Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

Χιώτης Μανώλης - Δισκογραφία 2000-2006

2000 - Περασμένες μου αγάπες 













CD1
1.Περασμένες μου αγάπες  
2.Μη μου ζαλίζεις το μυαλό  
3.Αφού το θες    
4.Πάρε το δάκρυ μου  
5.Τρελό κορίτσι  
6.Δεν θέλω πια να ξαναρθείς  
7.Ηλιοβασιλέματα  
8.Εσύ δεν είσαι άνθρωπος  
9.Η σκούνα  
10.Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ  
11.Πεταλάκια (η σούστα)
12.Πολλές φορές (που θα πας)  
13.Θεσσαλονίκη μου  
14.Θλίψη
15.Ο πασατέμπος  
16.Το χρήμα δεν το λογαριάζω  
17.Έρωτα μου κατεργάρη  
18.Αγωνίες

CD2
1.Πάρε με στο τηλέφωνο    
2.Σήκω κοπέλα μου  
3.Αφού το θες  
4.Απόψε έχω μεγάλο πόνο  
5.Καρδιά μου πάψε να πονάς    
6.Σβήσε τη φλόγα  
7.Λαός και κολωνάκι    
8.Έφυγες και που μ' αφήνεις  
9.Παρτίδες  
10.Τσιγγάνα Μαρία    
11.Θα μου βάλεις την κουλούρα  
12.Ρεμπέτικη φαντασία  
13.Εσύ είσαι η αιτία  
14.Απόψε φίλα με  
15.Το φτωχομπουζουκο  
16.Μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα  
17.Κίνδυνος θάνατος  

2002 - Καζαντζίδης Στέλιος Τραγουδά Μανώλη Χιώτη













1.Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ
2.Παρακλήσεις  
3.Απόψε φίλα με    
4.Έφυγες που με αφήνεις  
5.Θεσσαλονίκη μου  
6.Καλύτερα μια μαχαιριά  
7.Βρε σαν τα χιόνια  
8.Μην μου χαλάς τα γούστα
9.Θέλω να τον πω τον πόνο μου  
10.Μια μέρα πριν πεθάνω  
11.Αν ήξερες ποιος είμαι εγώ  
12.Δώδεκα και πέντε  
13.Τώρα που είσαι νέα  
14.Έγινα μόνος μου γιατρός

2005 - Έλληνες συνθέτες













1.Απόψε φίλα με Άρης Σαν  
2.Απότομα Χρυσάφη Άννα  
3.Τζεμιλέ Χάρμας Τόλης  
4.Σβήσε τη φλόγα Δούκισσα  
5.Τα πεταλάκια Πούλης  
6.Περασμένες μου αγάπες Μουζάς & Λιγνός  
7.Σκότωσε με Λίντα Μαίρη  
8.Διάβασα πως παντρεύεσαι
9.Το πλουσιόπαιδο Τσομίδης Ιορδάνης  
10.Το ποινικό μητρώο Μπίνης Τάκης  
11.Τα πεταλάκια Μπίνης Τάκης
12.Γεια σου Γιάννη Μπίνης Τάκης  
13.Δάκρυα Χατζοπούλου Μαριάννα  
14.Το τραγούδι της αγάπης feat. Γκόγκος Δημήτρης ή Μπαγιαντέρας
15.Ο πασατέμπος Γεωργακοπούλου Ιωάννα  
16.Ο χασάν αγάς feat. Λίντα Μαίρη
17.Θάλασσα μόνο και ουρανός Λίντα Μαίρη  
18.Είμαι παιδάκι έξυπνο Λίντα Μαίρη  
19.Έτσι γουστάρω εγώ Τα Παιδιά Απ' Τη Πάτρα  
20.Εσύ αγάπη μου αξίζεις Λίντα Μαίρη  
21.Παντρεύεται η κορούλα μου Λίντα Μαίρη
22.Εσύ δεν είσαι άνθρωπος feat. Λίντα Μαίρη  
23.Πες μου αν με βαρέθηκες feat. Νίνου Μαρίκα  
24.Συγχώρα με μητέρα Λίντα Μαίρη
25.Σιλβάνα  
26.Θεσσαλονίκη μου Four Coins  
27.Έφυγες και που μ' αφήνεις Στυλ Εύα  
28.Ώρα καλή καράβι μουΛίντα Μαίρη
29.Σαν πρώτα δεν μ' αγαπάς Λίντα Μαίρη  
30.Honey Moon feat. Λίντα Μαίρη  
31.Δεν μου πες ούτε γεια σου Λίντα Μαίρη
32.Σου γράφω μάνα μου feat. Λίντα Μαίρη  
33.Είσαι ο Θεός μου feat. Λίντα Μαίρη  
34.Φτωχαδάκια και λεφτάδες feat. Λίντα Μαίρη  
35.Απότομα Δούκισσα
36.Δεν θέλω πια να ξανάρθεις Άλιωτη Μαίρη  
37.Περασμένες μου αγάπες Ροσπίτσος Σάκης

2006 - Μεγάλοι Έλληνες συνθέτες CD 5













1.Απόψε φίλα με Άρης Σαν
2.Απότομα Χρυσάφη Άννα
3.Τζεμιλέ Ντούο Χάρμα  
4.Σβήσε τη φλόγα Δούκισσα
5.Περασμένες μου αγάπες Μουζάς & Λιγνός
6.Σκότωσε με Λίντα Μαίρη
7.Διάβασα πως παντρεύεσαι  
8.Το πλουσιόπαιδο Τσομίδης Ιορδάνης
9.Το ποινικό μητρώο Μπίνης Τάκης  
10.Τα πεταλάκια Μπίνης Τάκης  
11.Γεια σου Γιάννη Μπίνης Τάκης  
12.Δάκρυα Χατζοπούλου Μαριάννα  
13.Το τραγούδι της αγάπης Γκόγκος Δημήτρης ή Μπαγιαντέρας, Χιώτης Μανώλης  
14.Ο πασατέμπος Γεωργακοπούλου Ιωάννα  
15.Ο Χασάν Αγάς feat. Λίντα Μαίρη  
16.Θάλασσα μόνο και ουρανός Λίντα Μαίρη  
17.Είμαι παιδάκι έξυπνο Λίντα Μαίρη  
18.Έτσι γουστάρω εγώ Τα Παιδιά Απ' Τη Πάτρα

2006 - Μεγάλοι συνθέτες













1.Φέρε στα παιδιά να πιούνε Λίντα Μαίρη  
2.Απότομα Χρυσάφη Άννα
3.Ξανθιά τσιγγάνα Λίντα Μαίρη  
4.Το φτωχομπούζουκο Περπινιάδης Βαγγέλης  
5.Το πλουσιόπαιδο Τσομίδης Ιορδάνης  
6.Περασμένες μου αγάπες Τρίο Μπελκάντο  
7.Δε πάω σπίτι μου απόψε Μπίνης Τάκης  
8.Πες μου αν με βαρέθηκες Νίνου Μαρίκα  
9.Σκότωσε με Λίντα Μαίρη  
10.Μελαχρινή τσιγγάνα μου Στυλ Εύα, Τρίο Μπελκάντο  
11.Το φτωχοκάλυβο Χατζοπούλου Μαριάννα  
12.Παρτίδες Μπίνης Τάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου