λιμάνια Τσαλιγοπούλου Ελένη  
14.Με παρέσυρε το ρέμα Ανδρεάτος Γεράσιμος  
15.Το 'ξερα πως θα μου φύγεις feat. Ανδρεάτος Γεράσιμος  
16.Άσπρο πουκάμισο  
17.Στο Τούνεζι στη Μπαρμπαριά - Καϊκι μου «Αη Νικόλα» Ανδρεάτος Γεράσιμος
18.Ξημερώνει και βραδιάζει  
19.Η αχάριστη  
20.Συννεφιασμένη Κυριακή

2009 - Βασίλης Τσιτσάνης CD 1













1.Συννεφιασμένη Κυριακή Μπέλλου Σωτηρία  
2.Απόκληρος Μητσιάς Μανώλης  
3.Τα καβουράκια Γλυκερία  
4.Ακρογιαλιές δειλινά feat. Αλεξάνδρα (Κυριακάκη)
5.Πειραιά και μοσχάτο Μαργαρίτης Γιώργος
6.Με παράσυρε το ρέμα Γλυκερία, Ιακωβίδης Αγάθωνας  
7.Κάποια μάνα αναστενάζει Περπινιάδης Βαγγέλης  
8.Καϊκι μου Αϊ-Nικόλα Αρβανιτάκη Ελευθερία, Οπισθοδρομική Κομπανία  
9.Γιατί με ξύπνησες πρωί Καζαντζίδης Στέλιος  
10.Της ταβέρνας το ρολόι Τσαλιγοπούλου Ελένη
11.Να γιατί περνώ Ρεμπέτικη μουσική  
12.Για μια γυναίκα χάθηκα Ευσταθίου Δημήτρης
13.Αφού μ' αρέσει να γυρνώ Μενιδιάτης Μιχάλης  
14.Μη μου ξαναφύγεις πια Ντάλη Καίτη  
15.Είμαι παιδάκι με ψυχή Κυριαζής Γιάννης  
16.Τι σήμερα τι αύριο τι τώρα Μαριώ  
17.Στο τάγμα τηλεγραφητών Κεφαλάς Γιώργος  
18.Αράπικο λουλούδι Κανά Μελίνα  
19.Ζαϊρα Νίνου Μαρίκα  
20.Μπαξέ τσιφλίκι Ζαμπέτας Γιώργος, Οργανικό

2009 - Τραγουδά Τσιτσάνη Μαργαρίτης Γιώργος













1.Ξημερώνει και βραδιάζει  
2.Συννεφιασμένη Κυριακή    
3.Πάμε τσόρκα    
4.Της γερακίνας γιος  
5.Ο τσολιάς    
6.Σε διώξαν απ' την κοκκινιά    
7.Το λιμάνιο  
8.Θα κάνω ντου βρε πονηρή  
9.Το 'ξερα πως θα μου φύγεις    
10.Η μάγισσα της αραπιάς  
11.Δε θέλω τα ματάκια σου  
12.Τα ξένα χέρια  
13.Ίσως αύριο  
14.Τ αλάνια  
15.Σαν απόκληρος γυρίζω  
16.Κλάψε σήμερα καρδιά μου  
17.Αθηναίισσα  
18.Φτωχιά που με κουρέλιασες  
19.Τα νιάτα τα μπερμπάντικα  
20.Α) καπνουλούδες β) γιούργια  
21.Οι φάμπρικες

2009 - Μεγάλοι συνθέτες













1.Δώδεκα η ώρα θα 'ρθω βρε Μαριώ Λίντα Μαίρη
2.Τα ξένα χέρια Πάνου Πόλυ  
3.Όμορφη Θεσσαλονίκη Κόκοτας Σταμάτης  
4.Για κοίτα κόσμε ένα κορμί Δούκισσα  
5.Πέφτεις σε λάθη Πάνου Πόλυ
6.Πάλιωσε το σακάκι μου Κόκοτας Σταμάτης  
7.Καράβια στο γιαλό Νίνου Μαρίκα  
8.Πήρα τη στράτα κι έρχομαι Πάνου Πόλυ  
9.Αρχόντισσα Κόκοτας Σταμάτης  
10.Παίξτε μπουζούκια και βιολιά Νίνου Μαρίκα  
11.Αχάριστη Κόκοτας Σταμάτης  
12.Γιατί με ξύπνησες πρωί Πάνου Πόλυ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου