Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

Τσιτσάνης Βασίλης - Δισκογραφία 1995-1998

1995 - Συνέβη στα... πέριξ













1.Σόλο μινόρε    
2.Απόψε κάνεις μπαμ    
3.Γεννήθηκα για να πονώ  
4.Ζαΐρα  
5.Τα καβουράκια  
6.Μποέμισσα  
7.Ο τσολιάς  
8.Στα Τρίκαλα στα δυο στενά  
9.Μες στην πολλή σκοτούρα μου    
10.Της ταβέρνας το ρολόι  
11.Όταν συμβεί στα πέριξ  
12.La Fumee Des Cigarettes    
13.Συννεφιασμένη Κυριακή  
14.Η αχάριστη  
15.Νύχτες μαγικές

1997 - Vassilis Tsitsanis 1936 -1946













1.Σ' ένα τεκέ σκαρώσαμε    
2.Πικρός είναι ο πόνος μου    
3.Όλα τα έχω βαρεθεί  
4.Θα 'ρθω μια γλυκιά βραδυά  
5.Βασιλώ    
6.Δυο χρόνια σ' αγαπώ  
7.Ατέλειωτο  
8.Νταίζυ  
9.Σε φίνο ακρογιάλι  
10.Το μινόρε της ταβέρνας    
11.Οι μερακλήδες    
12.Μια νύχτα στο Πασαλιμάνι  
13.Χαρέμια με διαμάντια    
14.Σε ζηλεύω σε πονώ  
15.Φίνα θα την περνάμε  
16.Ζωίτσα μου  
17.Για μια ξανθούλα  
18.Της μαστούρας ο σκοπός  
19.Το πρωί με τη δροσούλα  
20.Χατζή μπαξές    
21.Μάγκας βγήκε για σεργιάνι  
22.Βάρκα γιαλό  
23.Στον Άγιο Κωνσταντίνο

1997 - Μύθος ρεμπέτικος 













CD1
1.Αναγγελία & είσοδος Βασ. Τσιτσάνη & ομιλία  
2.Έλα να νοιώσεις πως είναι η ζωή  
3.Γιατί με ξύπνησες πρωί  
4.Χωρίσαμε ένα δειλινό  
5.Κάποιο αλάνι απ' το λιμάνι  
6.Θεσσαλονίκη μου  
7.Το βαπόρι απ' τη Περσία  
8.Σφυρίζει η φάμπρικα  
9.Η τσιγγάνα    
10.Δηλητήριο στη φλέβα  
11.Συννεφιασμένη Κυριακή    
12.Τα καβουράκια

CD2
1.Αρχόντισσα  
2.Σερσέ λα φαμ  
3.Χατζηκυριάκειο    
4.Τα λερωμένα τ' άπλυτα  
5.Ζαϊρα  
6.Στου Σιδέρη τον παλιό ντεκέ  
7.Όταν συμβεί στα πέριξ  
8.Πριγκηπομαστούρηδες  
9.Στην Καλαμπάκα μια βραδιά  
10.Αντιλαλούνε τα βουνά  
11.Στο παλιόσπιτο ετούτο  
12.Πάλιωσε το σακάκι μου    
13.Σόλο μπουζούκι

CD3
1.Παίξτε μπουζούκια και βιολιά Νίνου Μαρίκα  
2.Είμαστε ζευγάρι φίνο  
3.Περιπλανώμενη ζωή Λίντα Μαίρη  
4.Φτωχό κορμί Λίντα Μαίρη
5.Μάμπο με πενιές Πάνου Πόλυ  
6.Φελλάχες γλυκές Πάνου Πόλυ    
7.Φέρε στα παιδιά να πιούνε Λίντα Μαίρη, Χιώτης Μανώλης  
8.Ο κόκορας Νίνου Μαρίκα
9.Ότι μου κάνεις θα σου κάνω feat. Νίνου Μαρίκα
10.Για να σε κάνω άνθρωπο feat. Λίντα Μαίρη
11.Τα βάσανα μες τη ζωή Νίνου Μαρίκα  
12.Γεννήθηκα για να πονώ Νίνου Μαρίκα

CD4
1.Αρχόντισσα Παγιουμτζής Στράτος, Περπινιάδης Στελλάκης  
2.Μες τη πολλή σκοτούρα μου Παγιουμτζής Στράτος  
3.Μια Κυριακή σε γνώρισα Παγιουμτζής Στράτος, Περπινιάδης Στελλάκης  
4.Στα Τρίκαλα στα δυο στενά feat. Παγιουμτζής Στράτος
5.Απόψε να μη κοιμηθείς Αμπατζή Ρίτα, Περπινιάδης Στελλάκης  
6.Η γερακίνα Γεωργακοπούλου Ιωάννα
7.Χαρέμια με διαμάντια Παγιουμτζής Στράτος, Τσιτσάνης Βασίλης  
8.Τάγμα τηλεγραφητών Περδικόπουλος Δημήτρης, Τσιτσάνης Βασίλης  
9.Τρικαλινή τσαχπίνα Περπινιάδης Στελλάκης, Χρυσίνης Στέλιος  
10.Τα χάνω όταν σε βλέπω Περπινιάδης Στελλάκης  
11.Νύχτες μαγικές (αραπίνες) Γεωργακοπούλου Ιωάννα, Περπινιάδης Στελλάκης  
12.Αγαπώ μια παντρεμένη feat. Παγιουμτζής Στράτος

1998 - Ντόκτωρ













1.Νύχτες μαγικές κι ονειρεμένες  
2.Απόψε μες στο καπηλειό  
3.Συννεφιασμένη Κυριακή    
4.Για κοίτα κόσμε ένα κορμί    
5.Η αρχόντισσα    
6.Μπαξέ τσιφλίκι  
7.Γκιούλ μπαχάρ  
8.Ο Νικόλας ο ψαράς  
9.Για τα μάτια που αγαπώ  
10.Τρέξε μάγκα να ρωτήσεις  
11.Ακόμα και στην κόλαση  
12.Ντόκτωρ  
13.Η αχάριστη  
14.Εγώ είμαι το μπεγλέρι σου  
15.Χωρίσαμε ένα δειλινό  
16.Είμαι κόκορας κεφάτος  
17.Όλα χαλάλι σου
18.Πήρα την στράτα κι έρχομαι  
19.Η Φαρίντα  
20.Κλάψε σήμερα καρδιά μου  
21.Απόβραδο και σαββατόβραδο  
22.Με παρέσυρε εκείνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου