Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Χιώτης Μανώλης - Δισκογραφία 2009-2015

2009 - 72 μεγάλες επιτυχίες













CD1
1.Σβήσε τη φλόγαΛ ίντα Μαίρη    
2.Βρε μάγκα το παράκανες Ιακωβίδης Αγάθωνας  
3.Είναι αργά Ντάλη Καίτη    
4.Δε σε θέλω τώρα  
5.Θεσσαλονίκη μου Γλυκερία
6.Καλύτερα μια μαχαιριά Νικολαΐδης Απόστολος
7.Περασμένες μου αγάπες feat. Λίντα Μαίρη  
8.Τζεμιλέ Οπισθοδρομική Κομπανία ή Οπισθοδρομικοί  
9.Μη πειράζεις το κορίτσι Μπέλλου Σωτηρία
10.Το ακρωτήρι Αγγελόπουλος Μανώλης
11.Η σκούνα Λίντα Μαίρη  
12.Το αγόρι μου περνάει feat. Κυριακίδου Μπέμπα  
13.Βουνό με βουνό δεν σμίγει Μπόνη Καίτη
14.Μη μου χαλάσεις το όνειρο Καπαρού Αργυρώ  
15.Παράξενη κοπέλα Υπόγεια Ρεύματα  
16.Απόψε φίλα με Τα Τρία Ευζωνάκια  
17.Λαός και Κολωνάκι Μπονάτσος Βλάσης  
18.Ηλιοβασιλέματα Λογαρίδης Σταύρος

CD2
1.Κάποιο τρένο θα περάσει Μοσχολιού Βίκυ
2.Το φτωχομπούζουκο Νταράλας Λουκάς  
3.Μοιάζεις και συ σαν θάλασσα Λίντα Μαίρη  
4.Το μπουζούκι μου απόψε Αγγελόπουλος Μανώλης
5.Φτωχοκάλυβο Λαμπράκη Χαρούλα  
6.Πάρε με στο τηλέφωνο Λίντα Μαίρη  
7.Απότομα Λίντα Μαίρη
8.Θλίψη Λίντα Μαίρη  
9.Θα μου βάλεις την κουλούρα Λίντα Μαίρη  
10.Λαός και Κολωνάκι Λίντα Μαίρη
11.Αγωνίες Ντάλη Καίτη
12.Το καφεδάκι feat. Μπόνη Καίτη
13.Το ξεκρέμασα κι απόψε Νταράλας Λουκάς
14.Για να σ' έχω όπα όπα feat. Αγγελόπουλος Μανώλης
15.Αν είσαι μάγκας Λίντα Μαίρη
16.Οι Ντιντήδες Ντάλμα Ρένα
17.Παρτίδες feat. Γιοκαρίνης Γιάννης
18.Πολλές φορές Νάμα

CD3
1.Πάλι στις τρεις ήρθες εχθές να κοιμηθείς Μπέλλου Σωτηρία  
2.Αυτά που λες εγώ τ' ακούω βερεσέ - Ο πασατέμπος Νικολαΐδης Απόστολος
3.Αγαπούλα μου OK Μπόνη Καίτη  
4.Το πλουσιόπαιδο Σκαρπέλης Κούλης  4
5.Τέτοια χαρά δεν θα τη δεις Τιτάκης Παντελής, Τσακίρη Λόλα
6.Μέσα στη νύχτα  
7.Το γκαρσόνι Ντάλη Καίτη  
8.Νυχτερινές περιπέτειες  
9.Δεν θέλω πια να ξανάρθεις Χριστιάνα  
10.Οι τσιγγάνες Μπόνη Καίτη  
11.Χελιδόνι μες το χιόνι feat. Κυριακίδου Μπέμπα
12.Καρδιά μου πάψε να πονάς Λίντα Μαίρη
13.Τα κλειδιά Λίντα Μαίρη  
14.Που γυρίζεις Λίντα Μαίρη  
15.Εσύ Λίντα Μαίρη
16.Περασμένες μου αγάπες Ζουγανέλης Γιάννης  
17.Απότομα Κυριαζής Χρήστος
18.Θα μου βάλεις την κουλούρα Καπαρού Αργυρώ

CD4
1.Το ξεκρέμασα κι απόψε Τσομίδης Ιορδάνης
2.Η τελευταία νύχτα - απόψε φίλα με Μοσχολιού Βίκυ  
3.Κάτσε καλά Νταράλας Λουκάς
4.Ηλιοβασιλέματα Λίντα Μαίρη
5.Μη μου ζαλίζεις το μυαλό Λίντα Μαίρη  
6.Σήκω κοπέλα μου Λίντα Μαίρη  
7.Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω Λίντα Μαίρη
8.Στα κλειστά παράθυρα Ξηντάρης Γιώργος  
9.Άδικα μη μου κόλας feat. Αγγελόπουλος Μανώλης  
10.Σκότωσε με - το μαχαίρι Ντάλη Καίτη  
11.Έρωτα μου κατεργάρη Λίντα Μαίρη  
12.Τα πεταλάκια Μπόνη Καίτη  
13.Πες μου αν με βαρέθηκες Νίνου Μαρίκα
14.Η σκούνα Apurimac  
15.Πάρε το δάκρυ μου Καπαρού Αργυρώ
16.Μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα Άγριες Χήνες  
17.Πάρε με στο τηλέφωνο Κούτρας Γιάννης  
18.Θλίψη Μάνικας Θοδωρής

2009 - Στων αγγέλων τα μπουζούκια













1.Απότομα feat. Λίντα Μαίρη  
2.Ο ουρανός ξημέρωσε feat. Λίντα Μαίρη
3.Θεσσαλονίκη μου feat. Κεχαγιάς Αξιότης, Χρυσάφη Άννα
4.Ηλιοβασιλέματα Καζαντζίδης Στέλιος, Μαρινέλλα  
5.Εγώ το πλουσιόπαιδο Ντάλια Ρένα  
6.Αφού το θες Δολιανίτης Ντίνος  
7.Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ Κολοκοτρώνης Χρήστος  
8.Απόψε φίλα με Κολοκοτρώνης Χρήστος  
9.Βρε σαν τα χιόνια Καζαντζίδης Στέλιος, Μαρινέλλα
10.Μονότερμα Πάνου Πόλυ
11.Φλόγα σόλο μπουζούκι  
12.Έρωτα μου κατεργάρη

2009 - Τα 14 καλύτερα τραγούδια













1.Απόψε φίλα με feat. Άρης Σαν  
2.ΤζεμιλέΧάρμας Τόλης  
3.Σβήσε τη φλόγα feat. Δούκισσα    
4.Περασμένες μου αγάπες Μουζάς & Λιγνός  
5.Σκότωσε με Λίντα Μαίρη
6.Το πλουσιόπαιδο Τσομίδης Ιορδάνης  
7.Τα πεταλάκια Μπίνης Τάκης
8.Ο πασατέμπος feat. Γεωργακοπούλου Ιωάννα  
9.Είμαι παιδάκι έξυπνο Λίντα Μαίρη  
10.Εσύ δεν είσαι άνθρωπος Λίντα Μαίρη
11.Είσαι ο θεός μου Λίντα Μαίρη
12.Φτωχαδάκια και λεφτάδες Λίντα Μαίρη
13.Απότομα feat. Δούκισσα
14.Δεν θέλω πια να ξαναρθείς Άλιωτη Μαίρη

2012 - Όλες οι μεγάλες επιτυχίες στο Studio













1.Περασμένες μου αγάπες  
2.Τσιγγάνα Μαρία  
3.Δε σε ρωτώ για τ' όνομα  
4.Πολλές φορές  
5.Κάποιο τρένο  
6.Έχει γλύκα η σκλαβιά  
7.Θέλω να φύγω  
8.Τέτοια χαρά δε θα τη δεις  
9.Ηλιοβασιλέματα
10.Μη μου ζαλίζεις το μυαλό  
11.Σήκω κοπέλα μου  
12.Μελαχρινή τσιγγάνα μου  
13.Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω    
14.Καρδιά μου πάψε να πονάς  
15.Τα κλειδιά  
16.Που γυρίζεις  
17.Εσύ  
18.Αϊντε τράβα  
19.Πάρε με στο τηλέφωνο  
20.Δε θα μπορέσω  
21.Απότομα  
22.Όπως νομίζεις  
23.Σβήσε τη φλόγα  
24.Αν μιλούσαν τ' αστέρια  
25.Για μια καινούρια αγκαλιά  
26.Φωτιές ανάψτε  
27.Αφού το θες  
28.Απόψε έχω μεγάλο πόνο  
29.Το γκαρσόνι  
30.Έρωτα μου κατεργάρη  
31.Αν είσαι μάγκας  
32.Θεσσαλονίκη μου

2014 - Τα μεγάλα τραγούδια 













CD1
1.Περασμένες μου αγάπες  
2.Πολλές φορέςΛίντα Μαίρη  
3.Μη μου χαλάς τα γούστα μου  
4.Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω  
5.Το χρήμα δεν το λογαριάζω  
6.Αφού το θες  
7.Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ  
8.Δεν θέλω πια να ξανάρθεις  
9.Κίνδυνος θάνατος  
10.Απότομα  
11.Έφυγες και που μ' αφήνεις  
12.Θλίψη  
13.Πάρε το δάκρυ μου  
14.Σβήσε τη φλόγα  
15.Η τελευταία νύχτα

CD2
1.Ηλιοβασιλέματα
2.Θεσσαλονίκη μου  
3.Μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα  
4.Ο πασατέμπος  
5.Πάρε με στο τηλέφωνο  
6.Μη μου ζαλίζεις το μυαλό  
7.Παρτίδες  
8.Εγώ το πλουσιόπαιδο  
9.Λαός και Κολωνάκι  
10.Θα μου βάλεις την κουλούρα  
11.Θέλω απόψε να γλεντήσω  
12.Με κυνηγούν τ' αδέλφια σου  
13.Τσιγγάνα Μαρία  
14.Μελαχρινή τσιγγάνα μου  
15.Η σούστα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου