Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Τσιτσάνης Βασίλης - Δισκογραφία 2010 - 200 μεγάλες ερμηνείες CD1-5

2010 - 200 μεγάλες ερμηνείες













CD1 
1.Συννεφιασμένη Κυριακή Μπέλλου Σωτηρία  
2.Απόκληρος Μητσιάς Μανώλης  
3.Τα καβουράκια Γλυκερία  
4.Ακρογιαλιές δειλινά Αλεξάνδρα (Κυριακάκη), Τσιτσάνης Βασίλης  
5.Πειραιά και Μοσχάτο (μαυρομάτα) Μαργαρίτης Γιώργος  
6.Με παρέσυρε το ρέμα Γλυκερία, Ιακωβίδης Αγάθωνας  
7.Κάποια μάνα αναστενάζει Περπινιάδης Βαγγέλης  
8.Καϊκι μου Αϊ. Νικόλα Αρβανιτάκη Ελευθερία, Οπισθοδρομική Κομπανία
9.Γιατί με ξύπνησες πρωί Καζαντζίδης Στέλιος  
10.Της ταβέρνας το ρολόι Τσαλιγοπούλου Ελένη  
11.Να γιατί περνώ Ρεμπέτικη Κομπανία
12.Για μια γυναίκα χάθηκα Ευσταθίου Δημήτρης
13.Αφού μ' αρέσει να γυρνώ Μενιδιάτης Μιχάλης  
14.Μη μου ξαναφύγεις Ντάλη Καίτη  
15.Είμαι παιδάκι με ψυχή Κυριαζής Γιάννης  
16.Τι σήμερα τι αύριο τι τώρα Μαριώ  
17.Στο τάγμα τηλεγραφητών Κεφαλάς Γιώργος  
18.Αράπικο λουλούδι Κανά Μελίνα  
19.Ζαϊρα Νίνου Μαρίκα  
20.Μπαξέ τσιφλίκι Ζαμπέτας Γιώργος, Οργανικό

CD2
1.Πάμε τσάρκα Γλυκερία  
2.Όταν πίνεις στην ταβέρνα Μπέλλου Σωτηρία  
3.Το βαπόρι απ' την Περσία Ευσταθίου Δημήτρης    
4.Άλα τούρκα χόρεψε μου Μαργαρίτης Γιώργος
5.Κορίτσι μου όλα για σένα Λαμπράκη Χαρούλα, Πανταζής Λευτέρης  
6.Μην ξαναπερνάς Αλεξάνδρα (Κυριακάκη)  
7.Της γερακίνας γιος Καζαντζίδης Στέλιος
8.Μια νύχτα στο Πασαλιμάνι Πάνου Πόλυ
9.Το σκαλοπάτι σουΛόγγου Γεωργία, Περάκης Περικλής
10.Το παιδί που είχες φίλο Μαράντη Μαίρη  
11.Μάμπο με τρελές πενιές Μαριώ  
12.Κάθε βράδυ πάντα λυπημένη Χατζηκυριάκος Παντελής  
13.Ξεφάντωμα Κανά Μελίνα  
14.Όταν στα κέντρα σε πηγαίνω Οπισθοδρομική Κομπανία ή Οπισθοδρομικοί  
15.Οι μερακλήδες Ιακωβίδης Αγάθωνας  
16.Ο ζητιάνος Χρυσάφη Άννα  
17.Τρικαλινή παλιά μου αγάπη Χρυσάφη Άννα  
18.Φαντάζεσαι σαν πριγκηπέσα Δημητριανάκης Μανώλης, Κοντογιάννης Δημήτρης, Ρεμπέτικη Κομπανία  
19.Όταν συμβεί στα πέριξ Μαριώ, Τζώρτζης Γιώργος  
20.Θα κάνω ντου βρε πονηρή Νίνου Μαρίκα, Τσιτσάνης Βασίλης

CD3
1.Χωρίσαμε ένα δειλινό Μπέλλου Σωτηρία  
2.Κλάψε σήμερα καρδιά μου Μαργαρίτης Γιώργος
3.Όμορφη Θεσσαλονίκη Γλυκερία  
4.Τι τα θες Λόγγου Γεωργία, Περάκης Περικλής  
5.Αραπίνες Καζαντζίδης Στέλιος  
6.Με παρέσυρε το ρέμα Λαμπράκη Χαρούλα, Πανταζής Λευτέρης  
7.Πάλιωσε το σακάκι μου Χρυσάφη Άννα
8.Κάνε λιγάκι υπομονή Χρυσάφη Άννα  
9.Όλα για σένα κούκλα μου Παγιουμτζής Στράτος  
10.Στην Καλαμπάκα μια βραδιά Γιουλάκης Νίκος  
11.Το σύρε κι έλα άρχισες Ιακωβίδης Αγάθωνας  
12.Πολιορκία Αλεξάνδρα (Κυριακάκη)
13.ΖημιάΚανά Μελίνα  
14.Το κορίτσι μου ζηλεύει Κύπριος Στράτος, Σακελλαρίου Ρίτα
15.Από μια πικρή κουβέντα Ντελής Μιχάλης  
16.Η λαδιά Μακρής Ηλίας
17.Περιπλανώμενη ζωή Μαράντη Μαίρη  
18.Σε διώξαν απ' την Κοκκινιά Δασκαλάκης Μιχάλης  
19.Ο κόκορας Νίνου Μαρίκα
20.Ίσως αύριο Καζαντζίδης Στέλιος

CD4
1.Αράπικο λουλούδι Αρβανιτάκη Ελευθερία
2.Θα πάω εκεί στην αραπιά Μακεδόνας Κώστας
3.Χαρέμια με διαμάντια Ρεμπέτικη Κομπανία  
4.Τα λερωμένα τ' άπλυτα Γλυκερία  
5.Δε θέλω τα ματάκια σου (μαζί μου δεν ταιριάζεις) Μαργαρίτης Γιώργος  
6.Ξημερώνει και βραδιάζει Μπέλλου Σωτηρία  
7.Άσπρο πουκάμισο φορώ Κερμανίδης Πολύς  
8.Που να πω τα βάσανα μου Αλεξάνδρα (Κυριακάκη)
9.Μπρος στο ρημαγμένο σπίτι Καζαντζίδης Στέλιος  
10.Τσιγγάνε σπάσε το βιολί Μαριώ  
11.Όλα εδώ πληρώνονται Μητσιάς Μανώλης  
12.Μελαχρινή κοπέλα Γκολές Μπάμπης
13.Φωτιά Χατζηκυριάκος Παντελής
14.Στης Σαλονίκης τα στενά Βόμβολος Κώστας, Μητρέντζης Χρήστος, Παπαφιλίππου Φίλιππος, Ρούσσος Διονύσης  
15.Ντερμπεντέρισσα Μπέλλου Σωτηρία  
16.Αραμπάς περνά Λόγγου Γεωργία, Περάκης Περικλής  
17.Όταν συμβεί στα πέριξ Λαμπράκη Χαρούλα, Πανταζής Λευτέρης  
18.Το 'ξερα πως θα μου φύγεις Χρυσάφη Άννα  
19.Μείνε αγάπη μου κοντά μου Χρυσάφη Άννα  
20.Παίξτε μπουζούκια Νίνου Μαρίκα

CD5
1.Αχάριστη Μητσιάς Μανώλης  
2.Αρχόντισσα Λόγγου Γεωργία, Περάκης Περικλής
3.Τα μάνταλα Γλυκερία  
4.Φαρίντα Αγγελόπουλος Μανώλης  
5.Για κοίτα κόσμε Μπέλλου Σωτηρία  
6.Η λιτανεία του μάγκα Ευσταθίου Δημήτρης  
7.Θ' αλλάξω την καρδιά σου Αλεξάνδρα (Κυριακάκη)
8.Παλιοκόριτσο για σένα Μαργαρίτης Γιώργος
9.Απόψε στις ακρογιαλιές Λαμπράκη Χαρούλα, Πανταζής Λευτέρης  
10.Θα κάνω ντου βρε πονηρή Χρυσάφη Άννα
11.Γιατί με ξύπνησες πρωί Χρυσάφη Άννα  
12.Μια Κυριακή σε γνώρισα Χατζηκυριάκος Παντελής
13.Θα μπλέξω μ' άλλην και θα κλαις Μπέλλου Σωτηρία
14.Ο μάγκας κάνει δυο δουλειές Λαμπράκη Χαρούλα, Πανταζής Λευτέρης  
15.Το παλιόσπιτο Καζαντζίδης Στέλιος  
16.Αν πάθεις και καμιά ζημιά Κοντογιάννης Δημήτρης, Ρεμπέτικη Κομπανία  
17.Ο απόκληρος Νταράλας Λουκάς  
18.Δε σε άκουσα μανούλα μου Κύπριος Στράτος  
19.Δε ρωτώ ποια είσαι Τιτάκης Παντελής  
20.Τα βάσανα μες στη ζωή Νίνου Μαρίκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου