Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Χιώτης Μανώλης - Δισκογραφία 2007-2008

2007 - Από τις 78 στροφές













1.Για δε λες το ναι κι εσύ Παγιουμτζής Στράτος
2.Βουνό με βουνό feat. Περπινιάδης Στελλάκης
3.Πιο πέρα απ' το Τζάνειο Μαυρίδης Χαράλαμπος  
4.Ο πασατέμπος Γεωργακοπούλου Ιωάννα
5.Το παλιό το μπουζουκάκι Περπινιάδης Στελλάκης  
6.Τζεμιλέ Ντούο Χάρμα
7.Τρελό κορίτσι Ντούο Χάρμα  
8.Εσένα μόνο αγαπώ Λαμπίρη Ελένη  
9.Δεν θα ξαναειδωθούμε Νίνου Μαρίκα
10.Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω Σπαγγαδώρος Ανδρέας  
11.Μακ Πουλέ Χασκίλ Στέλλα  
12.Οι τσιγγάνες Ευγενικός Θανάσης  
13.Οκέι Λαμπίρη Ελένη
14.Η σούστα Μπίνης Τάκης  
15.Καφεδάκι Χασκίλ Στέλλα  
16.Του πόνου το ποτήρι Μπίνης Τάκης  
17.Γεια σου Γιάννη feat. Μπίνης Τάκης    
18.Καταστροφή Μπίνης Τάκης
19.Παρτίδες Χασκίλ Στέλλα  
20.Γκιουζέλ Ταξίμ
21.Το πλουσιόπαιδο Γιαννιάς Χρήστος  
22.Σιλβάνα Λαζαρίδου Θέκλα  
23.Μοίρα κακιά Μπίνης Τάκης  
24.Το φτωχοκάλυβο Σεβάς Χανούμ  
25.Το φτωχομπούζουκο Τζουανάκος Σταύρος  
26.Αν ψάξετε τα στήθεια μου Γκρέυ Καίτη, Καζαντζίδης Στέλιος
27.Η τελευταία νύχτα Γκρέυ Καίτη, Καζαντζίδης Στέλιος  
28.Εγώ θα φύγω μακριά σου Μπίνης Τάκης  
29.Ας είν' καλά το αγόρι μου Λύδια Γιώτα  
30.Είναι αργά Μελάγια Μάγια  
31.Έφυγες και που μ' αφήνεις Γκρέυ Καίτη, Καζαντζίδης Στέλιος  
32.Μια μέρα πριν πεθάνω Καζαντζίδης Στέλιος  
33.Το παιδί της δεν της γράφει Γκρέυ Καίτη  
34.Θεσσαλονίκη μου Καζαντζίδης Στέλιος, Νάχη Ζώη  
35.Μπρος στα κλειστά παράθυρα Παγιουμτζής Στράτος  
36.Πολλές φορές Μελάγια Μάγια  
37.15 μέρες και 15 νύχτες Γαβαλάς Πάνος  
38.Εσύ δεν είσαι άνθρωπος Γαβαλάς Πάνος  
39.Ηλιοβασιλέματα Λίντα Μαίρη
40.Γρήγορα ή αργά Καμπάνης Σταύρος

2008 - Τα τελευταία τραγούδια













1.Το μπουζούκι μου απόψε feat. Αγγελόπουλος Μανώλης  
2.Παναγιά μου κάτι μάτια Πάνου Πόλυ  
3.Έτσι γουστάρω εγώ Χατζηαντωνίου Γιώργος
4.Σε είδανε παλιόπαιδο Βασιλείου Αννούλα
5.Το ακρωτήρι Αγγελόπουλος Μανώλης  
6.Δε σε θέλω τώρα Κερμανίδης Πολύς  
7.Μέσα στη νύχτα Πάνου Πόλυ
8.Για να σ' έχω όπα όπα feat. Αγγελόπουλος Μανώλης
9.Δε θέλω τίποτα  
10.Άδικα μη μου κολλάς feat. Αγγελόπουλος Μανώλης, Βασιλείου Αννούλα
11.Δείχτε μου έναν άνθρωπο feat. Πάνου Πόλυ
12.Άσε με λίγο feat. Κυριακίδου Μπέμπα  
13.Θα κάνω ότι πέθανα Χατζηαντωνίου Γιώργος

2008 - Τα κινηματογραφικά













1.Ο Χασάν Αγάς
2.Είμαι τσιγγάνα φλογερή  
3.Ένας βλάκας και μισός  
4.Ο μπεκρής  
5.Θάλασσα μόνο κι ουρανό  
6.Αν είσαι μάγκας  
7.Της ευτυχίας τα σκαλί  
8.Η αγάπη μου δεν σβήνει  
9.Τέτοια χαρά δε θα τη δεις  
10.Λαός και Κολωνάκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου