Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Τσιτσάνης Βασίλης - Δισκογραφία 2008 - Χρυσή κασετίνα

2008 - Χρυσή κασετίνα 70 ανεπανάληπτα τραγούδια 













CD1
1.Ακρογιαλιές δειλινά Ροδά Ελένη  
2.Ζαϊρα Μπλανς Μπέμπα  
3.Τα καβουράκια Ντάλια Ρένα, Παπαϊωάννου Γιάννης  
4.Αραπίνες Μπλανς Μπέμπα  
5.Της ταβέρνας το ρολόι Πάνου Πόλυ, Τατασόπουλος Γιάννης  
6.Σερσε λα φαμ Μπλανς Μπέμπα  
7.Ο τσολιάς Χρυσάφη Άννα  
8.Συννεφιασμένη Κυριακή Χρυσάφη Άννα  
9.Το ντιβάνι Αποστόλου Δημήτρης, Ντάλια Ρένα  
10.Έλα να κλάψουμε μαζί Μπλανς Μπέμπα  
11.Γλέντα με φως μου γλέντα με Μπλανς Μπέμπα
12.Μπρος το ρημαγμένο σπίτι Μπλανς Μπέμπα  
13.Εγώ είμαι το μπεγλέρι σου Μπλανς Μπέμπα  
14.Μάγκας βγήκε για σεργιάνι Νικολαΐδης Απόστολος  
15.Ίσως αύριο Καζαντζίδης Στέλιος  
16.Η λιτανεία του μάγκα Νικολαΐδης Απόστολος  
17.Όταν συμβεί στα πέριξ Νικολαΐδης Απόστολος  
18.Οι πριγκηπομαστούριδες    
19.Πέντε μάγκες  
20.Ζούλα σε μια βάρκα μπήκα

CD2
1.Τα λιμάνια Βοσκόπουλος Τόλης  
2.Αντιλαλούνε τα βουνά Δημητριάδης Μιχάλης  
3.Στα Τρίκαλα στα δυο στενά Δημητριάδης Μιχάλης  
4.Όμορφη Θεσσαλονίκη Δημητριάδης Μιχάλης    
5.Το σκαλοπάτι σου Δημητριάδης Μιχάλης, Καραγιάννη Νάντια  
6.Δεν ρωτώ ποια είσαι Δημητριάδης Μιχάλης  
7.Αραμπάς περνά Δημητριάδης Μιχάλης  
8.Το παλιόσπιτο Δημητριάδης Μιχάλης  
9.Στρώσε μου να κοιμηθώ Καραγιάννη Νάντια
10.Καΐκι μου Αϊ Νικόλα Καραγιάννη Νάντια  
11.Χωρίσαμε ένα δειλινό Δημητριάδης Μιχάλης  
12.Με παρέσυρε το ρέμα Δημητριάδης Μιχάλης  
13.Απόψε κάνεις μπαμ Καραγιάννη Νάντια  
14.Ντερμπεντέρισσα Καραγιάννη Νάντια  
15.Το βαπόρι απ' την Περσία Δημητριάδης Μιχάλης  
16.Εγώ πληρώνω τα μάτια που αγαπώ Καραγιάννη Νάντια  
17.Κανε λιγάκι υπομονή Μελίτη Ελίνα  
18.Όταν στα κέντρα σε πηγαίνω Λεονάρδου Σωτηρία , Πολυκανδριώτης Θανάσης
19.Απόψε στις ακρογιαλιές Καπένη Μαριάννα, Σκαμάγκας Δημήτρης  
20.Της γερακίνας γιος Μελάς Ζαφείρης

CD3
1.Καραμπιμπεριμ Ντάλια Ρένα, Παπαϊωάννου Γιάννης
2.Ο μπουφετζής Ντάλια Ρένα, Παπαϊωάννου Γιάννης  
3.Φαληριώτισσα Βασιλίμης Μιχάλης, Δολιανίτης Ντίνος  
4.Βαδίζω και παραμιλώ Νικολαΐδης Απόστολος  
5.Για πρόσεξε με βλάμισσα Νικολαΐδης Απόστολος  
6.Ράμπι ραμπι Ντάλια Ρένα, Παπαϊωάννου Γιάννης  
7.Έψαξα όλο το ντουνιά Πάνου Πόλυ  
8.Πέντε Έλληνες στον Άδη Παπαϊωάννου Γιάννης
9.Φουστανάκι μίνι ζιπ φοράς Λεονή Μάρω, Παπαϊωάννου Γιάννης
10.Σήμερα ανοίξαμε ταβέρνα Οικονομίδου Μαίρη, Χαλκιάς Λάκης, Χρηστάκης  
11.Τα σφάλματα Νικολαΐδης Απόστολος
12.Μαρινέλλα Ντάλια Ρένα, Παπαϊωάννου Γιάννης  
13.Μαρτυρία Παπαϊωάννου Γιάννης
14.Σβήσε το φως να κοιμηθούμε Ντάλια Ρένα, Παπαϊωάννου Γιάννης
15.Το μπουζούκι μου σαν κλαίει

CD4
1.Γκελμεντέν Παπαϊωάννου Γιάννης  
2.Μη μου λες πως δεν πονάω Παπαϊωάννου Γιάννης  
3.Θέλω να πάψεις να γελάς Παπαϊωάννου Γιάννης  
4.Σ' αγάπησα τσαχπίνα μου Παπαϊωάννου Γιάννης  
5.Τον λόγο σου δεν κράτησες Παπαϊωάννου Γιάννης  
6.Βγήκε ο χάρος να ψαρέψει Παπαϊωάννου Γιάννης  
7.Πάψε παράνομα να ζεις Ντάλια Ρένα  
8.Εγώ κακός δεν ήμουνα Αποστόλου Δημήτρης  
9.Ας μπορούσα Λεονή Μάρω  
10.Θα χάσεις το κορίτσι σου Παπαϊωάννου Γιάννης  
11.Το Τουρκολίμανο Παπαϊωάννου Γιάννης  
12.Τον άντρα που αγάπησα Πάνου Πόλυ  
13.Θα φύγω Ευγενικός Θανάσης  
14.Καπετάν παγίδας Οικονομίδου Μαίρη, Χαλκιάς Ιωάννης, Χρηστάκης    
15.Αγκαλιά εσύ κι εγώ Παπαϊωάννου Γιάννης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου